Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל שבוע בערך חסר בסביבות החצי ליטר-ליטר מים

עכשיו האוטו עבר בדיקה בלחץ ואין נזילה

השמן נקי ולא נכנס לתוכו מים

האוטו לא מתחמם ככה ששללנו סתימה ברדיאטור

כבר לא יודע מה לחשוב :(

מקווה שיהיה לכם תשובה בישבילי

(האוטו גם עבר בדיקה במחשב לא מופיע שום תקלה)

פורסם

לבדוק טוב פלאנג' ראש מנוע, לא מזהים בבדיקת לחץ תמיד.

עוד לבדוק משאבת מים.

לנתק קונקטור חיישן מפלס ולוודא שלא עובר נוזל דרך הריתמה. לוודא גם שמיכל העיבוי לא סדוק ושתושבת תרמוסטט לא נוזלת.

תמיד יכול להיות שמים עוברים לחלל הבעירה לאו דווקא רואים טחינה במים.

הזול עולה ביוקר

פורסם

האם הבדיקה בלחץ נעשתה עם שעון יעודי או בהכנסת לחץ על ידי הזרמת אויר מצינור המחובר לקומפרסור? האם ניבדק פקק מיכל העיבוי? האיבוד הוא גדול מכדי שבדיקת לחץ שנעשתה כראוי תצא תקינה ללא נפילת לחץ בכלל. אם בכל מיקרה לא נמצא מקור לנפילת לחץ או נזילה כדאי לשלול פריצת אטם ראש על ידי ביצוע בדיקת לחץ הפוך או בדיקת גזים במערכת הקירור.

×
×
  • תוכן חדש...