Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מיצובישי לנסר 2010 ובחודש האחרון קופצת לי תקלה של המנוע ובבדיקה במוסך רשום שזה בעיה במצערת ובמוסך אמרו שצריך להחליף אותה.

התופעות שקורות זה רק בהנעה הראשונית בבוקר והרכב בקושי סוחב .והיום הנעתי והאוטו רעד כזה בפעימות ואחרי כמה הנעות זה הסתדר . וגם רואים את המחוג של הסלד שהוא קצת זז כל הזמן .

 

קראתי פה שאפשר לעשות ניקוי לפלגים ,ויש כאלה שלא ממליצים על זה .

אז מה אתם ממליצים ?

 

תודה ,ליאור

פורסם

לא ניקוי לפלאגים,אלא ניקוי בית מצערת והמצערת עצמה ע"י פירוק שלה מהרכב ולאחר מכן לאפס את התקלה.

אם זה לא יעזור,הבעיה במצערת/אחד מהחיישן/ים שלה.

אפשר גם ללכת לקבל חוות דעת ממוסך נוסף/מכון להזרקות.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לא ניקוי לפלאגים,אלא ניקוי בית מצערת והמצערת עצמה ע"י פירוק שלה מהרכב ולאחר מכן לאפס את התקלה.

אם זה לא יעזור,הבעיה במצערת/אחד מהחיישן/ים שלה.

אפשר גם ללכת לקבל חוות דעת ממוסך נוסף/מכון להזרקות.

 

אני אחפש מוסך נוסף אולי הניקוי יעזור לי ..והאמת שהתקלה נעלמת לבד

בכל מקרה מכיר מקום טוב באיזור חיפה ?

×
×
  • תוכן חדש...