Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7792 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין על אוטובוס ! כשמדובר על נסיעה לאילת זה הכיף שבכיף , אני יודע שכשאני נסעתי עם חברים שנה שעברה לאילת , כולם בספסל האחורי , מנגנים על גיטרה , אחד תמיד שפוך במעבר במצב מאוזן .

קחו אוטובוס המלצה שלי .

ולא נראה לי שתיהיה בעיה לנסוע עם הסובארו לאילת , אני וחברים שלי נסענו לפני שבוע בדיוק עם די אל סטיישן מפוצצת בציוד בבגאז' עד כדי כך שאני חושב שהבולמים סגרו מהלך עוד לפני שהאוטו היה מלא באנשים , בעליות היה צורך להורדה של הילוך או שניים ודוושה על הרצפה אבל זה לא קרה הרבה והיא לא הכזיבה .

כמובן שלנהג זה היה קצת מעצבן אבל שטויות הסתדרנו יפה מאוד .

ים long time no

פורסם
כאן אנחנו מדברים על רכב בן 16 (מ89), עם ציוד. לעומת רכב משנת 93 (בן 12) ותוריד כמה שנים...מתי ירדתם לאילת איתה? בשנת 99? 2000? מה שלא תגיד ההפרש גדול מדיי.

כמה כבר עולה רכב להשכרה ליום? 100? 200 שקל?... תחלק את זה לכמה חברים, לשבוע שבוע וחצי וזה לא יהיה כ"כ גרוע.

חלק מהחוויה של הנסיעה לאילת היא העצירה הלא צפויה הזאת בדרך, כשהמנוע עושה קולות של מוות ומסרב להמשיך לסחוב.

תוודא שיש לך ביטוח גרירה בביטוח צד ג', וסע לשלום, עם הסובארו שלך, לאילת. לא חושב שיש תקלה שתופיע בדרך לאילת, שלא הייתה מופיעה מאוחר יותר בלי קשר. רק הזהר בדרך חזרה, בעליות של סדום, מהתחממות הרכב. במקרה הכי גרוע - תמצאו את עצמכם מנהלים שיחות נפש במשך 3-4 שעות, עד שיגיע הגרר..

 

לגבי השכרה - גם אני ביררתי בעבר לגבי השכרה של רכב לטיול.. אם אתה מתחת לגיל 18 - אין על מה לדבר. אם אתה מעל גיל 18, אבל מתחת לגיל 24, יש על מה לדבר, אבל לא עם החברות הגדולות. הם יסרבו להשכיר לך רכב, או שידרשו עליו מחיר מופקע. וחברות קטנות, שכבר יסכימו להשכיר לך משהו, ישכירו לך רכב קטן ופשוט וגם זה, במחיר גבוה ועם הגבלת קילומטרים. בהנחה שאתם נוסעים עם הרכב עד אילת, מחנים באילת וחוזרים אחרי שבוע, יש סיכוי שתוכלו להסתדר עם ההגבלה, אבל אז אתם "שורפים" ימים השכרה עליהם אתם משלמים כסף רב, בעוד הרכב נשאר בחניה. חבל..

 

עוד אפשרות, שלפעמים עובדת בשבילי - אם יש במשפחה מישהו עם רכב חדיש יותר, שסומך עליך, תן לו את הסובארו לשבוע וקח את הרכב שלו.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מה לעזאזל כולם עושים ענין מנסיעה של כמה מאות ק"מ ? :shock:

 

נסיעה לאילת פחות קשה לרכב מאשר נסיעת בוקר , כולל פקקים -לת"א.

פורסם
יוסי, בניגוד לכל מה שאמרו ואומרים ויגידו:

עם הלאונה, אל תיסע לאילת, אתה תחזור ותצטרך לעשות לה רדיאטור, צמיגים ועוד כל מיני...

אם זכור לי נכון, אמרת לי שהצמיגים שלך לא במצב איי איי איי, והרדיאטור מלוכלך...

נגיד שתשכרו רכב לשלושה ימים בעלות 900 ש"ח.

