Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי, הונדה ג'אז 1.4 Trend, 2018 (אלבר)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2948 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאחור כן, אבל לאנשים גבוהים כמו שניתן לראות בשירשור מקדימה לא מרווח.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 99
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הכפלתי את הקילומטראז' בג'אז ויש עוד מספר נקודות ששוות אזכור:

- צריכת דלק - אין לי מדידה מדוייק, אבל אני צריך להחזיר מחר את הרכב עם חצי מיכל. אז מיליתי 20.3 ליטר, בהנחת צריכה של 13 ק"מ לליטר (כמו שהיה לי בתנאים זהים בפיקנטו). לאחר 240 ק"מ בדיוק התחלף הסימון ל-3 קווים מעל לחצי (יש 20 קווים). מאחר שמחר אחזיר את הרכב לאחר עוד 25 ק"מ - אחזיר אותו עם עודף די משמעותי. להערכתי הצריכה לפחות 1 ל-15.

- נוחות הנסיעה - פחות טובה מה-I25. איפהשהוא בינה לבין הפיקנטו. הרכב קופצני יחסית ורגיש למהמורות.

- כשהתיבה לא מייאשת בסרבנותה להעלות טורים, וכשהיא לא מתבלבלת ונותנת מכה, אופי פעולתה נעים וחלק.

- לראשונה בחיי ניסיתי להשתמש בפונקציית מגביל המהירות כפי שתואר בשרשו אודות פיצ'רים מיותרים (קביעת מהירות רצויה והנחת הרגל במצב מנוחה כשדוושת התאוצה לחוצה עד הסוף). זה ממש נוח. חבל שלא ידעתי את זה בעבר כשהיו לי רכבים עם מגביל מהירות.

 

זהו. מחר היא חוזרת לחברת ההשכרה ואני מקבל את הרכב החדש שלי (סובארו XV 2.0 Eyesight)

פורסם

- נוחות הנסיעה - פחות טובה מה-I25. איפהשהוא בינה לבין הפיקנטו. הרכב קופצני יחסית ורגיש למהמורות.

- כשהתיבה לא מייאשת בסרבנותה להעלות טורים, וכשהיא לא מתבלבלת ונותנת מכה, אופי פעולתה נעים וחלק.

(סובארו XV 2.0 Eyesight)

 

מסכים איתך בנוגע לקופצניות והמהמורות.

וכמובן שגם בנוגע לתיבה.

 

אתמול לקחתי את הרכב החדש שלי מהמוסך, פיג'ו 206, שנת 2003, 300K ק"מ, 1.400, ידנית.

נסעתי על איילון, נתתי גז בהילוך חמישי והרכב זינק וקץ קדימה בצורה שההונדה לעולם לא תוכל להבין.

שלא לדבר על נוחות הנהיגה, הישיבה, ההיצמדות לכביש מ-ד-ה-י-ם.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

נו, להשוות יפנית עדכנית ממוצעת לרכב הכי מוצלח בהיסטוריה של פז'ו (כן, טוב בהרבה מה-205) - לא חוכמה.

אבל עברו יותר מדי שנים בינתיים, ו-15 שנה זה הרבה בעולם הבטיחות, אם ניקח רק אספקט אחד - בקיצור, לא השוואה הוגנת.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
נו, להשוות יפנית עדכנית ממוצעת לרכב הכי מוצלח בהיסטוריה של פז'ו (כן, טוב בהרבה מה-205) - לא חוכמה.

אבל עברו יותר מדי שנים בינתיים, ו-15 שנה זה הרבה בעולם הבטיחות, אם ניקח רק אספקט אחד - בקיצור, לא השוואה הוגנת.

 

הרכב הכי נמכר של פיג'ו בהיסטוריה :).

פרנקופיל מושבע!

פורסם

אין קשר בין גיל לתוצר הסופי.

אם הרכב היה מוצלח הוא מוצלח

אם הרכב היום לא מוצלח בפרמטרים מסויימים הוא אינו מוצלח בפרמטרים מסויימים.

כמו שלא תשווה גטס 2011 לפולו 2002.

פורסם

להונדה יש 40 כ"ס יותר ממה שהיה לפיגו לפני 16 שנה ו 300 אלף ק"מ, שלא לדבר על הנוחות ועידון, זה נכון שגיר רציף מסרס את היכולת

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם
מסכים איתך בנוגע לקופצניות והמהמורות.

וכמובן שגם בנוגע לתיבה.

 

אתמול לקחתי את הרכב החדש שלי מהמוסך, פיג'ו 206, שנת 2003, 300K ק"מ, 1.400, ידנית.

נסעתי על איילון, נתתי גז בהילוך חמישי והרכב זינק וקץ קדימה בצורה שההונדה לעולם לא תוכל להבין.

שלא לדבר על נוחות הנהיגה, הישיבה, ההיצמדות לכביש מ-ד-ה-י-ם.

 

הייתי מאוד שמח שתבדוק את ה-206 שלך מול הג׳אז הידנית שלי. תשווה תפוח לתפוח.

אתה באמת נשווה רכב בן 15 לרכב חדש?

פורסם

בתור אחד שהוא 1.95 - חייב לציין שלאחר שבדקתי מספר מכוניות סופר מיני - זו היא הכי מרווחת.

לכן מוזר לי לשמוע שלא הייתה לכם מרווחת

פורסם

אני עברתיו אליו, זמן קצר לאחר שנהגתי חודש בפיקנטו. הפיקנטו יותר מרווחת במושב הקדמי. לפחות כשמעלים את הכסא עד הסוף.

פורסם

גובה זה לא הכול, יש אנשים עם פרופורציות שונות לגמרי בין הרגליים לשאר הגוף, ולכל אחד מהם תתאים מכונית שונה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

זה מאוד משנה גם את פני הדברים, אני אוהב למשוך את המושב וההגה עד כמה שאפשר למטה ואחורה(מקסימום שאפשר שהיידים שלי לא נעולות בקו ישר על ההגה והרגליים לא ננעלות בקו ישר על הדוושות).

 

זה יוצר מצב שיש רכבים שהתנוחת מושב נשארת יחסית גבוהה(או שלא עלינו אי אפשר בכלל לכוון הגה\מושב לגובהה או לרחוק) או יחסית קרובה גם כמושכים עד הסוף אחורה ומבחינתי זה יוצר תנוחת נהיגה קלסטרופובית ולא נוחה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019


×
×
  • תוכן חדש...