Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
פילטר פתוח משפר את הביצועים...אכן כן...לא יעזור לך כלום,פילטר פתוח אכן גורם ליותר אויר להיכנס למנוע בפחות הפרעות בדרך, זה גם גורם לרעש יניקה נחמד.

 

מי שאומר לך שפילטר פתוח לא מוסיף כלום - פשוט לא מבין,ובטח שאין לו כזה ברכב כי אם היה לו אז הוא לא היה אומר כך.

אתה צודק, מסנן אויר פתוח אכן משפר את הביצועים, אבל לא ב- 205 מנוע 1.4.

לא חבל על כמה מאות שקל?

החלפת מסנן ללא החלפת מערכת ניהול מנוע (צי'פ - שיודעת כיצד להיתמודד עם השינוי באספקת האויר) וללא שינוי במערכת הפליטה הינה חובבנית.

 

כדאי לשנות את סדר העדיפויות ולהשקיע בדברים חשובים יותר, כמו צמיגים טובים, בולמים, צלחות בלם,רפידות וכדומה.

 

בברכה

פורסם
הרבה שטויות רשמת

 

התקנה לקויה של מסנן אויר לא תגרום להרבה צרות ברכב.....

היא עלולה לגרום לצריכת דלק גבוהה ומנוע לא סוחב, כאשר הפתרון ל"צרות" מובן מאליו.

אה באמת !!!, הבחור מתכוון לשנות את הצנרת יניקה של הרכב בצנרת לא מקורית , ולא יעודית - צנרת שכונה \ בנייה אישית לא מקצועית.

 

בהתקנה כזאתי יכולים להיות המון חוסר התאמות בין מחברים וכול מיני פגמים אחרים, דברים כאלו יכולים לגרום לאוויר לא מסונן, ולא מבוקר להיכנס למצערת - וזה יכול לגרום להרבה צרות החל מהפסד של כוח, גימגומים, חדירת אבק למצערת ( שיגרום לניקוי פרפריות) ועוד.

פורסם
הרבה שטויות רשמת

מטרת המסנן היא להכניס כמות גדולה יותר של חמצן למנוע.

המחשב מזהה שינוי בכמות החמצן ומזרים יותר דלק ומעשיר את התערובת.

מכאן נובע השיפור, יותר אויר>>יותר דלק = שיפור.

התקנת מסנן פתוח תגרום לצריכת הדלק לגדול.

צר חי ידידי אבל בין כל הדברים שרשמת שהם נכונים, אתה זה שרושם שטויות!!!

למה בדיוק נכנס יותר אויר? מנוע מושך אויר בצורה מכנית ע"י ירידה של הבוכנה, כדי שיכנס יותר אויר ובוכנה אתה צריך טורבו, לא פילטר!!!

כל מה שפילטר פתוח עושה זה גורם למנוע לנשום ביתר קלות, יעני כשהבוכנה יורדת היא לא צריכה "להלחם" בהתנגדות של הפילטר. ירידה יותר קלה זו, חוסכת התנגדות וע"י זה האנרגיה ה"מבוזבזת" הופכת לאנרגיה קינטית, וצריכת הדלק יורדת

אבל, כמו שכתבת, זה זניח. 1-2 כ"ס אולי ביום טוב, 1/2 ק"מ לליטר שיפור, אולי!

בברכה, יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לתשומת אלה שממלאים ב-95 ,תעברו ל-98 ולא רק בגלל האוקטן

רק לידיעתך

 

אוקטן 98/9 הוא ללא פיקוח...

פורסם

שלום,

תודה על התגובות.

1. שיפור יהיה במשהו זה בטוח גם אם בדלק גם אם בכ"ס או סחיבה נחייה ונראה.

2. שיפור במערכת פליטה יבוא עם הזמן. אבל צריך להתחיל מאיפשהו לא?.

3. אכן את הבנייה אני לא אעשה מצינורות נירוסטה כי זה יקר ברמה מפחידה ובמקום זה צינורות אינסטלציה מבודדים ומעוגנים יעשו את העבודה נפלא.

4. חאפרי זה לא יצא כי אני פדנט - בהכל זאת התכונה הגרועה שלי.

