Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2664 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אופציה מעניינת בגרסת ה7 מושבים.

כשמדובר ב5 מושבים, אני הייתי הולך על ה3008 בלי לחשוב פעמיים.

 

...אם היתה כזאת במלאי :-P

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • תגובות 340
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תראה את זה למשל, מה זה בכלל? כולה מאזדה... אבל עיצוב הפנים של cx5 יפהפה וחדשני, רחוק מהשמרנות של סקודה.

 

[ATTACH=CONFIG]489232[/ATTACH]

העיצוב בCX5 החדשה יפה אבל סולידי. לא בטוח שהייתי קורא לה חדשני במיוחד. אם כבר הייתי רוצה להראות חדשני, הייתי שם תמונה של ה3008 שמבחינה זו כל האחרות רחוקות שנות אור.

פורסם
יש בקרה מפוצלת בכל הגרסאות, באמצעית כבר מקבלים 3 אזורים (כלומר אלה שיושבים מאחורה קובעים לעצמם טמפ' נפרדת). חוץ מזה מקבלים בגרסה הבסיסית בקרת שיוט אדפטיבית, בלימת חירום, מיליון כל מיני שקעים. הסטייל כבר בכלל לא רואה את האאוטלנדר עם פיצ'רים מגניבים כמו וילונות בצדדים, בגאז' חשמלי, מטען אלחוטי, וגם ניטור שטחים מתים ובלימת חירום ברוורס... בגרסה הבכירה יש פאקינג בולמים אדפטיביים, חניה אוטומטית ומצלמות 360, באיזה אאוטלנדר יש את זה?!

 

אתם מקשקשים פה על ימין ועל שמאל בלי לבדוק כלום וקוטלים את מה שלפחות על הנייר הוא אחד משני רכבי שבעה המקומות העממים הכי טובים בשוק היום.

העיקר לאאוטלנדר יש כריש... יאללה, תנוחו. סקודה שיחקו אותה חבלז עם האוטו הזה ומגיע להם שאפו. גם מבחר רחב, גם טווח מחירים רחב, גם גרסאות סבירות במחירים תחרותיים, גם גרסאות סופר מאובזרות. גם מידות נדיבות, (מר "סורנטו הרבה יותר גדול בפנים" - תבדוק את עצמך לפני שאתה זורק הערות חסרות תוכן. אני מצפה שתחזור לפה עם מידות רוחב של שניהם),

*עריכה - ראיתי שמדדת, מצוין. נתוני היצרן של הקודיאק מדברים על רוחב של 151 ס"מ במושב האחורי. כמה זה? 11 ס"מ יותר? */עריכה

גם יחידת הנעה חזקה וחסכונית (וסוף סוף בלי מוניטין אמינות של סיטרואן BX).

 

כשמביאים שתי גרסאות בהפרש של 5 אש"ח זה "גרסה מיותרת שמתומחרת רק לליסינג".

כשעושים הפרדה תמחירית הגיונית זה" למה מה קרה כזה הבדל?!"

שדוחפים מלא אבזור ולוקחים על זה מחיר זה "למה אני לא יכול להחליט לבד מה אני רוצה ומה לא?!", כשנותנים אופציה להוסיף או להוריד דברים זה "פחחחח אני צריך לשלם על זה אקסטרה?!"

כשנותנים רק 7 מושבים "מה עם מי שלא צריך 7 מושבים?!", כשמביאים 5 מושבים "מי בכלל צריך 5 מושבים?!"

 

קיצר, העיקר לז**ן ת'מוח. באמת עליתם לי על העצבים הפעם. אחרי זה לא מבינים למה יש פה חרא שירות לקוחות. בטח, עם כאלה לקוחות פלא שהם כולם עוד לא תלו את עצמם...

פיי איזו תגובה ארסית (טוב אתה הרי ערס לא? ;) )

אז לפני שזורקים סתם נתונים מחוברת אפשר ללכת לסוכנות עם מטר.

כאשר אני רושם רוחב מושב אחורי אני מדבר על המרחק בין ידיות הדלתות (לא מכיר מותן שיכולה להיכנס לתוך ידית הדלת..)

