Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3239 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

קניתי מי חמצן (Hydrogen proxide) ואני רוצה למהול אותם במים על מנת שיהיה אפשר להשתמש בהם.

מניסיון מי חמצן מעולים לחיטוי פצעים.

לא כ"כ בטוח מה הפרפורציה הנכונה .

אשמח אם חברי פורום המבינים בכך יעזרו לי במציאת הנוסחה המדוייקת .

 

רוב תודות

פורסם

עם מים מזוקקים ביחס של 1 ל 10

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לשימוש רפואי קנה מוצר המיועד לכך. אינך יודע איזה רכיבים לא רצויים נמצאים במי החמצן המרוכזים ובמים המזוקקים - אלא אם הם יוצרו ומשווקים כחומרים רפואיים.

 

וד"א - יחס נפחים בין הנוזל המרוכז למים המזוקקים של 1:10 יתן לך מיהול של 1:11 (שכחת שיש גם נפח הנוזל המקורי) - נניח שיש לך 100 מ"ל מי חמצן 33% הרי שיש בהם 33 ג' מי חמצן. הוסף ליטר (פי 10) מים מזוקקים, אותם 33 ג'' יחולקו ל-1100 מ"ל כך שהריכוז יהיה 3%.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בת"א ,עסק שנקרא לוי לבל הם נמצאים במנחם בגין 44 .דרך גוגל ניתן לברר פרטים נוספים.

ליטר עלה 30 ש"ח.

יש שם הרבה דברים מעניינים ,באתר שלהם אפשר לראות קטלוג.

בסופר-פארם בקבוק קטן 100 מ"ל בריכוז 3% עולה בסביבות 9 ש"ח .

פורסם

אני חושב שהבריאות שלך שווה יותר מכמה עשרות ש"ח. לך תדע מה תספוג ממוצר תעשייתי, שאינו מיוצר לפי תקנים רוקחיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בת"א ,עסק שנקרא לוי לבל הם נמצאים במנחם בגין 44 .דרך גוגל ניתן לברר פרטים נוספים.

ליטר עלה 30 ש"ח.

יש שם הרבה דברים מעניינים ,באתר שלהם אפשר לראות קטלוג.

בסופר-פארם בקבוק קטן 100 מ"ל בריכוז 3% עולה בסביבות 9 ש"ח .

 

גן עדן ליצרני חומר נפץ חובבים.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
בת"א ,עסק שנקרא לוי לבל הם נמצאים במנחם בגין 44 .דרך גוגל ניתן לברר פרטים נוספים.

ליטר עלה 30 ש"ח.

יש שם הרבה דברים מעניינים ,באתר שלהם אפשר לראות קטלוג.

בסופר-פארם בקבוק קטן 100 מ"ל בריכוז 3% עולה בסביבות 9 ש"ח .

מכיר אותו שנים רבות. הוא צריך לנקות את חלון הראווה של החנות. לידו קיימת חנות לאספקת ברגים מכול הסוגים ובכול המידות במחירים נוחים לאחר משא ומתן.

איזה כייף לי :)

פורסם
גן עדן ליצרני חומר נפץ חובבים.

 

המחשבה הראשונה שעלתה לי בראש ברגע שנכנסתי לחנות :)

 

הוא לא ממש משקיע בעטיפה -חלון הראווה במקרה זה ,כי מבחינתו מה שחשוב זה שהוא מוכר מוצרים איכותיים.

תפיסה שהיא די old school אך אם הוא לא רואה סיבה להשקיע, כנראה שטוב לו.

הבעלים-איש נחמד ושירותי, מאחל לו את כל הטוב שבעולם

פורסם

עסק שקיים שנים רבות מאוד

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)

העיקרון הכללי נכון, מי חמצן יכול לעבוד כמחטא במקרה ויש זיהומים ויש לנו מע' בגוף שיכולות להתעסק עם חומר כזה.

 

אבל ופה אני תומך בהודעות למעלה, בגלל שהריכוז לא ברור, והחומר לא נבדק על בני אדם, ולא עבר אישור רפואי לא הייתי משתמש בו למטרה רפואית.

המלצה שלי, לפנות לבית מרקחת ולקנות מוצר כזה שעבר בדיקה רפואית וקיבל את האישוריים הנחוצים.

עריכה אחרונה על ידי omar87

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

×
×
  • תוכן חדש...