Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3145 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוב, אתה מחפש שימליצו לך על דגמים

אני נפלתי בזה ואל תיפול גם אתה

ימליצו לך על משהו ממש ממש איכותי וטוב ואתה יכול פשוט לא לאהוב, אני הזמנתי למאזדה אצלי שני קומפוננטים של אלפיין, אחרי מלא המלצות כולל המלצות בזאפ, אני ממש לא מרוצה מהם - ולגלות לך משהו? המקורי המעפן היה נשמע לי יותר איכותי בהרבה. לא עוצמתי אבל איכותי. נסה להגביר את מה שיש לך כרגע, תאמין לי שאתה לא תבין מאיפה צץ סאונד כזה אחרי שתשים מגבר.

וכמובן, להוריד מהרמקולים את כל הבאסים מתחת ל 120 110 HZ.

פורסם

רשמנו בתשובות הקודמות.. את ההמלצות שלנו, מגבר + סאבוופר.

אפשר להחליף רמקולים בשלב הבא - זה לא אמור לעלות יותר, זו אותה העבודה.

בדיוק כמו הדרישה שלך להחליף אותם עכשיו.

החיווט מותקן כבר בדלתות.. פותחים את הדיפון ומחליפים רק את רמקולים.

 

רשמנו גם לגבי סוגי מגברים 4-5 ערוצים - בהספק עוצמה אשר יתאים לדרישות שלך.

 

רצוי להתקין אצל מתקין טוב להתאים את המגבר והסאבוופר לרכב.

מבחינת מיקום ווהתקנה טובה - וכמובן להסביר למתקין את הדרישות שלך

מבחינת עוצמה ואיכות.. יש מגברים זולים ויש איכותיים יקרים - כנ"ל סאבוופר.

 

לדעתי - התמקד בחברות ידועות ומחירי טווח האמצע - לא צריך להשתולל.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

שוב תודה לכולם על ההתייחסות.

 

אני אלך לפי ההמלצות שלכם!

קודם אתחיל במגבר, מנחת וסאבוופר ואחבר את הרמקולים המקוריים למגבר ואוריד בהם את הבאסים.

 

אם יהיה סאונד טוב, אשאיר אותם. אם לא אקנה אחרים. אהבתי את הסאונד של Focal ברכב הקודם אז נראה לי שאלך על רמקולים של פוקל אם אצטרך להחליף את הקדמיים.

יש דגם 6.5 של פוקל מומלץ?

מעדיף דגמים עם המלצות וביקורות מאשר המלצה של מתקין.

 

השאלה היא, איזה מגבר כדאי לקנות? כי צריך שהוא יתאים גם לרמקולים המקוריים וגם לרמקולים הבאים (אם אחליף) ושיתאים לסאב.

 

יש לציין שאני שומע תמיד על ווליום גבוה. כך שאצטרך רמקולים ומגבר עוצמתיים.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני מאוד אוהב את הסאונד של הרמקולים האלה: ה

https://www.crutchfield.com/S-60saq7uGmcB/p_091690C/Focal-Performance-690C.html

היו ברכב הקודם

 

אני רוצה את אותו סגנון סאונד. אתם יכולים למצוא לי דגם יותר טוב שיהיה פחות או יותר אותו סאונד?

התקציב לא בעיה

 

ראיתי את הדגם הזה:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=890979

אבל אני חושב שהם לא הכי חזקים.

 

איזה מגבר הולך טוב עם רמקולים של FOCAL?

×
×
  • תוכן חדש...