אני מכון להתערב אתך על המטר שלי (ויש לי מטר מטר) שרוחב המושב של הקודיאק צר משמעותית מהסורנטו.

אגב, עולה כאן המון הדיון על האאוטלנדר, אז רק אעדכן שהמושב האחורי שלו גם הפתיע אותי מהכיוון השני, הוא הצר בחבורה עם 131ס״מ..

סתם לשם השוואה לקקטוס יש 129ס״מ באותה המדידה.

פורסם

תמשיכו תמשיכו, רכב נפלא שלא רואה אף אחד ממטר, סביר להניח שעוד ימים ספורים כבר לא רלוונטי לחודשים ארוכים בגלל ההמתנה.

אבל הי, תמיד לכלמוביל יהיה כרכרה עם 7 מקומות עם וויז ואנטנת כריש, ומנוע שנותן בראש זמין מיידית.

 

בנוגע לתמחור אנחנו בכלכלה חופשית ויש מספיק רכבים מאוד מעניינים בשוק, כל יבואן ייקח מהלקוח את המקסימום שניתן שניה לפני שיברח למתחרים.

פורסם

אני מכון להתערב אתך על המטר שלי (ויש לי מטר מטר) שרוחב המושב של הקודיאק צר משמעותית מהסורנטו.

.

לא מבין מאיפה הביטחון הזה שלא רק שהיא צרה יותר אלא משמעותית. אגב, זה ממש לא מה שאומרים במבחנים שבחנו אחת מול השניה, אבל בסדר...

פורסם
יש בקרה מפוצלת בכל הגרסאות, באמצעית כבר מקבלים 3 אזורים (כלומר אלה שיושבים מאחורה קובעים לעצמם טמפ' נפרדת). חוץ מזה מקבלים בגרסה הבסיסית בקרת שיוט אדפטיבית, בלימת חירום, מיליון כל מיני שקעים. הסטייל כבר בכלל לא רואה את האאוטלנדר עם פיצ'רים מגניבים כמו וילונות בצדדים, בגאז' חשמלי, מטען אלחוטי, וגם ניטור שטחים מתים ובלימת חירום ברוורס... בגרסה הבכירה יש פאקינג בולמים אדפטיביים, חניה אוטומטית ומצלמות 360, באיזה אאוטלנדר יש את זה?!

 

אתם מקשקשים פה על ימין ועל שמאל בלי לבדוק כלום וקוטלים את מה שלפחות על הנייר הוא אחד משני רכבי שבעה המקומות העממים הכי טובים בשוק היום.

העיקר לאאוטלנדר יש כריש... יאללה, תנוחו. סקודה שיחקו אותה חבלז עם האוטו הזה ומגיע להם שאפו. גם מבחר רחב, גם טווח מחירים רחב, גם גרסאות סבירות במחירים תחרותיים, גם גרסאות סופר מאובזרות. גם מידות נדיבות, (מר "סורנטו הרבה יותר גדול בפנים" - תבדוק את עצמך לפני שאתה זורק הערות חסרות תוכן. אני מצפה שתחזור לפה עם מידות רוחב של שניהם),

*עריכה - ראיתי שמדדת, מצוין. נתוני היצרן של הקודיאק מדברים על רוחב של 151 ס"מ במושב האחורי. כמה זה? 11 ס"מ יותר? */עריכה

גם יחידת הנעה חזקה וחסכונית (וסוף סוף בלי מוניטין אמינות של סיטרואן BX).

 

כשמביאים שתי גרסאות בהפרש של 5 אש"ח זה "גרסה מיותרת שמתומחרת רק לליסינג".

כשעושים הפרדה תמחירית הגיונית זה" למה מה קרה כזה הבדל?!"

שדוחפים מלא אבזור ולוקחים על זה מחיר זה "למה אני לא יכול להחליט לבד מה אני רוצה ומה לא?!", כשנותנים אופציה להוסיף או להוריד דברים זה "פחחחח אני צריך לשלם על זה אקסטרה?!"

כשנותנים רק 7 מושבים "מה עם מי שלא צריך 7 מושבים?!", כשמביאים 5 מושבים "מי בכלל צריך 5 מושבים?!"

