Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

bmw 316 הצעות לשיפוץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא לי אלא לחבר:

יש לו בבית BMW 316

שנת 87 מנוע 1600. האוטו עמד בבית שנתיים ולא זז ככה שרוב החלקים הלכו.

השאלה העיקרית היא אם אפשר להכניס מנוע של M-3 עם שינוי הגיר כמובן... בתוך האוטו הנ"ל ושיאשרו את זה... ואם לא איזה מנועים כן, אם בכלל.

ומה עוד אפשר לעשות יש תקציב של כ30 אלף שקל אז תנו הצעות יעול/שינוי מעניינות.

.Honda- more then a dream

פורסם

אם הוא אוהב את הרכב,לדעתי כדאי לו להשקיע ולהחזיר אותו למצבו המקורי,כולל צבע,טיפול בחלודה (אם יש) וכולי...

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

אנשים בבקשה תנו הצעות....

 

ובקשר לשפץ את האוטו לאותו מצב שהיה זה תיהיה אופציה אם הוא לא יכול להפוך את האוטו לM-3 או מנועי 2000+

ואם מישהו יודע משהו על זה אז בבקשה תנו תשובות

תודה ויום טוב..

.Honda- more then a dream

פורסם

אפשר הכל.

 

באוטו הזה ספציפי (אלא אם כן יש לו ערך סנטימנטלי) - לא שווה.

 

חפש (וקח זמן והרבה סבלנות) דגם משושה צילי'.

 

הרבה יותר טוב לכיס, והרבה פחות כאב ראש.

 

 

שמוליק.

bmw e21 320i (318i) 1982

1971 bmw 1800

BMW 3.0 CSI 1973

פורסם
אפשר הכל.

 

באוטו הזה ספציפי (אלא אם כן יש לו ערך סנטימנטלי) - לא שווה.

 

שמוליק.

האוטו שלי...

כן יש ערך מאוד גדול לאוטו הזה הוא היה של מישהו מהמשפחה שנפטר אז ככה שהוא בחיים לא יעזוב את הבית אני רוצה לחדש את האוטו ושיהיה שלי להמון שנים ולאחר מכן הוא ישאר בבית אצלי זה לא אוטו שימכר בחיים!

עכשיו שאתה אומר אפשר הכל זה אומר שבמשרד הרישוי יתנו לי להכניס מנוע כזה??

כי לפי מה שאני הבנתי רק הדגמים שהגיעו לאותה שנה אפשר להחליף מנוע כאילו 1600 ו 1800

אז אם כן אתה עוזר לי מאוד!! ותודה אם תחזיר לי תשובה..

×
×
  • תוכן חדש...