Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי HU של PIONEER בן שנתיים בערך.

45X4 אני לא זוכר את הדגם במדויק אני אקפוץ לאוטו יותר מאוחר ואני ארשום.

המכשיר תקין לחלוטין ועובד כרגע עם 2 רמקולים קדמיים מעפנים שהגיעו עם הרכב.

מה שמטריד אותי זה שאני הולך להשקיע בין 2000-2500 שקל בקומפוננט מגבר וסאב ,

ואני מפחד שהתוצאה לא תהיה כמו שאני מקווה בגלל ה HU . מבחינת יציאות יש לו

יציאה אחת בלבד למגבר ושום דבר שקשור ביציאה נפרדת לסאב וכו' כמו שיש

במכשירים החדשים. האם לדעתכם אני צריך להשקיע את הכסף קודם ב HU וקומפוננט

ורק אחר כך שיהיה תקציב נוסף להוסיף מגבר וסאב ? או כמו שאני חושב , להשקיע עכשיו

במגבר קומפוננט וסאב על המכשיר הישן ועוד חצי שנה או שנה להחליף את ה HU ?

זו הדילמה שלי כרגע. אני מאוד אשמח לשמוע מכם מה כדאי לעשות כרגע עם התקציב

כדי שאני יהנה ככל שניתן מההשקעה בטווח המיידי.

 

תודה.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

אני חושב שלא תהיה בעיה עם האיכות של המוסיקה עם הHU אפילו שהוא ישן זה בכל זאת פיוניר וגם הדגמים הישנים איכותיים.

מה שאני ממליץ לך לעשות זה לקנות את המגבר הקומפוננט והסאב ולהרכיב אותם ולשמוע, אחרי זה תבקש מחבר או ממשהו אחר שישאיל לך את הHU החדש שלו ואז תבדוק אם יש הבדל באיכות ותפעל הבתאם.

SUZUKI Ignis Sport

פורסם

תראה, לפי מה שידוע לי, ברגע שאתה קונה מגבר הוא מחליף את הרדיו דיסק, מבחינת עצמה, תדרים הכול ,ולכן הרדיו דיסק לא משמעותי כל עוד אתה טוען שהוא עובד יפה בלי בעיות אז אין טעם להחליפו.

ובקשר לעובדה שיש לו יציאה אחת זה לא משמעותי לך, אתה תשמש את היציאה הזאת למגבר, ודרכו אתה תגביר את הסאב והקומפוננט גם ככה.

 

ככה שאני מציע לך להשקיע במגבר והסאב והקומפוננט כמו שרצית בלי להשקיע השקעה שולית ברדיו דיסק.

זאת דעתי ויכול להיות שאני טועה. בהצלחה בכול זאת.

פורסם

יציאה אחת מספיקה, אין צורך להחליף פאנל רק בשביל מספר יציאות רב יותר.

 

איכות זה לא שולל ממך, זה שולל ממך "נוחות" כיוונון.. הכיוונון שלך יישאר "מקובע" ולא תוכל לשחק איתו בכל פעם שתעצור ברמזור. (מישהו באמת משחק איתו כל שני וחמישי ?)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

עדיין עם החלפת HU יהיה הבדל אבל כמובן שהוא לא יתקרב להבדל שיהיה לך כרגע אם תחליף קומפוננט ותוסיף סאב ומגבר זה ההבדל הכי משמעותי, אני מציע לך תעשה את זה קודם.

פורסם

מי קבע שיהיה הבדל ? ומי קבע שיהיה הבדל לטובת הפאנל שהוא יחליף אליו ?

לא הבנתי ממה נובעת ההמלצה שלך ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...