Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום

אז כמו שהבנתם יש לי סיאט איביזה 2016 1.0tsi ועוד מכט צריך טיפול 30 אלף, הרכב עדיין באחריות לכן פהיתי למוסך של סיאט וקיבלתי הצעת מחיר כזאת:

שמן

פילטר שמן

מסנן אוויר

מסנן מזגן

פלאגים (מצתים)

 

הכל חלקים מקוריים 1980 שח סהכ

וחלקים חלופיים 1200 שח סהכ

 

שאלתי גם לגבי אותו טיפול רק בלי פלאגים ואמרו לי שיעלה 1300 שח הכל חלפים מקוריים וזה עדיין ממש יקר..

 

1. קודם כל המחירים נורא יקרים.. הגיוני שהמחירים לטיפול 30 אלף כלכך יקרים ומגיעים לסכומים כאלו?

 

2. עוד משהו נראה מוזר שביקשו שאחליף גם פלאגים ב 30 אלף וזה בכלל לא נראה לי הגיוני כי אני יודע שפלאגים מחליפים בסיבובות ה 60 אלף ולא ב 30..

שאלתי את היועץ שירות בסיאט שנתן לי את ההצעה ואמר שלפי הוראות יצרן צריך להחליף פלאגים כל 30 אלף או שנתיים מה שבא קודם.. משהו קצת מסריח פה..

האם באמת אכן צריך להחליף פלאגים ב 30 אלף?

 

מה גם בגוגל אין אזכור לכל הנושא הזה של טיפול 30 אלף לרכב הנל..

אשמח מאוד שתעזרו בנושא..

אשמח גם לשמוע תגובות של בעלי אותו דגם הרכב כמו שלי..

 

תודה חברים :)

עריכה אחרונה על ידי Cool24
פורסם

בנוגע לפלגים, אכן בוואגיות שינו את מועד ההחלפה לכל 30 אלף קמ ולא כל 60 אלף כמו שהיה בעבר, מהבחינה הזאת הכל תקין, בנוגע לטיפול עצמו, אכן יקר אבל אין לך כל כך ברירה כל עוד אתה תחת אחריות ורוצה לשמור עליה.

תספוג את הטיפול הזה במוסכי היבואן, אני מאמין שטיפול הבא כבר תהיה מחוץ לאחריות ואז תעבור לטפל במוסך רון או מוסך מומלץ אחר והמחירים יהיו יותר זולים משמעותית

פורסם
בנוגע לפלגים, אכן בוואגיות שינו את מועד ההחלפה לכל 30 אלף קמ ולא כל 60 אלף כמו שהיה בעבר, מהבחינה הזאת הכל תקין, בנוגע לטיפול עצמו, אכן יקר אבל אין לך כל כך ברירה כל עוד אתה תחת אחריות ורוצה לשמור עליה.

תספוג את הטיפול הזה במוסכי היבואן, אני מאמין שטיפול הבא כבר תהיה מחוץ לאחריות ואז תעבור לטפל במוסך רון או מוסך מומלץ אחר והמחירים יהיו יותר זולים משמעותית

 

ב VAG ההמלצה הזאת היא רק למנועי 1.2 שאכן שם היו בעיות והיו צריכים להחליף את הפלאגים כל 30 אלף ק"מ, אבל בשאר המנועים אין הוראה כזאת.

צ'מפיון "הגדילו" ראש וקבעו שצריך להחליף פלאגים כל 30K בכל המנועים והרכבים, פשוט החלטה בזיונית שחוץ מלקחת יותר כסף מהלקוחות לא מצדיקה שום דבר!!

Current: Cupra Formentor 2022 1.5T (150HP) DSG7

Previous: VW Polo V 2012 1.4L (85HP) Manual Gear ---> VW Golf VII 2013 1.4T (122HP) DSG7 ---> VW Golf VII 2015 1.4T (150HP) DSG7 ---> Seat Ateca 2019 1.4T (150HP) DSG7

פורסם
ב VAG ההמלצה הזאת היא רק למנועי 1.2 שאכן שם היו בעיות והיו צריכים להחליף את הפלאגים כל 30 אלף ק"מ, אבל בשאר המנועים אין הוראה כזאת.

