Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3497 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביררתי וחיפשתי הרבה ומצאתי רק מסכים סיניים, מישהו מכיר מולטימדיות ברמה גבוהה יותר?

אולי המלצה לחברות שמייצרות, גם אם זה לא מהארץ.

 

תודה לעוזרים.

VW Polo 1.2 TSI

זה לא הגודל, זה הביצועים! :wink:

פורסם

כל כל מכשיר מבית טוב יעלה לך הון. מלבד המכשיר עצמו תצטרך לרכוש מסגרת ושלל מתאמים.

האלפיין מגיע עם הכל מוכן אבל עולה סכום לא שגרתי.

 

מה אתה מחפש להוסיף ומה התקציב?

פורסם

נראה טוב האלפיין אך לא רשום מה המחיר שלו, אני מוכן להשקיע סכום יפה בשביל משהו איכותי.

מלבד זה יש לי מוכן להרכבה 2 קומפוננטים, 2 מגברים, סאב וקבל.

 

על איזה מתאמים אתה מדבר?

VW Polo 1.2 TSI

זה לא הגודל, זה הביצועים! :wink:

פורסם (נערך)

האלפיין המדובר מתחיל בכ 1600 יורו ללא משלוח ומיסים.

הסיכוי שהמכשיר הזה יעבור בדואר ובמכס מבלי חיובים נוספים הוא קלוש מאוד, לכן תוסיף עלות של 33 אחוז מעולת המוצר + המשלוח.

אני משער שזה ישב איפשהו בין 2100-2300 יורו אצלך בבית.

היתרון במכשיר הזה הוא שהוא עובד כמו OEM, אז כל הפונקציונליות ויותר נמצאים שם.

 

אם תרצה מכשיר 2 דין סטנדרטי, תצטרך מתאם פלסטיקה שמגיע עם כפתורים, מתאם CAN, מתאם ממשק, מתאם שליטה מההגה ועוד. קיט כזה עולה 1500 שח ללא משלוח ומיסים.

עריכה אחרונה על ידי ReZ0

פורסם
האלפיין המדובר מתחיל בכ 1600 יורו ללא משלוח ומיסים.

הסיכוי שהמכשיר הזה יעבור בדואר ובמכס מבלי חיובים נוספים הוא קלוש מאוד, לכן תוסיף עלות של 33 אחוז מעולת המוצר + המשלוח.

אני משער שזה ישב איפשהו בין 2100-2300 יורו אצלך בבית.

היתרון במכשיר הזה הוא שהוא עובד כמו OEM, אז כל הפונקציונליות ויותר נמצאים שם.

 

אם תרצה מכשיר 2 דין סטנדרטי, תצטרך מתאם פלסטיקה שמגיע עם כפתורים, מתאם CAN, מתאם ממשק, מתאם שליטה מההגה ועוד. קיט כזה עולה 1500 שח ללא משלוח ומיסים.

 

יש מישהו שמייבא אותם לארץ?

VW Polo 1.2 TSI

זה לא הגודל, זה הביצועים! :wink:

×
×
  • תוכן חדש...