Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

 

2 דברים ששמתי לב אליהם הבוקר לא יודע אם קשורים או לא:

 

1 - הנורה של מנוע חם נדלקה, זה לא פעם ראשונה שזה קורה, היה לי לפני כשנה דליפה בנוזל קירור שעל פניו תוקנה, לפני מספר חודשים יחד עם הטיפול השנתי נאמר לי שעדיין יש בעיה(במוסך אחר) ותוקנה שוב

 

2- שמעתי רעש מאזור המכסה מנוע, פתחתי ואכן יש רעש כמו אוויר או גז שיוצא (כמו ״תסססס״) לא הצלחתי לראות מאיפה זה מגיע

הרעש המשיך גם כדקה לאחר כיבוי המנוע ואז נפסק

 

לפני שאני ניגש למוסך אשמח להשערה או רקע אם הבעיות קשורות ואם לא מה פשר הרעש

 

תודה מראש

פורסם
בדקת שפקק הרדיאטור סגור היטב?

נסה גם לזהות לפי שמיעה מאיזה איזור מגיע הרעש

נראה לי שכן, אנסה לשים לב בנסיעה הבאה אם יחזור הרעש

פורסם
שלום רב

 

2 דברים ששמתי לב אליהם הבוקר לא יודע אם קשורים או לא:

 

1 - הנורה של מנוע חם נדלקה, זה לא פעם ראשונה שזה קורה, היה לי לפני כשנה דליפה בנוזל קירור שעל פניו תוקנה, לפני מספר חודשים יחד עם הטיפול השנתי נאמר לי שעדיין יש בעיה(במוסך אחר) ותוקנה שוב

 

2- שמעתי רעש מאזור המכסה מנוע, פתחתי ואכן יש רעש כמו אוויר או גז שיוצא (כמו ״תסססס״) לא הצלחתי לראות מאיפה זה מגיע

הרעש המשיך גם כדקה לאחר כיבוי המנוע ואז נפסק

 

לפני שאני ניגש למוסך אשמח להשערה או רקע אם הבעיות קשורות ואם לא מה פשר הרעש

 

תודה מראש

 

1. על איזה נורת חום אתה מדבר? בכחול? מתי היא נידלקת בדיוק? האם יש חוסר בנוזל קירור?

2. תעבור על כל צינורות האויר והוואקום תראה שהם שלמים.

פורסם
1. על איזה נורת חום אתה מדבר? בכחול? מתי היא נידלקת בדיוק? האם יש חוסר בנוזל קירור?

2. תעבור על כל צינורות האויר והוואקום תראה שהם שלמים.

 

 

Screen Shot 2018-03-05 at 11.03.57 AM.png

 

כזו, באדום

נדלקה היום לאחר נסיעה של כשעה, נכבתה לאחר כדקה כשנכנסתי לחניון תת קרקעי מניח שקשור לחום חיצוני גם שהשפיע

 

איך אני בודק את מפלס נוזל הקירור ?

 

אנסה להסתכל על הצינורות, הידע שלי בנושא לא גדול

פורסם

המנוע התחמם עד הסוף- פעם אחת או שתיים אולי לא יגרם נזק ופעם שלישית זה יעלה במינימום ראש מנוע.

הדבר החכם ביותר הוא לגרור את הרכב למוסך ולא להמשיך לנסוע בו עד לתיקון הדליפה- צינור כלשהו כנראה (לי לפחות מהסרטון לא ברורה כל התמונה כיוון שמצולם מסובב).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
המנוע התחמם עד הסוף- פעם אחת או שתיים אולי לא יגרם נזק ופעם שלישית זה יעלה במינימום ראש מנוע.

הדבר החכם ביותר הוא לגרור את הרכב למוסך ולא להמשיך לנסוע בו עד לתיקון הדליפה- צינור כלשהו כנראה (לי לפחות מהסרטון לא ברורה כל התמונה כיוון שמצולם מסובב).

שמתי הבוקר את הרכב במוסך, נסעתי לשם, מקווה שלא נגרם נזק מעבר

אתמול הסטטוס היה שנורת האזהרה נדלקה רק אחרי 30-40 דקות נסיעה (הנסיעות שלי לא יותר מ45-50 דקות)

פורסם

עדכון טיפול: לא היה נזק מיוחד למנוע, הוחלף רק צינור מים עליון שהיה בו קרע

196 שקלים כולל עבודה

פורסם

היה ברור שהבעיה מלכתחילה היא לא ראש מנוע אבל במקרי התחממות דע להבא,שלא לוקחים סיכון.

התחממות קיצונית=לא ממשיכים לנסוע, הפעלת שירותי גרר כדי לא לגרום לנזקים כבדים ומשם פותרים את הבעיה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
היה ברור שהבעיה מלכתחילה היא לא ראש מנוע אבל במקרי התחממות דע להבא,שלא לוקחים סיכון.

התחממות קיצונית=לא ממשיכים לנסוע, הפעלת שירותי גרר כדי לא לגרום לנזקים כבדים ומשם פותרים את הבעיה.

בהחלט למדתי להבא..הפעם יצאתי בזול

זה גם הדבר הראשון שהמוסך אמר לי איך שנכנסתי והוא שמע את המנוע "מחרחר"(הקולות התחילו רק כ-10 דקות לקראת סוף הנסיעה)

×
×
  • תוכן חדש...