Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - פיג'ו 3008 - 306 2017


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2437 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יופי של מבחן.

תיקון טעות קטנה, בפרק "נוסעים" משקל הרכב צריך להיות 1,315 ולא 1,615 ק"ג.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש גרסת 3008 היברידית דיזל...

זה הייבריד מלא אמיתי (עם סוללה שמסוגל לנסוע על חשמל בלבד) או מיקרו הייבריד EHDI (כלומר מערכת START STOP על כבלי על וסטרטר גנרטור על רצועה)?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רמת גימור gt כוללת גיר אוטומטי פלנטרי 6 הילוכים. אם כי, אני חושב שעדיין מדובר על מחיר יקר יחסית לתמורה (קטגוריה). מניח הרכב יהיה יותר לחובבי הז'אנר.

 

http://www.autocar.co.uk/car-review/peugeot/3008/first-drives/2016-peugeot-3008-20-bluehdi-180-gt-review

ממה שאני יודע כל הגירסאות האוטומטיות מגיעות עם גיר כזה, יותר מכך אין היום פז'ו או סיטרואן בחנות עם גיר אוטומטי אחר.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ברשימת המתנה ל3008.

היססתי להניח מקדמה לפני נסיעת המבחן. אחרי הנסיעה התחננתי אל איש המכירות לפתוח הזמנה ולא נותרו רכבים עד אפריל.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה 3008 הייבריד מכונית מאד מעניינת. hybrid4 נקרא הדגם. מנוע דיזל 2.0 180 כ״ס לגלגלים קידמיים ועוד מנוע חשמלי שנותן 37 כ״ס לגלגלים האחוריים. כמובן שיש גם S&S אבל זה לא קשור למנוע החשמלי.

ניתן לסוע רק על גלגלים אחוריים כ 4 ק״מ ואז הוא צריך להטען.

אז הבנתם מכאן שלגיר יש כמה מצבים: אחורי, קידמי ומשולב 4x4

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט רכב מענין. אבל האם יהיו שיווק שלו בארץ? אם כן כמה יעלה? אם זה מעל 200K - לדעתי לא שווה (גם 200K זה הרבה מאוד לרכב כזה, עוד קצת וכבר קונים רכב בליגה אחרת).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יופי של מבחן.

תיקון טעות קטנה, בפרק "נוסעים" משקל הרכב צריך להיות 1,315 ולא 1,615 ק"ג.

 

תודה.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שרכב היברידי עם דיזל מראש לא דבר משתלם ממש. האמת שהדגם הזה גם לא ממש חסכוני לעומת הדיזל הרגיל . זה יותר נחמד בתור רעיון. עדיין צריך להבשיל.

אני חושב ש VW ניסו לייצר גולף דיזל כזו אבל סגרו את הפרוייקט.

כמובן שה 3008 hybrid4 יעלה הרבה ובדר״כ ברמת אבזור allure שהיא הרמה הכי יקרה. זה יותר תכשיט.

לדעתי לא יביאו לארץ (אולי יבוא אישי )

הרכב באמת מצוייד בכל הטכנולוגיה והנוחות של מכוניות כפולות במחיר . בהחלט ליגה מעל רק הלוגו מקדימה קצת מפריע.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במחירים צפונית ל200K בדרך כלל לאנשים גם חשוב הלוגו (כי מה לעשות - אנשים רוצים קצת שופוני). זה בעיה למותגים עממיים בדגמים המאוד מפוארים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברמת המחירים הזו (250+) רק הלוגו מקדימה והמולטימדיה חשובים. תאר לך את החוצפה הצרפתית אם היו מתקינים שם ג׳ויסטיק עגול לשליטה ברדיו, ככה בין המושבים ושמים איזה לוגו אחר מקדימה .

האוטו היה נוסע על אדי גאווה איזה 100 מטר לפני שהמנוע היה נכנס לפעולה.

אני מזכיר לכם שהצרפתים הכניסו את הפטנט של רמקול שמפיק קולות מנוע נמוכים כדי לתת צליל בוסטר בריא לאיזו 308 ...

 

 

בכל מקרה קראתי את המבחן בשרשור ומאד נהניתי מהכתיבה והצילומים.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק לי מפריעים קלידי הענק בתור מפסקים? זה נראה לי כמו עיצוב משנות החמישים לרכב עתידני...

לא בדיוק הבנתי, האם המחוונים (הכוונה ללוח שעונים) הם מסך או שעונים "אמיתיים"?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער שאני קרציה כשכולם משבחים, אבל קשה לנצח את הטבע שלך. בקיצור המשפט שתיבת ההילוכים לא משפיעה על צריכת דלק רק בגלל שהרכב צרך ליטר לכל 15.6 ק"מ הוא שטות גמורה. כמו כן חסרה תמונה של מבחן האופניים החשמליים שהצליח כל כך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק לי מפריעים קלידי הענק בתור מפסקים? זה נראה לי כמו עיצוב משנות החמישים לרכב עתידני...

לא בדיוק הבנתי, האם המחוונים (הכוונה ללוח שעונים) הם מסך או שעונים "אמיתיים"?

מסך.

ואני דווקא אוהב את המפסקים האלו. הם גם מאוד נוחים לשימוש תו"כ נהיגה.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער שאני קרציה כשכולם משבחים, אבל קשה לנצח את הטבע שלך. בקיצור המשפט שתיבת ההילוכים לא משפיעה על צריכת דלק רק בגלל שהרכב צרך ליטר לכל 15.6 ק"מ הוא שטות גמורה. כמו כן חסרה תמונה של מבחן האופניים החשמליים שהצליח כל כך.

 

אני אסביר. יש מכוניות עם מנועי דיזל שבגלל כיול פחות מוצלח לא מצליחות להיות חסכוניות בפער משמעותי מהדגמים שמצוידים במנועי בנזין. בשילוב עם מנוע דיזל אתה צריך לכייל את התיבה כך שהיא תדע מצד אחד להתמודד עם המומנט הגדול יותר בצורה יעילה בלי החלקות (שגורמות לצריכת דלק מוגברת בגלל שהכוח עובר לגלגלים בצורה פחות יעילה). לא כולם עושים את זה כמו שצריך.

 

חסרות תמונות של הרבה דברים, לצערי אי אפשר לצלם הכל. וכש"בוצע" מבחן האופניים, היה לילה והמצלמה לא היתה איתי. תצטרך פשוט לסמוך עלי.

 

תודה על הפידבק,

פבל.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2437 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...