5. לא התכוונתי שהת'רד הזה יהפוך להתנגשות אלימה אז בהמשך תגובותיכם בבקשה בבקשה תגיבו ברוגע.

 

תודה ובברכה.

אדי.

פורסם
הרבה שטויות רשמת

מטרת המסנן היא להכניס כמות גדולה יותר של חמצן למנוע.

המחשב מזהה שינוי בכמות החמצן ומזרים יותר דלק ומעשיר את התערובת.

מכאן נובע השיפור, יותר אויר>>יותר דלק = שיפור.

התקנת מסנן פתוח תגרום לצריכת הדלק לגדול

 

צר חי ידידי אבל בין כל הדברים שרשמת שהם נכונים, אתה זה שרושם שטויות!!!

למה בדיוק נכנס יותר אויר? מנוע מושך אויר בצורה מכנית ע"י ירידה של הבוכנה, כדי שיכנס יותר אויר ובוכנה אתה צריך טורבו, לא פילטר!!!

כל מה שפילטר פתוח עושה זה גורם למנוע לנשום ביתר קלות, יעני כשהבוכנה יורדת היא לא צריכה "להלחם" בהתנגדות של הפילטר. ירידה יותר קלה זו, חוסכת התנגדות וע"י זה האנרגיה ה"מבוזבזת" הופכת לאנרגיה קינטית, וצריכת הדלק יורדת

אבל, כמו שכתבת, זה זניח. 1-2 כ"ס אולי ביום טוב, 1/2 ק"מ לליטר שיפור, אולי!

בברכה, יניב

bagira, :mm_yeah:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בואו נפסיק את הויכוח הטיפשי הזה.

 

אדי, צור איתי קשר בה"פ יש לי צינור כזה עבורך. דרך אגב, אם יש לך תיבת פיוזים מאחורי הפנס השמאלי אז זה בילתי אפשרי לשים שם את הפילטר. אתה צריך להזיז את התיבת פיוזים, אבל החוטים קצרים. או שתאריך אותם(חתיכת סיפור) או שתנמיך אותה (ואז היא יותר חשופה לרטיבות). הזזה אחורה של המצבר לא מספיקה.

בברכה,יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אין שום בעיה בשימוש בצנרת אינסטלציה לצורך אוויר.

 

מניסיון.

 

אפילו גומיות איטום מקבלים.

 

לעניין זה מאמר מפורט באוטוספיד דוט קום מאוסטרליה.

 

הם אפילו מתוכננים טוב מאוד לזרימה מהירה וחלקה.

 

כמובן שאת צינור הביוב קונים ולא מפרקים מבית שימוש ציבורי:-)

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
אין שום בעיה בשימוש בצנרת אינסטלציה לצורך אוויר.

 

מניסיון.

 

אפילו גומיות איטום מקבלים.

 

לעניין זה מאמר מפורט באוטוספיד דוט קום מאוסטרליה.

 

הם אפילו מתוכננים טוב מאוד לזרימה מהירה וחלקה.

 

כמובן שאת צינור הביוב קונים ולא מפרקים מבית שימוש ציבורי:-)

איזה קוטר צינור השתמשת? (רלוונטי רק עם יש לך פילטר של AKA).

פורסם

אני כבר לא זוכר את הקוטר אבל זאת היתה זוית 45 מעלות שצבעתי בשחור עם ספריי.

 

הגיעה עם גומית איטום שסגרה לי בול על הצינור יניקה שלי.

 

משהו בין 60 ל 70 מ"מ.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

אני כבר לא זוכר את הקוטר אבל זאת היתה זוית 45 מעלות שצבעתי בשחור עם ספריי.

 

הגיעה עם גומית איטום שסגרה לי בול על הצינור יניקה שלי.

 

משהו בין 60 ל 70 מ"מ.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

*** עריכה - למה להגיב לשרשור מלפני חצי שנה ? ***

 

 

 

בקיצור מהשירשור עולה תחושה קשה

שמנסים להכניס לך את " הצינור "

במובן הפיננסי של המילה .

בהצלחה בהחלטה שתקבל .

 

" לעולם על תקל ראש בטימטום האנושי ! "

×
×
  • תוכן חדש...