Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3209 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן חברים

 

 

אני עומד לבצע בקרוב החלפה עצמית של רפידות בלם וצלחות קדמיות

 

השאלה שלי היא האם אני יכול להשתמש בגריז הזה

http://www.ebay.com/itm/15g-Castrol-Red-Rubber-Grease-Brake-Caliper-Fluid-Mini-Tin-BUY-2-GET-5-OFF-NOW-/131714656463?epid=1856194140&hash=item1eaace28cf:g:WqsAAOxyu~lSTrTO

 

אפשר לשים את הגריז הזה במובילים ?..

וגם על הנאבה עצמה לפני הרכבת הדיסק?. ובקפיצים של הרפידות?

 

או שלכל חלק צריך משהו אחר?

 

כי כמו שראיתי יש המשתמשים בגריז נחושת למובילים

ולא נראלי שזה כלכך טוב אני טועה?

 

s-l1600.jpg

תודה :)

עריכה אחרונה על ידי klasa
פורסם

לא מכיר את הגריז הספציפי הזה, אבל גריז אדום רגיל לא מתאים לצורך הזה, הוא לא אמיד לטמפרטורות שהקאליפר עובד בהן.

לרוב שמים גריז נחושת על הרפידות ועל הנבה, גריז סיליקונים במובילים. ישנם גריזים שמתאימים לשם ולשם, כמו הגריז של פרמטקס לדוגמא

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)

כמו ששני החבר'ה מעליי אמרו,

 

תקנה לך גריז סגול של PERMATEX מאבי חלפים, אומנם עולה 140 שקל אבל הוא מתאים לכל חלקי הרפידה והמובילים.

 

והוא יחזיק לך לנצח בכמות הזאת.

 

 

http://www.justmotor.co.il/product/%D7%9E%D7%A9%D7%97%D7%AA-%D7%92%D7%A8%D7%99%D7%96-%D7%91%D7%9C%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%A0%D7%97%D7%95%D7%A9%D7%AA-%D7%9C%D7%97%D7%95%D7%9D-%D7%92%D7%91%D7%95%D7%94-1

 

כמובן שאתה יכול לקנות ממנו גם בשקית קטנה לשימוש חד פעמי, ובמקביל שפורפרת גריז נחושת של ליקווי מולי.

 

http://www.justmotor.co.il/product/%D7%9E%D7%A9%D7%97%D7%AA-%D7%92%D7%A8%D7%99%D7%96-%D7%91%D7%9C%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%A0%D7%97%D7%95%D7%A9%D7%AA-%D7%9C%D7%97%D7%95%D7%9D-%D7%92%D7%91%D7%95%D7%94

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם

קיבלתי הצעת מחיר אצל אבי

 

264 ש"ח צלחות של ברמבו

 

ורפידות 147 ש"ח של רמסה כל זה לקורולה 2001

 

עכשיו התקשרתי לעוד מקום של חלפים באזור שלי

 

שאלתי מחירים הוא אמר לי 280 שקל לצלחות ורפידות משהו אירופאי :x

שאלתי אותו האם זה איכותי וטוב ? הוא אמר לי שכן הרבה קונים ויש גם אחריות

קצת מפתה

פורסם

עזוב ארץ יצור, איזו חברה? תשאל אותו.

 

למרות שאני אומר לך כבר מעכשיו, תחסוך לעצמך עוגמת נפש והתעסקות מיותרת בחלפים זבל, ותקנה ישר מאבי כולל כל הגריזים המתאימים.

Stay Dirty

פורסם

השתגעתם לגמרי, צנצנת כזאת של גריז מספיקה למאות החלפות בלמים, אם אתה לא מוסך אתה לא תסיים אותה אף פעם. תקנה

שפופרת של כמה גרמים, גם היא תספיק לך לאיזה 10 החלפות.

 

 

פורסם
קח קישור לשקית של כמה גרמים תעשה את השיקול שלך מבחינת עלות תועלת...

 

http://www.ebay.com/itm/Permatex-24124-Ceramic-Extreme-Brake-Parts-Lubricant-Anti-Squeal-Lube-14g-/272447432461?epid=1322281414&hash=item3f6f21e70d:g:4BAAAOSwA3dYJ4Fg

 

 

תודה רבה השקית הזאת תתאים גם לנאבה למובילים ולמובילי הרפידות ?.

 

תודה לשניכם :) על הלינקים

×
×
  • תוכן חדש...