Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת שלרוב מפעלי רכב מצויים בקרבת פסי רכבת כך שאת הרוב הכמעט מוחלט של הדרך המכוניות עושות על גבי רכבות.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא מזמן הייתה תוכנית על זה בדיסקברי.

זה כאב ראש ענק להעמיס כ"כ הרבה סוגי רכבים לאוניה.

 

אגב שם טענו שיותר מאשר לדאוג למצב המכוניות, קושרים אותן כדי לשמור על יציבות הספינה.

בכ"ז, כמה עשרות/מאות טונות שעדיף שלא יזוזו מצד לצד.

 

 

תודה על השיתוף והתמונות. :)

פורסם
תודה על התשובות.

עוד שאלה קטנה ברשותך - אם כל ההתקנות המקומיות נעשות בשטח הנמל איך זה קורה שעל רכבים חדשים יש כמה וכמה ק"מ על השעון?

זה מרחק כזה גדול בין הבונדד להתקנות? יש כאלה שקיבלו את הרכב גם עם 15-20 ק"מ.

 

לא כל ההתקנות נעשות בנמל וזה מאוד תלוי ביבואן ואפילו בסוכנות ממנה קנית.

 

סוכנויות משנה לפעמים עובדות עם מתקינים באיזורן ומתקינות לך את האביזרים (כולם או חלקם) לאחר שהרכב יצא מהבונדד.

פורסם

האם כלי הרכב לא מעוגנים לרצפה ולא קשורים אחד לשני?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

צודק דודי. תזוזת מטען גרמה ליותר מאסון אחד.

 

קיבוע המטען לאניה הוא עבודה המצריכה הקפדה.

 

דוגמא מפורסמת היא טיסה 102, שאפילו צולמה במצלמת חלון:

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

רק"ם שלא עוגן כראוי זז זמן קצר לאחר ההמראה. כפי שאתה רואה, היה הרבה דלק במטוס.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
מהרגע שהרכבים מאוחסנים בבונדד הנמל, יכולים לעבור ימים, שבועות, או חודשים עד שהם יקבלו רישוי, בזמן ההמתנה בבונדד, המכוניות השונות מאוחסנות בבטחה ואינן מורשות לנוע כלל.

 

אם כך אז נציג המכירות חירטט אותי כשהוא אמר שברכב הסתיימו כל ההתקנות ועכשיו הוא "עובר רישוי"? :|

פורסם
תודה על התשובות.

עוד שאלה קטנה ברשותך - אם כל ההתקנות המקומיות נעשות בשטח הנמל איך זה קורה שעל רכבים חדשים יש כמה וכמה ק"מ על השעון?

זה מרחק כזה גדול בין הבונדד להתקנות? יש כאלה שקיבלו את הרכב גם עם 15-20 ק"מ.

 

מה שנקמיצ'י כתב.

 

האם כלי הרכב לא מעוגנים לרצפה ולא קשורים אחד לשני?

 

כפי שמצוין בכתבה: קשורים אחד לשני ומעוגנים לרצפה.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

תודה למר שנקלי היקר על השיתוף.

 

פריקת הרכבים יכולה להתבצע על ידי עובדי הנמל או על ידי עובדי קבלן חיצוני. לא אשכח ביקור בנמל אשדוד לפני שנה ומשהו, עת נפרקה אניית מכוניות. הנהגים מורידים את המכוניות מהר, כי זמן זה כסף - ובמספר מקרים ראיתי כיצד נוגח הספוילר הקדמי של המכונית ברציף במקום בו רמפת הירידה מהאניה פגשה ברציף.

 

לא רק זאת, אלא גם שמעתי כמה אידיוטים שמתגאים בחרקות שהם עושים עם המכוניות בדרכן מהסיפונים העליונים למטה.

 

שתי נקודות אחרונות שקשורות להובלה הימית;

-על תחתית הרכב וצינור המפלט מורחים חומר שמנוני, להגנה מפני קורוזיה. כשמכונית חדשה לחלוטין נוסעת בימיה הראשונים, המפלט החם גורם לחומר הזה להתאדות ולהסריח. לא צריך להבהל, הרכב לא עולה באש...

-בשל שינויים באזורי אקלים במהלך ההפלגה, היצרן מנפח לחץ יתר בצמיגים; מעל 40PSI במכוניות פרטיות, למשל. לא כל היבואנים טורחים למסור רכבים עם לחץ אויר תקין ללקוחותיהם, שלא מבינים אחר כך מדוע "האוטו קשה כמו אבן"...

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

אם אינני טועה, הבחור מתאר את המתרחש בנמל חיפה.

בנמל אשדוד זה מעט שונה.

 

רכבים המגיעים לנמל, יורדים לשטחי המתנה.

משם הם מובלים על גבי מוביליות לבונדדים של היבואנים. כלמוביל באשודד, סמלת וקיה באשקלון, צמפיון, טויוטה, קרסו ו umi בפארק ראם.

בכל בונדד כזה הרכב עובר כמה תחנות כמו שטיפה, התקנות, פחחות וצבע, אם צריך, וחוזר לחניה ממתין לתחנה הבאה.

 

התחנה הבאה היא או מרכז התקנות או סוכנות/מגרש ליסינג.

כמובן, על גבי מוביליות. הרבה התקנות מבוצעות בצריפין - חיישנים, מולטימדיה, קודנית...

או מהבונדד לסוכנות, עבור לקוח שהזמין.

 

אמרו שברכב לא נוגעים רק לשם שינוע? אז אמרו.

לא מזמן ראיתי כמה חבר'ה על טויוטה chr נוסעים עם ג'ריקן מלא בנזין, לתדלק chr אחרת, ואח"כ זורקים אותו בתא מטען.

ורכבים עם חלונות פתוחים זה לא מחזה נדיר.

 

נהג מובילית לשעבר.

פורסם

תמיד חשבתי שמובילים רכבים מהמפעל ליבואן בארץ במכולות, כמו כל מוצר אחר.

 

לא כל היבואנים טורחים למסור רכבים עם לחץ אויר תקין ללקוחותיהם, שלא מבינים אחר כך מדוע "האוטו קשה כמו אבן"...

 

בנוסף יש גם חלקי פלסטיק שמקבעים את הקפיצים/בולמים במקום בזמן הובלה, ואמורים להסיר אותם מהרכב בזמן ההכנה למסירה.

 

יכול להיות שחלק מהיבואנים/סוכנויות פשוט לא עוקבים אחרי הוראות היצרן, או לא מתייחסים אליהן.

 

http://thegarage.jalopnik.com/one-thing-you-should-ask-the-vw-dealer-before-driving-y-1699484922

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...