Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באמצע נהיגה בכביש מסוכן נשברה לאישתי רגלית לא האמנתי !!! מבדיקה אני בין שהיה בעולם סוג של החלפה חצי ריקול כי הבינו שהיתהכאן פדיחה ..ממבט ראשוני אני מבין שהחארות גם הפכו את כל שלושת הרגליות ליחידה אחת מה שאומר שאני צריך להחליף את כולם איך לדעת שאני מחליף לרגלית שאין בה את אותה בעיה ??

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מסקנה רכב חסכוני בדלק שויותר ממה שחסכת אתה מוציא על תיקונים מוזרים לא להתקרב לרכב !!שברולט ספארק .

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תנשום עמוק ושתה כוס בירה.

הרכב באחריות? איזה שנתון? היה ריקול ולא הלכת למוסך היבואן?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אולי נפלת על רכב מעט לימוני,מהיסטורית העבר שלך עם הרכב נידמה שהיו יותר מידי דברים..

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הרכב 2011 אני כרגע על בירה כמובן יום העצמאות ...אבל אין אחריות הריקול או מה שזה היה לא יהיה בארץ .ממה שהבנתי מפורומים בחו"ל שם זה הוחלף ....מצאתי באמת שרשור כאן שעוסק בזה . שאלה פשוטה זה משהו שאמור להתקלקל ברכב סטנדרטי ??

פורסם

שמענו פה כבר לא על מקרה אחד ולא שניים שספארק שוברות דוושת קלאצ.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)
באמצע נהיגה בכביש מסוכן נשברה לאישתי רגלית לא האמנתי !!! מבדיקה אני בין שהיה בעולם סוג של החלפה חצי ריקול כי הבינו שהיתהכאן פדיחה ..ממבט ראשוני אני מבין שהחארות גם הפכו את כל שלושת הרגליות ליחידה אחת מה שאומר שאני צריך להחליף את כולם איך לדעת שאני מחליף לרגלית שאין בה את אותה בעיה ??

זה כבר גובל בסכנת חיים של ממש או במילים אחרות סכנה ברורה ומיידית ! גרור את הרכב המעפן הזה למוסך מורשה ותשים להם את המפתחות על השולחן ותגיד שלרכב הזה אתה לא מתקרב אפילו למרחק של נגיעה...

 

העיקר שברכב יש AppleCarPlay :-(

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

זה לא הספארק החדשה מרק.

מה שיש לו זה רכב שונה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

זה לא פעם ראשונה שאנחנו או היבואן שומעים על התופעה הזו בספארק.

 

אני מניח שאם תלך ליבואן עם עוד מס עדויות (שקיימות כאן בפורום) ותאיים בתביעה על כך שזו סכנת חיים הם פשוט יתקנו לך עליהם כדי להמשיך להשתיק את הבעיה

פורסם

אני פשוט לא מבין מה שווה לתקן אם הבעיה הרי לא תפתור שבר עתידי ,מה עושים במצב כזה ?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מתקנים בכל זאת ומנסים לעשות שזה יהיה על חשבונם ואחרי זה מוכרים את הרכב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

תחליף דוושה וזהו. אין מה לעשות. אם הקודמת החזיקה 6 שנים, גם החדשה תחזיק כנראה 6 שנים.

 

נו אז יש חלק שבנו אותו חלש מידי והוא לא עומד בעומס לאורך זמן. OK. זה משהו שלא אמור להישבר. בפעם הבאה אל תקנה ספארק. אבל כרגע תחליף דוושה.

 

יכול מאוד להיות שהדוושה החדשה שמסופקת היום כחלק חילוף עברה תכנון מחדש והיא עמידה יותר מהמקורית.

 

----------------------------------------------------

האמת, לא ממש מעניין איזה טלפון יש לכם. משתמשי Tapatalk, כנסו בבקשה ל Settings -> Signature ותעבירו למצב כבוי.

 

 

פורסם

לא מדובר בתופעה גורפת אלא במשהוא ספורדי שכבר יצא לנו לשמוע פה ושם.

להחליף ולשכוח.

 

 

מרק,

לא ציפיתי ממך לכתוב הודעה קישקושית ומתלהמת שכזו.

מה יעזור לשים מפתחות איפה שלא יהיה ברכב בן 6 שנים?

זה יגרום למי לעשות מה בדיוק?

 

בנוסף, הייתי שמח לשמוע את תסריט האימים שלך שבו שבירת דוושת קלאצ (קלאצ, כן? לא דוושת ברקס) הופכת ל...איך אמרת?

סכנת חיים של ממש או במילים אחרות סכנה ברורה ומיידית !

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כריות אויר יצילו את החיים שלך בשעת תאונה. דוושת קלאץ' לא.

בלי קשר, זו בהחלט תקלה מעצבנת. מכל המקומות שאפשר לחסוך בפלסטיק, דווקא שם...

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...