Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים!

ברכוני על הודעתי הראשונה בפורום זה!

 

אני נזקק לסיוע ממכם.

לאחרונה הוטלה עלינו עבודה באנגלית לצורך הבגרות בעל פה, והמורה החדשה שלנו לא מאפשרת לנו לבחור נושא כרצוננו (כמו הקודמת, שנתנה לי לעשות על מגדש טורבו ולקבל 100) וכפתה עלינו את הנושא: Latin America.:x

בכל מקרה, כשהמורה שאלה אותי על איזה תת נושא אתמקד לאחר שבוע של מחשבה (בו ממש זכרתי את המטלה והדבר הטרידני כל היום), עניתי שבחרתי בייצור החיפושית במקסיקו.

זכרתי שהחיפושית המשיכה להמכר במקסיקו עד לפני כשנה, והיות והיא הדבר היחידי שחשבתי עליו כשחשבתי על אמריקה הלטינית (איך הגעתי מחיפושית לאמריקה הלטינית - באמת שאין לי מושג!), עליי לחפש כעת חומר שיספיק להכנת עבודה.

 

אני כרגע בחיפושים, אך מאוד אעריך את עזרתכם!

בטוחני שיש פה המון אנשים בעלי ידע בנושא ואשמח לחיזוקים בנושא.

 

בתודה רבה מראש!!

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם

ואו, קטע הזוי לגמרי... יש ברשותי כ-100 חוברות של מגזין CAR הבריטי ולעיתים אני סורק כתבות מעניינות מהן. היום, ממש במקרה, נזכרתי בזה והוצאתי חוברת משנת 98 בשביל לחפש בה משהו מעניין. בעודי מעיין בה אני קורא את ההודעה שלך, ופתאום רואה שבאותו הגיליון בדיוק יש כתבה גדולה על פס הייצור של החיפושית במקסיקו...

 

עכשיו השאלה היא, מה אתה נותן לי תמורת סריקה שלה :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני חשוב ששטיפת האוטו זה תשלום מתאים .....

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

אכן מקרה הזוי!

אבל ממש ממש נחמד!:-D

 

עכשיו רוני, let's talk business!

אני חשבתי על משהו מתגמל, בהתחשב בכמיהתך לנושא.

לעניין:

רואה את התמונה הזו מימין, זו שמתחת לשמי?

מה אתה אומר עליה בגודלה המקורי??

אני מאמין שזה מספיק מתגמל ואף תהיה חייב לי טובה קטנטונת.

 

אם אתה רוצה להתמקח, אולי אוכל להתפשר על תמונה של הלאנטיס מעורטלת חלקית במהלך טיפול.

 

ושלא תחשוב ברצינות על הצעתו המגונה של חברי הטוב slash, אני זוכר טוב טוב איך יצאת מהלאנטיס F בג'ימקאנה לאחר הסיבוב הראשון שלה וצרחת כמעט בדמעות "אני לא עולה על לאנטיס יותר בחיים!!!!!". לא אייסר אותך ולכן לא תקבל סיבוב (והסיבה האמיתית : אמאבא לא מרשים!)

 

ובנימה רצינית יותר, רוני (!!!!!!!) מאוד אשמח אם תעזור לי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

תודה!!

שחף.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם

מרוב פחד שמא אאלץ לנהוג שוב בקופסת הבחילות הזאת, מיהרתי וסרקתי בשבילך את כל הכתבה, תהנה!!

 

רוני

mexico1.jpg

mexico2.jpg

mexico3.jpg

mexico4.jpg

mexico5.jpg

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תודה רבה רבה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

החומר עוזר לי נורא, בכלל לא העליתי על דעתי שתוך זמן כה מועט ימצא בידי חומר משובח שכזה.

 

ורוני, אשמח להצעתו של אומי5!

אם במקרה תעבור בראשון ויהיה לך זמן פנוי, הודיע לי ואצחצח לך את הסקסו בשמחה!

אין המון דברים שאני אוהב לעשות כמו לנקות את הרכב, ובמקרה שכזה אשמח מאוד.

 

חברים, אתם מוזמנים להוסיף עוד קישורים/חומר מידעכם בנושא.

 

בתודה רבה, ברכה, כבוד והערכה!!

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם

אני הופתעתי יותר ממך. אני משוכנע שכשהעלית את ההודעה קיווית שאולי אולי מישהו ידע לנדב כמה פרטים קטנים על הנושא, ואת השאר תאלץ לדלות מהאינטרנט תוך כדי קשיים לא מעטים, והנה התגלגל לידיך אוצר...

 

כשאני חושב על זה, אתה באמת חייב לי :wink:

 

מזלך שממש אין לי כוח לנסוע עד ראשון, אבל אני מכיר אנשים שגרים שם (אתה עובד גם בשבתות? :wink: )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני, אנא מחל לי אם בקריאת הודעתי חשת איזשהו שמץ של כפיות טובה מצדי!

אמרתי לך, אני מאווווווווד מעריך את זה וזה עזר לי מאוד, ובאמת התגלגל לידי אוצר!!

אני יודע שאני חייב לך, ואשמח לעזור לך במה שאוכל, רק תבקש.

 

אתה מאוד מוזמן לבוא לראשון, מאוד אשמח להכירך אישית (בג'ימקאנה כשניגשתי אליך והצגתי את עצמי היית כ"כ עסוק ברישום התוצאות שלא ממש שמת לב). אולי גם נוכל לארגן עוד כמה חברי פורום מראשון ולערוך מפגשון.

בכל מקרה, אכן אשמח לראותך, גם בשבתות (רק דאג לעדכן מראש :wink:).

ד"א, אני גר כדקת נסיעה מעידן, חושבני שאתה יודע היכן הוא משתכן.

 

בתודה והערכה,

שחף.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם
אולי גם נוכל לארגן עוד כמה חברי פורום מראשון ולערוך מפגשון.

שחף.

ואולי באופן כללי יתארגן כבר מפגש של הפורום.:-P

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

×
×
  • תוכן חדש...