 

קיצר, העיקר לז**ן ת'מוח. באמת עליתם לי על העצבים הפעם. אחרי זה לא מבינים למה יש פה חרא שירות לקוחות. בטח, עם כאלה לקוחות פלא שהם כולם עוד לא תלו את עצמם...

רשמת את הפוסט הכי נכון שהיה בקארספורום בכל הזמנים שלו.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
חלקית כן.

מדדתי את הסורנטו שבינתיים הכי מרווח מכל הרכבים (140 ס״מ, זהה לו רק הגרנד צ׳ירוקי) מול הטיגואן שקטן משמעותית עם 135 ס״מ (טובים בפני עצמם לקבוצת הג׳יפונים ומקבילים לטוסון, 3008, אאודי Q3, לקסוס RX).

בהשקה היום היו יותר מידי מתעניינים כך שלא היה לי נוח לשבת במושב האחורי ולהוציא את המטר, אך אני בהחלט מתכוון לעשות זאת בקרוב למרות שאני לא מאמין שיהיו כאן הפתעות.

המושב האחורי של הקודיאק מרגיש פחות מרווח מהטיגואן, פשוט כך.

אני בכלל חושב שכתבי הרכב בעולם יצרו קצת יותר מידי באז סביב הרכב הזה וכבני אנוש דעתנו קצת מושפעת מזה.

אני אישית קצת התאכזבתי היום ולא רק בגלל המחיר.

אם המחיר היה 165,000₪ הייתי שוקל אותו מול המתחרים, אך המחיר כזה אני באמת לא רואה בו שום יתרון מוחץ.

 

לקסוס RX ואודי Q3 אותו רוחב מושב???, נשמע לי הזוי, נסעתי בשתיהם וזה שמיים וארץ.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

רוחב המושב ברכבים שונים:

 

1.סקודה רומסטר 126

2.סקודה יטי 126

3.הונדה ג׳אז 129

 

4.הונדה סיוויק 127

5.סקודה אוקטביה 128

6.שברולט קרוז 129

7.רנו פלואנס 130

8.פולקסווגן ג'טה 130

9.מזדה 3 130

10.מיצובישי לנסר 131

11.יונדאי I30 רגילה 131

12.יונדאי I30 CW רוחב 131

13.פיג'ו 308 132

14.קיה פורטה 133

15.טויוטה קורולה 133

16.פורד פוקוס 134

 

17.סקודה סופרב 129

18.טויוטה פריוס 130

19.סיטרואן C5 רוחב 130

20.פורד מונדאו 132

21.מזדה 6 134

22.פולקסווגן פאסאט 135

23.פיג'ו 407 136

24.טויוטה אוונסיס 136

25.הונדה אקורד 136

 

26.מיצובישי גרנדיס 134.5

27.טויוטה וורסו 135

28.רנו סניק 136

29.פיג'ו 5008 138

30.סיטרואן C4 פיקאסו 139 (כל מושב כ-41)

31.פורד אס מקס 142 (כל מושב כ-46)

32.מזדה 5 147 (מושב אמצעי 33)

33.קיה קרניבל 168 (כל מושב כ-50)

 

34.מיצובישי אאוטלנדר 131

35.טויוטה ראב 4 131

36.פיג'ו 3008 132

37.שברולט קפטיבה 132

38.סאנגיונג רקסטון 132

39.יונדאי IX35 רוחב 134

40.קיה ספורטג' 134

41.הונדה CRV רוחב 135

42.מיצובישי פג׳רו 136.5

43.יונדאי סנטה פה 138

44.קיה סורנטו 140

45.טויוטה לנד קרוזר ארוך 140

 

46.פיג'ו פרטנר 147

47.סיטרואן ברלינגו 150

48.רנו קנגו 150

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
רוחב המושב ברכבים שונים:

 

1.סקודה רומסטר 126

2.סקודה יטי 126

3.הונדה ג׳אז 129

........

........

........

 

 

"שכחת" לציין שאלו נתונים שחבר פורום בדק נכון ל-2011... לא רלוונטי בכלל.

