Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3406 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד היום בעיקר קראתי בפורום והחכמתי...

הבנתי את שיטת 2 הדליים

הבנתי על הקוסם onr

 

בגלל שאני גר בבניין ושכנים "נורא" נחמדים ונראה לי שאני היחיד בשכונה שמתכנן לשטוף תאוטו צינור מים אין....

קניתי משאבה למצת וניסיתי אותה... זה בולע מים בכמויות.

 

לאנשים שיש את המשאבה או למומחים פה... מה שיטת השטיפה עם המשאבה הזאת?

יש דלי עם שמפו

יש דלי לשטוף את הכפפה

ועוד שתי דליים למשאבה?

 

קניתי איזה צעצוע שנקרא אקדח מים עם סבון

http://s.aliexpress.com/32AzyUBR

איך אני יודע מה הדילול? או פשוט למלא את המיכל בשמפו? יש שמפו מיוחד שיעשה עם הדבר הזה קצף? אחרי שאני משפריץ עם הצעצוע למרוח עם הכפפה? ולשטוף בדלי?

 

איזה שמפו לקנות? יש משהו שמומלץ על ידי כולם? שיגעו אותי עם כמות החברות והמוצרים פה

 

וגם.. יש בעיה עם מטליות מיקרופייבר של ניקול דוגמא לשימוש בייתי? יש הבדל במוצר?

 

אשמח להבהרות כי טבעתי בכמויות החומר והמידע צריך עזרה ):

 

 

אגב הרכב בצבע שחור אם זה משנה לחומרים

פורסם

אני משתמש בערכת שטיפה 12V כשנתיים+.

השיטת עבודה שלי:

1.פרה ווש- מקציף גלוריה FM50.

2.ג'ריקן 1 20 ליטר- מוריד את הקצף משלב 1.

3.שוטף את הרכב בשיטת 2 דליים.

4. ג'ריקן 2 20 ליטר- שוטף באופן סופי את הרכב מסבון.

5. מייבש את הרכב עם מגבת ייבוש "ממוטה" + ספריי QD.

6. ג'ריקן 3 20 ליטר- ממלא בו 10 ליטר מים לשטיפת ג'אנטים.

לשטיפת ג'אנטים, אני סוגר את פיית האקדח עד הסוף ויוצא סוג של ריסוס מים עדין.

ככה אני גם מונע השפרצה של מים\ לכלוך על הרכב הנקי.

7. משתמש במברשת לג'אנטים של חברת EZ.

8. אחרי שהרכב נקי ויבש, במידה ויש לי עוד כוח, אני מיישם חומר מחדש לפלסטיק\ גומי חיצוני + מחדש צמיגים (רק על הדופן הקדמית).

ככה להשלמת המראה הכללי של הרכב :).

 

למקציף ידני גלוריה FM50 - סבון קצף HONEYDEW של כימיקל גייס.

שמפו לשטיפת הרכב- שמפו V7 של כימיקל גייס.

מחדש פלסטיק- AF REVIVE.

מחדש צמיג- מגווירס Endurance.

פורסם

אז יש לך שני דליים

ושני ג'ריקנים של 20 ליטר?

נניח שאני ממלא את אחד מהם בחצר לג'נטים

 

נשמע לי מלא ציוד

פורסם
ניסית ONR?

 

עדיין לא ניסיתי אני רוצה לקפוץ לאוטוסטור ולקנות בקבוק קטן

אם אני שם אותו בדלי עם מים ומשפריץ את המים עם onr ע"י המשאבה אפשר לנגב ולשכוח? במקום שמפו?

פורסם

אפשר גם להשתמש במרסס.

קל זול ויעיל

 

אם אתה בירושלים אתה מוזמן לקחת ממני מעט מהמוצר כדי להתנסות איתו

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

M-TECH E46

פורסם

אני לא מירושלים...

אבל במרסס מה שיטת העבודה שלך איתו?

המשאבה בעצם חוסכת לי את עניין הפימפומים וכבר קניתי כזאת

פורסם

לגבי שמפו ממליץ על השמפו המרוכז או של סונאקס או ה-wash and wax שלהם שכולל גם פולימרים של ווקס שכלולים כבר בתוך השטיפה ואז במכה אחת אתה כבר משיג גם קצת ברק לרכב.

 

מטליות באמת עדיף לרכוש מטליות מתאימות לשיטפת רכב ולא האלו הפשוטות לבית. יש גם למגוייר וגם לסונאקס מטליות ממש טובות לייבוש הרכב- ניתן למצוא בכל הום סנטר.

×
×
  • תוכן חדש...