Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ערב טוב,קניתי סט מגנזיום במידה 15 אינץ,עליתי מידה מ14 ל15,בכל אופן הגאנט מתאים,אך שאני שם את הגאנט החור של הגאנט כאילו לא מתלבש על הנאבה של הגלגל משמע כל העומס הולך על הברגים ושמעתי שמסוכן ואסור לנסוע ככה,עכשיו כנראה ספייסרים או טבעת מרכוז יעזרו במקרה הזה (אני חושב),אשמח להצעות מאנשים שמבינים,אשמח אפילו להמלצה על מקום שיוכל לעזור לי,תודה מראש!!

עריכה אחרונה על ידי hbhcvnkl900
  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

החור המרכזי של הג'אנט גדול יותר מהחור המרכזי של הרכב.

אין קשר לספייסרים, אתה צריך טבעות מרכוז / מתאמים.

בכל פנצ'ריה שמתעסקת עם ג'אנטים תוכל למצוא כאלה.

פורסם
מה הקוטר של הג'אנט?

בטח של הנאבה 57.1 .

אהלן גבר,פולקסווגן פולו 2002,אשמח להמלצה על מקום,אתמול עברתי ב3 פנצריות ואף אחת מהן לא מתעסקת עם זה,דרך אגב זה סיפור יקר המתאמים האלה?

תודה מראש!

פורסם

לא ברור מהודעתך האם הג'אנט לא מתלבש על הנאבה כי הקדח המרכזי בג'אנט קטן מזה של הנאבה או שהבעייה הפוכה, הג'אנט מתלבש על הנאבה אבל הוא "רוקד" עליה ללא הידוק הברגים.

אם קוטר הקדח של הג'אנט קטן מהתושבת על הנאבה אין יותר מדי מה לעשות חוץ להשתמש בספייסרים, פתרון יקר ולא מומלץ.

אם קוטר הקדח בג'אנט גדול מזה של הנאבה ניתן להשתמש בטבעות מרכוז שנמצאות בפנצ'ריות גדולות או שניתן למדוד ולהזמין טבעות מתאימות מאי-ביי וכו'.

 

בכל מקרה ועד שלא תמצא פתרון לבעייה לא הייתי נוסע עם הג'אנטים האלה.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
לא ברור מהודעתך האם הג'אנט לא מתלבש על הנאבה כי הקדח המרכזי בג'אנט קטן מזה של הנאבה או שהבעייה הפוכה, הג'אנט מתלבש על הנאבה אבל הוא "רוקד" עליה ללא הידוק הברגים.

אם קוטר הקדח של הג'אנט קטן מהתושבת על הנאבה אין יותר מדי מה לעשות חוץ להשתמש בספייסרים, פתרון יקר ולא מומלץ.

אם קוטר הקדח בג'אנט גדול מזה של הנאבה ניתן להשתמש בטבעות מרכוז שנמצאות בפנצ'ריות גדולות או שניתן למדוד ולהזמין טבעות מתאימות מאי-ביי וכו'.

 

בכל מקרה ועד שלא תמצא פתרון לבעייה לא הייתי נוסע עם הג'אנטים האלה.

 

בדיוק איתמר,שאני מרכיב את הגאנט מבלי להחזק את הברגים כל הגאנט רוקד,עברתי כבר בכמה פנצריות ולאף אחד לא היה,יש לך המלצה למקום כלשהו,או שבמידה ואזמין מאיביי, איך אני מודד את המידה שאצטרך לטבעת המרכוז,בברכה.

פורסם

הנושא נידון מספר פעמים בפורום.

באנגלית נקרא Hubcentric Rings.

 

כפי שמקס ציין, ברכבי VW, הקוטר של הנאבה הוא 57.1.

אתה צריך לבדוק מה קוטר הקדח המרכזי בחישוקים ולהזמין/למצוא טבעות מירכוז מתאימות.

נסה לפנות ל-ג.מ. פורטל, מ.י.ח ובתי עסק דומים אחרים.

פורסם

שאלת לגבי המחיר, אז העלות לא גבוהה מדי.

ברוב המקומות משווקים מתאמים מפלסטיק, הם אמורים לעשות את העבודה.

פורסם

לבסוף אחרי קצת מאמץ הצלחתי להשיג ארבעה מתאמים כולל הרכבה ומילוי חנקן בצמיגים,ברשת הפנצריות checkup ייאמר לזכותם שהמחירים שלהם טובים מאוד,שירות מעולה,כל העבודה הסתכמה בסך של 138 ₪ .ובנוסף לזה גם מכשיר כלשהו שנותן נתונים לגבי צריכת הדלק וכו.

תודה לכל העוזרים!!!

פורסם
מה הקוטר של המתאמים? מה היה הפרש?

האם הסכום כולל איזונים?

למען הדורות הבאים ;)

אבדוק המידות,המחיר לא כלל איזון ולעניות דעתי אין צורך באיזון,איני מרגיש רעידות כלשהם באוטו,היו כאלה שדרשו 200 רק עבור המתאמים,מחיר שלאחד שלא בקיא במחירים נשמע מאוד מופרז. הרכבת גלגלים,ניפוח בחנקן,וקניית רכיב שנקרא "אנג'י" שנותן מידע על תקלות במנוע ועל צריכת דלק.

פורסם

בלאנטיס שלי הגדלתי מ-14 ל-15 וירדתי בחתך.

התורמת המפתיעה היתה רנו מגאן שנתנה 4 גאנטים ברזל.

מרווח ברגים התאים פיקס. המרכז טבור של הגאנט היה גדול יותר.

בפועל הגאנט עצמו לא יושב או נשען על הטבור המרכזי אלא רק משיק אליו בלחץ הברגים.

הם מורכבים כבר שנתיים, יושבים מצוין בלי שום בעיה.

[CENTER] [/CENTER]


×
×
  • תוכן חדש...