Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3371 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

 

אני מחזיר את החיפושית שלי לחיים אחרי 4 שנים שהייתה בלי טסט ( והרישיון לא היה מוקפא לצערי) !

ברישיון מופיע שצריך לעשות בדיקת מעבדה.

 

אך הבנתי מחבר שיש דרך לבטל את זה !?

ידוע לכם משהו על זה ?

 

ואם בכל זאת צריך לעשות, מישהו יודע מה הם בודקים ואיך מתכוננים לבדיקה הזאת ?

ואיפה אפשר לעשות את הבדיקה באזור חיפה?

 

תודה רבה

פורסם

אם החיפושית רשומה כ"רכב אספנות", אתה פטור מבדיקת המעבדה, וגם מתשלום אגרה על שנות ההשבתה.

אם זה המקרה, גש למשרד הרישוי ובקש ביטול ה"גזירות".

 

אך יותר סביר כי החיפושית עדיין לא רשומה כ"רכב אספנות" (למרות שאתה קורא לה כך).

אם זה המקרה, גש למשרד הרישוי, שנה את הרישום ל-"אספנות", ואז ה"גזירות" תתבטלנה מאליהן.

עודד

פורסם
אם החיפושית רשומה כ"רכב אספנות", אתה פטור מבדיקת המעבדה, וגם מתשלום אגרה על שנות ההשבתה.

אם זה המקרה, גש למשרד הרישוי ובקש ביטול ה"גזירות".

 

אך יותר סביר כי החיפושית עדיין לא רשומה כ"רכב אספנות" (למרות שאתה קורא לה כך).

אם זה המקרה, גש למשרד הרישוי, שנה את הרישום ל-"אספנות", ואז ה"גזירות" תתבטלנה מאליהן.

 

תודה רבה עודד !!

בהחלט אפנה אליהם , הרכב כן רשום כרכב אספנות כבר מעל 10 שנים

ועבר טסט כמה פעמים כרכב אספנות - פשוט בשנים האחרונות היה מושבת .

פורסם
אם החיפושית רשומה כ"רכב אספנות", אתה פטור מבדיקת המעבדה, וגם מתשלום אגרה על שנות ההשבתה.

אם זה המקרה, גש למשרד הרישוי ובקש ביטול ה"גזירות".

 

אך יותר סביר כי החיפושית עדיין לא רשומה כ"רכב אספנות" (למרות שאתה קורא לה כך).

אם זה המקרה, גש למשרד הרישוי, שנה את הרישום ל-"אספנות", ואז ה"גזירות" תתבטלנה מאליהן.

 

כל מילה בסלע

פורסם

שים לב - במשרד הרישוי פותחים לך חלון המאפשר לגשת לטסט עם רכב אספנות אשר לא היה על הכביש מספר שנים .

לרוב בסוף כל חודש קלנדרי נסגר החלון הזה ויש לעשות את כל התהליך מחדש .

תבדוק עד מתי יינתן לך לעשות טסט .

כמו כן תוכל לקבל אישור לתנועה בדרכים ל48 שעות על מנת לגשת לטסט .

אילן

פורסם
שים לב - במשרד הרישוי פותחים לך חלון המאפשר לגשת לטסט עם רכב אספנות אשר לא היה על הכביש מספר שנים .

לרוב בסוף כל חודש קלנדרי נסגר החלון הזה ויש לעשות את כל התהליך מחדש .

תבדוק עד מתי יינתן לך לעשות טסט .

כמו כן תוכל לקבל אישור לתנועה בדרכים ל48 שעות על מנת לגשת לטסט .

אילן

האם ניתן לפתוח לטסט, לשלם ובאותו רגע להוציא גם את האישור תנועה?

האם הפקידה במשרד הרישוי בודקת מסמכים כמו ביטוח לפני מתן האישור תנועה?

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

פורסם
שים לב - במשרד הרישוי פותחים לך חלון המאפשר לגשת לטסט עם רכב אספנות אשר לא היה על הכביש מספר שנים .

לרוב בסוף כל חודש קלנדרי נסגר החלון הזה ויש לעשות את כל התהליך מחדש .

תבדוק עד מתי יינתן לך לעשות טסט .

כמו כן תוכל לקבל אישור לתנועה בדרכים ל48 שעות על מנת לגשת לטסט .

אילן

 

סליחה אבל לא הבנתי מה הכוונה ב לפתוח חלון לטסט ?

איך עושים זאת , ומה ההבדל בין התהליך הרגיל של לשלם את אגרת הטסט + להוציא אישור רכב מיושן ולגשת לטסט :)

 

תודה

פורסם

כשרכב עמד הרבה זמן וכבר אין לו טסט

אתה לא יכול סתם לנוע על הכביש לטסט

משרד הרישוי פותח חלון של 48 שעות שאתה יכול לנוע לתיקונים ובסוף לטסט

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...