Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יצא מצב שעקב תכנון זמנים לא נכון שלי, בסבירות גבוהה התשלום לקבלן יתעכב בשבוע-שבועיים.

הבנק ביקש ממני להחתים את הקבלן על איזשהו טופס לפני קבלת המשכנתא, אולם בפסח לא היה עם מי לדבר במשרדי הקבלן, ולכן רק היום העברתי לו את הטפסים, עד שהוא יחזיר לי אותם חתומים ועד שהבנק ישחרר את המשכנתא (כנראה) יעבור תאריך היעד שנקבע בחוזה.

 

רציתי לדעת מה יכולות להיות ההשלכות לכך.

תודה.

פורסם

ריבית פיגורים כמו שרשום בחוזה.

או שהקבלן יבוא לקראתך ויבליג על האיחור.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

קודם כל - דבר עם הנה"ח של הקבלן - כיון שהקבלן "אשם" אולי תקבל איזו המתקת גלולה.

לעצם העניין - רבית פיגורים והצמדת מדד בהתאם לחוזה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם האיחור הוא קצר עד פחות מחודש - לדעתי אפשר להסתדר עם הקבלן.

נראה לי כי הבעיה יותר, החשש שלא תעמדו בחוזה, דעתכם השתנתה ואו ביטול הקנייה.

 

במצב שהקונה רציני, מיידע מראש מסביר מדוע העיקוב, ושומר על קשר רציף.(לא נעלם)

אפשר להסתדר עם הקבלן, המוכר.(הרי איחור בתשלום הראשון לא יעצור את המשך בניית הבניין)

ואם זו חברה רצינית, הם כבר נמצאים בשוק מספיק זמן, ומכירים את הבעיות של המשכנתה והבנקים.

 

במידה ותהיה בעיה, או חשש מצד הקבלן.

במצב די-דומה להראות רצינות, השארתי אצל הקבלן, המחאה/צ'ק פרטי על הסכום, כבטחון.

ולתאריך עתידי של 3 חודשים.(הכסף מהבנק הגיע כעבור כחודש, והצ'ק הוחזר לי)

ומאחר ולא עבר חודש, החברה הקבלנית גם לא הוסיפה את הפרש מדד הבנייה.

כך הקבלן יודע כי אתם רציניים, ורוצים את המשך החוזה והקנייה.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
קודם כל - דבר עם הנה"ח של הקבלן - כיון שהקבלן "אשם" אולי תקבל איזו המתקת גלולה.

לעצם העניין - רבית פיגורים והצמדת מדד בהתאם לחוזה.

 

קראתי את החוזה ואין איזכור לכך כלל.

כתוב רק שאי עמידה במועד התשלום מהווה הפרה יסודית של ההסכם, מה המשמעות ?

כרגע העברתי כבר 40% מהסכום.

פורסם

בד"כ כדי שההפרה תיחשב כיסודית, אמור לעבור X ימים ממועד התשלום החוזי ועד למועד בו הנושא ייחשב כהפרה יסודית

 

כלומר איחור של יום לא הופך את אי התשלום להפרה יסודית.

 

אבל הדרך הנכונה היא לבוא בדברים עם הקבלן, להבהיר מדוע קרה העיכוב, וסביר להניח כי הקבלן יבוא לקראתך.

 

הפרה יסודית משמעה שהקבלן יכול להודיע לך שהוא מבטל את ההסכם ולהחזיר לך את כספך בניכוי הפיצוי המוסכם.

 

אין לך עו"ד שיעבור על ההסכם?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

שלח מייל מנומק לקבלן, אל תנסה להאשים אף צד ותבקש הארכה של חודש. חבל על כל הקשקשת.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

בדוק את החוזה.

 

לעיתים מוגדר בחוזה שאיחור בתשלום של עד 7-14 ימים אינו נחשב כאיחור.

 

כמדומני המחוקק הגדיר בחוק שאיחור בתשלום לקבלן לא יעבור תקרה של ריבית 12% שנתית, אבל אני אומר את זה ע"ס זיכרון בלבד אז קח את זה בערבון מוגדל.

 

בדוק את החוזה והיוועץ עם העו"ד שלך שטיפל בחוזה.

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אז מסתבר שחוזים אני לא ממש יודע לקרוא, ואכן צדקתם בקשר לריבית פיגורים, לאחר התייעצות עם העו''ד שלי, הוא הפנה אותי לסעיפים הרלוונטים (ריבית פיגורים של 0.05% ליום !!) ובנוסף לסעיף שאומר שאיחור עד 14 יום לא ייחשב כהפרה יסודית.

 

על כל פנים, דיברתי עם הקבלן והבנק - הסברתי לשניהם את המצב, באמת עשו מעל ומעבר, בשלב מסויים הם פשוט תקשרו בינהם בלי לערב אותי, אני רק נקראתי לחתום כשצריך - רק מילים טובות יש לי להגיד עליהם !

 

בכל מקרה, הכסף עבר (יומיים לפני הזמן) , כך שיש סוף טוב לכל הסיפור :-P

פורסם

איך העורך דין שלך נתן לך לחתום על חצי אחוז לום?

 

בלי חישובי ריבית דריבית זה 163% לשנה לפני הצמדות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
איך העורך דין שלך נתן לך לחתום על חצי אחוז לום?

 

בלי חישובי ריבית דריבית זה 163% לשנה לפני הצמדות.

 

חצי אחוז לום זה אומר שאם הוא לא משלם חצי אחוז באים אליו עם לום? :-P

פורסם
חצי אחוז לום זה אומר שאם הוא לא משלם חצי אחוז באים אליו עם לום? :-P

 

מי שלוקח חצי אחוז ליום גובה עם לום.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...