יש לך סימוכין לזה שההמלצה הזו רק למנועי 1.2?

סתם מתחשק להם להחליף כל 30K גם במנועי 1.4? זה מופיע בהנחיות כתובות (Elsa).

פורסם

1. הוא עדיין יצטרך להחליף אצל רון פלאגים כי אלו הוראות יצרן, לשמירה על האחריות.

2. הוא יכול לשכוח במקרה זה מאחריות רצון טוב בשנה שלישית.

 

פות''ש, מה זה חלקים חלופיים? מי היצרנים?

פורסם
בנוגע לפלגים, אכן בוואגיות שינו את מועד ההחלפה לכל 30 אלף קמ ולא כל 60 אלף כמו שהיה בעבר, מהבחינה הזאת הכל תקין, בנוגע לטיפול עצמו, אכן יקר אבל אין לך כל כך ברירה כל עוד אתה תחת אחריות ורוצה לשמור עליה.

תספוג את הטיפול הזה במוסכי היבואן, אני מאמין שטיפול הבא כבר תהיה מחוץ לאחריות ואז תעבור לטפל במוסך רון או מוסך מומלץ אחר והמחירים יהיו יותר זולים משמעותית

 

וואו טיפול כזה 1900 שח כבד לא ציפיתי לכאלו מחירים.. אבל אם אין ברירה אין מה לעשות..

 

ב VAG ההמלצה הזאת היא רק למנועי 1.2 שאכן שם היו בעיות והיו צריכים להחליף את הפלאגים כל 30 אלף ק"מ, אבל בשאר המנועים אין הוראה כזאת.

צ'מפיון "הגדילו" ראש וקבעו שצריך להחליף פלאגים כל 30K בכל המנועים והרכבים, פשוט החלטה בזיונית שחוץ מלקחת יותר כסף מהלקוחות לא מצדיקה שום דבר!!

 

באמת החלטה בזיונית.. ואגב מה זה vag?

איפה ההמצלה הזו שאנרת רשומה?

 

לא ידעתי שזה תקף רק למנועי 1.2, השכלתי, תודה.

 

יש לך סימוכין לזה שההמלצה הזו רק למנועי 1.2?

סתם מתחשק להם להחליף כל 30K גם במנועי 1.4? זה מופיע בהנחיות כתובות (Elsa).

 

אני חושב שאתה יכול לטפל אצל רון ולא תהיה בעיה עם האחריות. תברר על זה אחריות שלך.

 

מוסך רון אני לא מכיר.. אני מאיזור צפון איפה הוא נמצא?

אגב הוא מוסך מורשה צ'מפיון(סיאטט וולקסווגן וכו)?

 

1. הוא עדיין יצטרך להחליף אצל רון פלאגים כי אלו הוראות יצרן, לשמירה על האחריות.

2. הוא יכול לשכוח במקרה זה מאחריות רצון טוב בשנה שלישית.

 

פות''ש, מה זה חלקים חלופיים? מי היצרנים?

 

אם לא אחליף פלאגים זה יסיר את האחריות?

לא בדקתי מי הייצרנים של החלופי.. אבל בכל מקרה אני מעדיף ללכת תמיד על מקורי למרות שזה יקר יותר.. אנסה להוריד אותם במחיר..

פורסם

מוסך רון נמצא בת"א.

 

אם לא תחליף פלגים משמע שלא ביצעת את הטיפול כראוי לפי היבואן/היצרן ולכן האחריות לא תקפה במקרה של בעיה.

פורסם

אפשר ללכת על חלופי רק בתנאי שהם באיכות טובה ולא סיני ירוד.

 

ככה גם תשמר לך האופציה לאחריות של רצון טוב

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

לרוב אם אתה מטפל בצמפיון בזמן האחריות, וממשיך לטפל דרכם גם בשנה ה3 ומתגלה בעיה בשנה הזאת, הם יקחו אחריות ויתקנו על חשבונם, אבל כמו שנאמר-זה תלוי ברצון הטוב שלהם לעזור לך.

×
×
  • תוכן חדש...