Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3314 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

מחפש חלופה ליונדאי I10 שברשותי .

צרכים: נוהג לבד ברכב , לא מעניין אותי : תא מטען , מרווח פנים , אבזור בטיחות.. (למעט בטיחות בסיסית)

צריכת דלק - לא מעניין - נוסע מעט יחסית

כן מעניין: הנאה מנהיגה (הכל יחסי... ) , אמינות , עיצוב (עניין של טעם) .

 

מתכוון להחזיק הרכב 4-5 שנים .

 

תקציב: עד 100 ש"ח כולל הכל .

אחרי חיפושים הגעתי לשני רכבים שונים שבערך מספקים .

1. מזדה 2 יתרונות : מנוע נחמד , עיצוב נעים , גיר נעים , אחריות וכנראה אמינות .

חסרונות : לא נוחה ודי קופצנית , הסלון הפנימי לא הכי איכותי בדגם דיינמיק .

2. פאביה אמבישן : יתרונות: חזקה , מהירה יחסית , נעימה לנהיגה , אוהב את הסלון .

חסרונות: די פוחד מDSG , אחריות שנתיים , עיצוב פושר

 

דעות ורעיונות נוספים?

 

תודה,

פורסם

חושב שסיכמת את זה יפה.. אני אישית הייתי נוטה להתרחק מהפאביה בגלל הגיר, מלבד זה הייתי בוחר בה.

לא יכול למצוא מאזדה 2 pure white נגיד מ0 ק"מ?

פורסם

נשמע שסיכמת את עצמך די יפה:

אתה מעדיף את הפאביה אבל פוחד מהתיבה.

 

הDSG משתפרות משנה לשנה אבל לא נראה שהן הגיעו לרמה שאפשר לקרוא להן אמינות.

יחד עם הנתון שציינת כי אתה מתכוון להחזיק את הרכב כ4-5 שנים (כלומר שנתיים שלוש לאחר תום אחריות) זה נשמע לי מעט מפחיד להחזיק רכב עם תיבה כזו, במיוחד עם נתחשב בעלויות התיקון הגבוהות מחוץ לאחריות.

 

לי אישית מקלקל את חווית הנהיגה אם יש תחושה ש"יש סיכוי שאוטוטו משהו הולך להתקלקל".

פורסם

סקודה מעולה. ישלי אוקטביה 2015 היו לי- פולו 11,איביזה 13 ומהעבודה מספר מאזדות כולל 2...אני אומר פאביה בכל הכח. יש להן שוק מצוין ושומרות על ערך. אני יותר מתחבר לגישה שלהם לרכב קטן מאשר של מאזדה .ה-2 אותי באופן אישי איכזבה במיוחד לאחר ה-3 המפתיעה לטובה (לא במנועי 1.5 המחפירים). אז תרגיש שקט ובטוח ותקרא קצת מבחנים מחו״ל ותהין שקצת הוציאו מפרופציות את נושא ה DSG בארץ...בהצלחה תתחדש

.​Another fine day ruined by responsibility...

פורסם

תודה על החיזוק בכיוון הפאביה. אני מניח שהן לא מתפרקות תיבות הDSG . יחד עם זאת אני רואה סרטונים : "איך לנהוג עם תיבת DSG" לדוגמא: לא לזחול בפקק.... רציני, אין לי כח לחשוב על מצב בריאות התיבה בכל רגע נתון. ואוף טופיק: נניח שהתיבה מכיוון ויש שם שחיקה- מטבע תכנונה , "נגמרת" . מדוע החלפת המצמדים כה יקרה?!? מדובר בדסקיות חיכוך שנשחקות, כמו בגיר רגיל.

אם היה מדובר בסכום סביר , בהחלט אין לי בעיה עם ההוצאה הזו.

פורסם
לא סתם יש שנתיים אחריות על הפאביה ולא יותר, צ'מפיון בעצמם לא מאמינים באמינות של המותגים שלהם.

 

אז למה פוולסווגן נותנים 3?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ראית כמה מוניות נוסעות על DSG ?!דבר איתם,תשאל... ובגלל זה כבר כמעט עשור הפאביה שומרת על ערך שלה בשוק יד שנייה...די נו! זה אולי גיר יותר צעיר מהאוטמט הרציף יפני אבל גם הוא סבל מתקופות בזמנו.

.​Another fine day ruined by responsibility...

פורסם

אם תצליח למצוא מאזדה 2 עם רמת גימור "ספורט" או "פיור וויט", תא הנוסעים של ה-2 ירגיש לך הרבה יותר טוב.

 

אין לי מושג אם יש אותם ב-"0 ק"מ", אבל שווה לבדוק.

 

לגבי שתי האופציות, גם הפאביה וגם ה-2 רכבים טובים מאוד ונותנים הנאה מנהיגה ביחס לקטגוריה. הפאביה מתנהגת קצת פחות טוב והיא פחות "שובבה", אבל היא אוחזת יותר ונותנת תחושה מוצקה ובטוחה יותר על הכביש. המאזדה 2 לעומת זאת אוחזת לא רע בכלל (ההבדל ביניהם ממש קטן), מתנהגת יותר טוב, היגוי מוצלח יותר ושלדה מתקשרת וקלילה יותר. מצד שני היא קופצנית ולא נותנת את תחושת הריסון שיש בפאביה. המנוע בשתיהן לא רע בכלל. המאזדה משתמשת במנוע 1.5 אטמוספרי שיושב לא רע על הרכב ויודע לגרום לה להיות נמרצת מספיק והגיר שלה מצוין לדעתי. מצד שני בשביל לקבל "ביצועים" מהרכב, צריך לסחוט את הדוושה בגלל שהמנוע מתעורר רק בסל"ד גבוה (מעל 4K סל"ד) הפאביה משתמשת במנוע טורבו שנותן לה הרבה מומנט כבר מסל"ד אפסי וגיר רובוטי דו מצמדי מהיר בתגובות שלא גוזל הרבה כוח מהמנוע. מצד שני הגיר הזה לא נחשב לאמין במיוחד, וכמה שיגידו לך שה-DSG היום הוא לא מה שהיה פעם, בתור אחד שחווה את הרכבים האלה ביומיום, עדיין לא חסר להם בעיות (יש כאלה שמחזיקות בכיף הרבה ק"מ ללא שום תקלה מהותית, אבל לפי דעתי זה עדיין סוג של סיכון). אם אני הייתי במקומך ורוצה להחזיק את הרכב גם למעבר תקופת האחריות, לא הייתי רץ לבחור בה.

 

השאלה היא גם מה נחשב בשבילך הנאה מנהיגה? היגוי טוב? התנהגות? ביצועים בקו ישר? בידוד רעשים? וכו'... אם תענה על זה יהיה יותר קל לכוון אותך.

 

בכל מקרה, כל עוד מה שחשוב בשבילך זה הנאה מנהיגה, אמינות ועיצוב, המאזדה 2 עונה על כל הדרישות האלה יותר טוב מהסקודה.

×
×
  • תוכן חדש...