 

בכסף הזה תוכל לשים ארבעה צמיגים חדשים ולנקות רדיאטור, דברים שממילא תצטרך לעשות בסוף...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מה הקטע של להשכיר רכב לאילת? כסף מיותר? יש לך אוטו, סע. במקום לשלם למישהו מאות שקלים על השכרת רכב, תשקיע אותם באוטו שלך ולא תפחד ממנו.

פורסם
חלק מהחוויה של הנסיעה לאילת היא העצירה הלא צפויה הזאת בדרך, כשהמנוע עושה קולות של מוות ומסרב להמשיך לסחוב.

תוודא שיש לך ביטוח גרירה בביטוח צד ג', וסע לשלום, עם הסובארו שלך, לאילת. לא חושב שיש תקלה שתופיע בדרך לאילת, שלא הייתה מופיעה מאוחר יותר בלי קשר. רק הזהר בדרך חזרה, בעליות של סדום, מהתחממות הרכב. במקרה הכי גרוע - תמצאו את עצמכם מנהלים שיחות נפש במשך 3-4 שעות, עד שיגיע הגרר..

.

צביקה, לא מדובר כאן על נסיעה בפיג'ו...

 

אני אישית נסעתי בסובארו DL 86 לאילת לפני כמה שנים, מנוע 1300 ומזגן מהתקנה מקומית.

(מה לעשות, לא היה לי רכב משלי באותה תקופה)

הרכב סחב בכבוד רב, בעליות סדום בחזרה הוא טיפה התחמם אז כיביתי את המזגן והכל הסתדר....

סה"כ עמד בכבוד רב מאוד.

לדעתי כדאי לנסוע אחרי שתוודא תקינות מערכת קירור וצמיגים.

 

לנסוע עם אוטבוס זה מתאים אולי בגיל 16.

אחרי זה , זה מתחיל להיות מעצבן לנסוע במוניות/ללכת לכל מקום.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אל תחפש לתרץ לעצמך, אני לא מבין מה הענין, יש לך רכב בשביל שתסע איתו, הוא אמור לשמש אותך.

בחיים לא יהיה לי רכב שאני אפחד לצאת לנסיעה איתו.

 

ואייל, מה הקטע עם הצרפתייה, תתחיל לכתוב יפה, לא נעים לקרוא את זה, במיוחד שזאת שטות.

ה CTI שלי היית עוברת 600-700 ק"מ של נסיעה מאומצת (אל תשכח שמה שמאמץ צרפתיה, הופך גרמניה) בלי להתחמם ובלי כלום, ואם צרפתיה בת 15 יכולה, אז גם סוברו DL. ד"א, הרכב ירגיש בבית במדבר ליד כל החולות.

 

רמי

נסיעה טובה, הכי חשוב שיהיה לך ביטוח גרר.

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

אנחנו ירדנו מספר פעמים עם האוטו הקודם שלנו (הרי הוא סובארו DL שנת 93) לאילת.

האוטו אפילו לא התחמם ולא עשה שום בעיה.

אם מישהו מפחד לנסוע על הרכב שלו לאילת שימכור אותו....רכב כזה לדעתי לא שווה להחזיק.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
אנחנו ירדנו מספר פעמים עם האוטו הקודם שלנו (הרי הוא סובארו DL שנת 93) לאילת.

האוטו אפילו לא התחמם ולא עשה שום בעיה.

אם מישהו מפחד לנסוע על הרכב שלו לאילת שימכור אותו....רכב כזה לדעתי לא שווה להחזיק.

בדיוק, זאת הנקודה, זה לא טוסטוס 50 סמ"ק. אני הגעתי עד למצפה רמון בגיל 16 עם TSW, כ 150 ק"מ.

 

רמי

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

חברים שלי ירדו עם סוברו טנדר ....מקרטעת עמוסי כל טוב ,כמו שאמרו קודם תבדוק ת'אוטו וסע לשלום ...

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

×
×
  • תוכן חדש...