Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת סיטרואן C3 החדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3376 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבין אם זה היה צונח ב 5 אלף, אבל ב 15? זה פאקינג יריקה בפנים של כל בעלי ה 208gti.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
  • תגובות 144
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לאון זאת קטגוריה אחרת,אבל לאיביזה החדשה שתגיע צפויה תחרות לא פשוטה מצד הסיטרואן,והיא תצטרך להיות מאובזרת לצד מחיר תחרותי.במידה והאיביזה תמשיך להיות משווקת במחיר של 84 אלף,היא תמשיך להיות הנמכרת ביותר.

 

נכון להיום לדעתי הסיטרואן לפחות מהתרשמות ללא נסיעה הכי מושכת בין כולם,מאובזרת מאוד,ניראית מצוין,מנוע נכון,מושבים נוחים ובמחיר מעולה.

 

לפני ההשקה ישבתי ב208,אממ אין מה לפיגו להציע ממש לעומת הסיטרואן למעט מרווח בירכים עדיף.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

אתה מתעלם מפקטור מאוד חשוב וזה הלקוח.

 

לשכנע את הלקוח לקנות סיטרואן או פיזו זה הרבה יותר קשה מלשכנע לקנות סיאט.

 

תסתכל על טבלאות המכירות. נדיר שהרכב המוצלח בקטגוריה הוא הנמכר ביותר.

פורסם

לצערי זה נכון,הסטיגמה קיימת.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מבין אם זה היה צונח ב 5 אלף, אבל ב 15? זה פאקינג יריקה בפנים של כל בעלי ה 208gti.

 

שמחפשים לקנות מתלוננים למה לא מורידים מחיר בהתאם ליורו, מחפשים את המבצע כדי לרכוש

אחרי שקונים מתלוננים למה הורידו במתאם ליורו או מתלוננים למה יצא מבצע טוב יותר מזה שקנינו את הרכב הקיים.

 

אין לזה סוף

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
אחרי פחות משנה המחירון שלה יהיה 40 אלף, למה? כי ככה לובינסקיי החליטו משיקולי השוק.

ראו מה עשו עם המחירון של 208GTI בין לילה המחירון צנח מ 149900 ל 135! שזה ירידה של כמעט 15 אלף בין לילה!

 

129,990 ליתר דיוק, וזה ממש אחלה מחיר ל GTI! כל עוד זה מבצע זמני, לא רואה בעיה עם זה מבחינת אלו שרכשו במחיר הקודם...לגיטימי לגמרי, בטח כששער היורו בשפל. היינו כועסים עליהם אם לא היו מורידים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

שוב אחזור ואומר, אין שום בעיה שיעשו מבצעים כמה שהם רוצים, אבל לבוא ולקצץ במחיר מחירון של רכב שעלה 150 אלף ל 135 מבחינת הלקוחות שכבר קנו זה יריקה בפנים, מילא היתה 208gti חדשה שהיבואן הכריז על ייבוא שלה ולכן מורידים את המחיר של הקיימת.

זה שנכנסה 308 לתמונה אני לא רואה שום סיבה שאנחנו הלקוחות שכבר בעלים של 208gti צריכים להיפגע מזה, גם ככה הצרפתיות סובלות ממחירון שצונח ברמה מטורפת, אז עכשיו גם זה?

נכון לעכשיו אדון לוי יצחק מתמחר את הרכב שלי ב 128 אלף שח, הרכב שנת 2016, כמה נראה לך שהוא יתמחר אותו חודש הבא אחרי ירידת המחירים? מבטיח לך שזה לא יירד ב 2-3 אלף כמו שזה היה עד עכשיו.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

המצחיק שלמרות ששער היורו צונח, מחרי החלפים לא יורדים באותו האחוז הצניחה.

על זה עדיף להתקומם מאשר על 10% הנחה.

 

מחיר חלפים זול ייטיב עם כלל הבעלים ולא רק על אלו שיכולים להרשות לעצמם חדש.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

צודק! למה לא מייחסים את הירידה ביורו לשאר התחומים בענף הרכב?

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

כי אנחנו פראיירים.

 

אין סיבה אחרת.

 

גם רוב האנשים לא רוכשים חלפים באופן ישיר, אלא המוסך קונה והם קונים דרך המוסך. אז הם לא מייחסים לזה חשיבות. זה כאילו עלות המוסך.

פורסם
מבין אם זה היה צונח ב 5 אלף, אבל ב 15? זה פאקינג יריקה בפנים של כל בעלי ה 208gti.

אז אל תקנה שוב פיג'ו.

 

תקנה טויוטה, אצלם אין מבצעים.

 

Sent from my ZTE B2017G using Tapatalk

פורסם

אני יכול לעשות ניחוש מושכל שאתה לא שילמת 150. למעשה אני מכיר רק בן אדם אחד ששילם 150. באמת, ציפית להוציא רכב ב139 ושהוא ירד רק 11 בשנה הראשונה? רכב ממוצע יורד יותר מ20 אחוז בשנה ראשונה. תעשה את החישוב לבד.

 

שוב אחזור ואומר, אין שום בעיה שיעשו מבצעים כמה שהם רוצים, אבל לבוא ולקצץ במחיר מחירון של רכב שעלה 150 אלף ל 135 מבחינת הלקוחות שכבר קנו זה יריקה בפנים, מילא היתה 208gti חדשה שהיבואן הכריז על ייבוא שלה ולכן מורידים את המחיר של הקיימת.

זה שנכנסה 308 לתמונה אני לא רואה שום סיבה שאנחנו הלקוחות שכבר בעלים של 208gti צריכים להיפגע מזה, גם ככה הצרפתיות סובלות ממחירון שצונח ברמה מטורפת, אז עכשיו גם זה?

נכון לעכשיו אדון לוי יצחק מתמחר את הרכב שלי ב 128 אלף שח, הרכב שנת 2016, כמה נראה לך שהוא יתמחר אותו חודש הבא אחרי ירידת המחירים? מבטיח לך שזה לא יירד ב 2-3 אלף כמו שזה היה עד עכשיו.

פורסם

הפיאסטה החדשה כנראה תהיה עדיפה בהרבה מבחינת מערכות בטיחות האקטיבית, אבל אין ספק שה-C3 נראית מעולה (וטוב משמעותית מהפורד). היצרנים מסרבים לייצר מכונית "מושלמת" במחירים האלה, משהו חייב להיות דפוק. קחו את ה-C3 הזו - תנו לה את מיטב המערכות שיש היום בשוק וזו סופר-מיני קרובה לשלמות. אם בפיאסטה הכניסו בקרת שיוט אדפטיבית - כולם יכולים. השאלה למה לא עושים.

פורסם

עם היאריס ספורט החדשה שתצא זה בטוח תהיה טויוטה בקנייה הבאה.

עכברוני, זה לא משנה בכמה קנית את האוטו, זה משנה מה המחירון שלו ובכמה הוא צונח, זה מה שפוגע במחיר האוטו שלך בעתיד.

ולמי שרשם שם שזה מבצע זמני אז המחיר של 135 זה מחיר קבוע, המחיר של 129 זה מבצע זמני.

כמו כן אני לא ראיתי שום הוזלה מטורפת כזו בשום רכב אירופאי אחר או בדגמים אחרים כמו 3008, אז איפה בא פה הטיעון של ירידה ביורו?

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.

×
×
  • תוכן חדש...