הנה המקור:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?368689-%D7%A8%D7%95%D7%97%D7%91-%D7%9E%D7%95%D7%A9%D7%91-%D7%90%D7%97%D7%95%D7%A8%D7%99

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

אני התאכזבתי מהמחיר ,

תקציב שלי 200,000 ש"ח , הגרסה הכי מתאימה לי היא 2.0 ליטר שעולה 230K ועוד התוספות ,

אני מחקה למבחן דרכים ל 1.4 ולראות את התגובות אם הוא שווה לרכב כזה גדול או לא ,

אופציה שנייה אולי בהמשך תהיה גרסה 2.0 שלא 4X4 וזה יהיה יותר זול .

פורסם
אני התאכזבתי מהמחיר ,

תקציב שלי 200,000 ש"ח , הגרסה הכי מתאימה לי היא 2.0 ליטר שעולה 230K ועוד התוספות ,

אני מחקה למבחן דרכים ל 1.4 ולראות את התגובות אם הוא שווה לרכב כזה גדול או לא ,

אופציה שנייה אולי בהמשך תהיה גרסה 2.0 שלא 4X4 וזה יהיה יותר זול .

 

אני ממש כמוך...

ראה התייחסות לדגם 1.4. אמנם אין השוואה עם ה-2.0, אבל נותן תמונה כלשהי.

 

http://m.auto.co.il/#/articles/latest

פורסם
לקסוס RX ואודי Q3 אותו רוחב מושב???, נשמע לי הזוי, נסעתי בשתיהם וזה שמיים וארץ.

כתבתי כבר מספר פעמים, כאשר אני מודד את רוחב המושב האחורי אני מודד בעצם את המרחק בין ידיות הדלתות (בדרך כלל הנקודה הכי בולטת בדלת הרכב).

זה לא עוזר לי אם המושב נכנס "מתחת" לידית הדלת, אם התחת שלי (או כיסא הבטיחות) לא יכול להיכנס שם..

גם אני התפלאתי מחלק מן המידות אך זו האמת, לכן אני הולך לאולם התצוגה עם מטר בכיס.

מראה עיניים יכול מאוד להטעות.

בדיוק כמו שהסנטה-פה נראה הרבה יותר גדול ורחב מהטוסון אך בפועל המרחק בין הידיות במושב האחורי גדול רק ב-2 ס"מ ממנו (137ס"מ).

בשבילי זה פרמטר מאוד חשוב, יש כאלו שבכלל לא שמים לב לזה.

פורסם

אחלה רכב, היבואן קבע מחיר בהתאם לכמות שהוקצתה לו, אם היו לו כמויות כמו למיצובישי, המחיר היה בהתאם.

למרות התמחור הגבוה, זה עדין הרכב הזול ביותר שמציע חבילה כזאת (שילוב של גודל, אבזור, בטיחות) בכל רמות הגימור, אם נתעלם מהסיפור של גרסאות 0 שהגיעו מסורסות.

 

ואמנם חבל שההקצאה הראשונה של סטייל ואמבישן מסורסת מהמערכות החשובות באמת, אבל ההנחה הזעומה הגיונית. כאמור, היבואן ימכור את כל מה שיוקצה לו, אין לו שום סיבה להוריד במחיר מעבר לזה.

 

לגבי צ'מפיון - פעם ראשונה שאני יכול להגיד להם כל הכבוד על משהו. כל הכבוד שלא נכנעו לשחיתות של משרד התחבורה והביאו דגמים עם מערכות מקוריות. באמת ובמלוא הכנות שאפו.

לצערנו זה עדין צ'מפיון - עם האחריות המסורסת, השירות ה"לא יציב" וכו'

 

סיכוי סביר שארכוש כזה, כמובן לא מגרסה 0 המסורסת, ובהנחה שזמני האספקה של הגרסאות הנורמליות יהיו סבירים יותר מהמדובר כאן בשרשור.

פורסם
"שכחת" לציין שאלו נתונים שחבר פורום בדק נכון ל-2011... לא רלוונטי בכלל.

 

מה זה משנה מי בדק ואיפה בדק ומתי בדק? הרכבים התרחבו מאז?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 


×
×
  • תוכן חדש...