Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2981 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

ראיתי פרסומת לפני כחודש שמהירות ורועשות Fast N' Loud של ריצ'רד רולינס חוזרת ב-12/3 בערוץ דיסקברי.

 

לצערי בערוץ עצמו בלוח השידורים אין זכר לדבר.

 

מישהו יכול לשפוך אור ולומר מתי עולה עונה חדשה?

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

פורסם

היום או מחר.

היה את המגה רייס בשבוע שעבר הין street outlaws , misfit garage וfast and loud

ועלתה התוכנית החדשה של ארון קאופמן.

 

היו המון שידורים לאחרונה.

אחלה ערוץ.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מה זו התכנית של קופמן? מתי משודרת?

היום ומחר אני לא רואה כלום שקשור אליהם...

מחובר ליס אם זה קשור.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

פורסם

Shifting gears

https://www.discovery.com/tv-shows/shifting-gears/full-episodes/a-new-start

 

פרק ראשון שודר שבוע שעבר.

 

 

לגבי לוח שידורים - למה אתה לא בודק פשוט באתר של הערוץ?

https://www.discovery.com/schedule

 

מחר בערב - פרק חדש של Fast n loud ואחריו פרק חדש של Shifting gears.

 

לגבי מה יס משדרים או לא - אין לי מושג - אני לא גר בארץ - אלא רואה ישירות את הערוץ בארה״ב (מקליט ורואה או צופה באפליקציה באפל טיוי)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אולי אתה לא בערוץ הנכון? אצלי בהוט יש דיסקברי צ'אנל ודיסקברי סאיינס. אולי גם אצלך.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

גם אני לא ראיתי את התכניות לא אתמול ולא בלוח שידורים מהלינק ששלחת היום. מוזר [emoji853]

פורסם

יש מצב שיש לכם גירסא אירופאית של הערוץ או איזו הזיה אחרת של הספקיות כבלים הישראליות.

אתמול בערב היה Fast N loud פרק פתיחת עונה וShifting gears - פרק שני.

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

היה אתמול פרק ראשון, ככה ככה. אין מה לעשות, ריצארד מעביר מסך יותר טוב.

למרות שנראה לי שהוא בכל מקרה קשור גם בהפקה, כמו שבהרבה תוכניות רואים אותו בזמן האחרון.

וגם נפל על הכדורגל...

פורסם

פעם הייתי צופה באדיקות ב- Fast&Loud אך מאז שגיליתי את Wheeler Dealers, ריצ'ארד וארון נראים כמו WWE ליד UFC - הצגת בידור.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

×
×
  • תוכן חדש...