Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היום הייתי בסחנה עם חברים שלי שהייתה מפוצצת בערבים בגלל חג עיד אל אדחא (חג קורבן) במקרה ראיתי רכב מסוג מאזדה 3 עם לוחית רישוי ירדנית לא הבנתי מאיפה מותר לה להיכנס לכאן? ממילא אסור לה היה צריך להחליף לוחית ירדנית לישראלית במעבר הגבול או שיש לה אישור מיוחד רק "לחגוג" את החג בסחנה ולחזור למדינה שלהם באותו יום?

20160915_165930.jpg

עריכה אחרונה על ידי mikish99
פורסם

מותר לנוע בדרכים עם לוחית זרה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

יש גבול יחסית פתוח בין ישראל לירדן ויש מעבר לרכבים ירדנים ותושבים ירדנים לכיוון ישראל(אל תשכח שזאת מדינה בשלום איתנו) - וגם ניתן ליסוע עם מכוניות לירדן לזכרוני - אך שמה מחליפים לך את הלוחית זיהוי הישראלית ללוחית זיהוי ירדנית זמנית(שיתקנו אותי אם אני טועה).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

לפני חודש ראיתי בירכא ב.מ.וו שחורה בסדרה 7 לא זוכר איזה דגם עם לוחית רישוי גרמנית לפני אותיות מתחילות De תהיתי מה נסע מגרמניה עד הארץ או שבכלל הגיע בהפלגה לצורך עסקים או סתם תייר עשיר גרמני שביקר בארץ?

פורסם

זה בסדר נראה לי,

ראיתי בחיפה לנד קרוזר ירדני בכרמל, אם המשטרה עוברת ומאשרת כנראה שניתן לא להחליף לוחית.

 

לגבינו, אנחנו חייבים להחליף לוחית בכניסה לשם, אבל זה דיי זריז למי שכבר עשה את זה פעם אחת, חבר טוב שלי למד שם, והיה נוסע כל שבוע לעמאן , יותר קרובה מירושלים !!

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם
לפני חודש ראיתי בירכא ב.מ.וו שחורה בסדרה 7 לא זוכר איזה דגם עם לוחית רישוי גרמנית לפני אותיות מתחילות De תהיתי מה נסע מגרמניה עד הארץ או שבכלל הגיע בהפלגה לצורך עסקים או סתם תייר עשיר גרמני שביקר בארץ?

 

זה כנראה רכב בייבוא אישי שעדין לא קיבל מספר ישראלי.

 

ולנושא השרשור, מותר לרכב ירדני להסתובב בארץ, שהייתי משרת בירושלים היה יוצא לי לראות די הרבה רכבים מירדן.

הם היו צקבלים ויזה לחודש להסתובב עם הרכב.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מותר לעבור עם רכב בין ישראל וירדן.

מכיוון שאנחנו קצת פחות פסיכים מהם - אז לא מחליפים להם מספרי רישוי לפני הכניסה לארץ.

עקב חשש לנסוע עם המספר הישראלי בירדן - אז לרכבים ישראלים מחלפים את המספר.

פורסם

מכוניות מירדן זה עניין בשגרה באיזור שלי. יצא לי לראות מספר פעמים מכוניות מדובאי.

 

Sent from overseas using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

החוק בישראל ובירדן אינו אותו חוק.

רכב העובר מירדן לישראל, נדרש להחליף לוחית זיהוי ללוחית מקומית.

רכב העובר מירדן לישראל (או בכלל, רכב עם לוחית זיהוי זרה) - אינו נדרש לכך, בתנאי שיצא מהארץ תוך פרק זמן מסוים (יש הגבלה באישור שהוא מקבל מהמכס).

אז כל אלו שחוששים מזיהוי וכו' - אתם יכולים להירגע. בסה"כ שוני קל בחוקים בין 2 המדינות.

פורסם
מכוניות מירדן זה עניין בשגרה באיזור שלי. יצא לי לראות מספר פעמים מכוניות מדובאי.

 

Sent from overseas using Tapatalk

 

מותר לרכבים עם לוחית רישוי של דובאי להיכנס לישראל למרות שאין הסכמי שלום?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
החוק בישראל ובירדן אינו אותו חוק.

רכב העובר מירדן לישראל, נדרש להחליף לוחית זיהוי ללוחית מקומית.

רכב העובר מירדן לישראל (או בכלל, רכב עם לוחית זיהוי זרה) - אינו נדרש לכך, בתנאי שיצא מהארץ תוך פרק זמן מסוים (יש הגבלה באישור שהוא מקבל מהמכס).

אז כל אלו שחוששים מזיהוי וכו' - אתם יכולים להירגע. בסה"כ שוני קל בחוקים בין 2 המדינות.

 

:shock::lol::shock::-o:roll:

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ראיתי מכוניות עם לוחיות ירדניות גם בתל אביב. מדימה שיש לנו הסכם שלום איתה, מה הבעיה?

 

בנוסף מספר רופאים מהרשות קיבלו הייתר להיכנס לתחום הקו הירוק עם רכב, כך שגם מכוניות עם לוחית של הרשות הפלסטינית אפשר לראות בתל אביב.

 

 

פורסם

פעם קניתי משהו מחבר פורום וקפצתי אליו הביתה. שם ראיתי רכב שלא נמכר בארץ עם לוחית ירדנית שמשמש מישהו בביתו. הבן אדם דיפלומט ישראלי בירדן ומגיע לחופשת מולדת עם רכב. ראיתי פעם באיכילוב רולס רויס עם מספרים מאמירויות. כנראה בשביל צורך הומניטרי קיבלו אישור מעבר.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...