Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זהירות זהירות-שוטרות בת"א


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ללא נקודות...\

 

וצוקרמן: NOTED

:wink:

מעל 20 קמ"ש ועד 30 קמש בדרך עירונית אתה מקבל "מתנה" - 8 נקודות.

מעל 25 קמ"ש עד 40 קמ"ש מעל למותר בדרך שאינה עירונית או בדרך מהירה - גם כן - 8 נקודות.

 

וכמו שאומרת הסיסמית "אין חכם כבעל ניסיון" - כשאתם נוסעים בכביש עירוני או בין עירוני שהמהירות המוגבלת בו היא עד 50 או 60 קמ"ש ואין בו ראות מושלמת (ז"א שיכולים להסתתר ניידות או שוטרים בשולי הדרך -או- למשל בתחנות דלק, יציאות ממנהרות/גשרים וכד') אבל יש בו 2-3 נתיבים סלולים היטב והדרך פשוט "דורשת" מהירות גבוהה יותר, עשו לעצמכם כלל ואל תעברו את ה 60-70 קמ"ש לכל היותר. תזכרו שדווקא בכבישים הללו אורבים לנו.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
תרשה לי לתקן אותך, אין סטייה של 5 קמ"ש במולטנובה. הסטייה היא אך ורק באקדח הלייזר (הממל"ז), ואני חושב, רק כשאין שימוש בחצובה (המצב הנותן כיום).

 

צבי.

תרשה לי לתקן את שניכם , מדובר בממל"ז , לא במולטנובה. עם המצלמה , השוטרת לא הייתה טורחת לעצור אותו - התמונה מגיעה הבייתה.

 

הנה עוד אחד כזה - בראש העין (גבעת טל) . שימו לב לשטח המסוכן והומה האדם אליו מכוון השוטר. לוא היה עומד 150 מ' אחורה ,ליד שני הצמתים , הייתי מוחא לו כפיים. אבל במיקום הזה (מקום התפיסה הוא זה שנראה בתמונה השלישית , מחלון הרכב , שימו לב לשוטר מתחבא מאחורי העמוד) - זו חליבת כסף (שטח פתוח , ראות מעולה, ירידה חדה) לשמה.

 

394_9406.jpg

 

394_9407.jpg

 

394_9409.jpg

 

500 מ' משם יש עוד ירידה , לא פחות חדה ,מלווה בסיבוב עם שיפוע הפוך - כל גשם יש מכונית או שתיים שעפות לתעלה עקב בלימה פתאומית . שימו שם מכמונת (בהנחה שאתם חושבים שאכיפה אפקטיבית במקום חוסר ידע , עניין לדיון אחר) - ניחא.

אבל כך ? זנות לשמה

פורסם

תגידו לי,מה? כולכם פה ירדתם מהפסים? שוטרים מנייקים? חלבנות לשמה? שתו לי,בלעו לי? מה אתם, תינוקות? זאת מדינת חוק, ובמדינת חוק יש חוקים ואם אתה עובר עליהם אתה נענש. חד וחלק.

 

לבכות על זה שזה 3 נתיבים וכביש פתוח זה כמו לבכות לשופט שהמוכר לא ראה ובכלל גנבת רק מסטיק.

 

ממש שטויות בלחץ!!! ברגע שאתם מחליטים לא לקיים את החוק כלשונו (וזאת זכותכם המלאה) צפו להענש. ואם כבר נתפסתם ונענשתם, תכעסו על עצמכם, לא על השוטר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
זאת מדינת חוק, ובמדינת חוק יש חוקים ואם אתה עובר עליהם אתה נענש. חד וחלק.

 

מוטי , הנה , תראה ,אחד שחי בחו"ל ומצליח לכתוב בעברית... :twisted:

פורסם
תגידו לי,מה? כולכם פה ירדתם מהפסים? שוטרים מנייקים? חלבנות לשמה? שתו לי,בלעו לי? מה אתם, תינוקות? זאת מדינת חוק, ובמדינת חוק יש חוקים ואם אתה עובר עליהם אתה נענש. חד וחלק.

 

לבכות על זה שזה 3 נתיבים וכביש פתוח זה כמו לבכות לשופט שהמוכר לא ראה ובכלל גנבת רק מסטיק.

 

ממש שטויות בלחץ!!! ברגע שאתם מחליטים לא לקיים את החוק כלשונו (וזאת זכותכם המלאה) צפו להענש. ואם כבר נתפסתם ונענשתם, תכעסו על עצמכם, לא על השוטר.

ידידי, אתה קצת מבולבל.

מעל הכל - תפקיד משטרת התנועה הוא לשמור על חיינו ולהפוך אותם לבטוחים בכבישים. החוקים באים לעזרתם בלבד ולא כנ"עת אותו הם צריכים לאכוף.

במדינת ישראל ישנו אבסורד בו המדינה/משטרה עושה שימוש ציני בחוקים ע"מ לחלוב כסף מהציבור בצורת קנסות.

שוטר תנועה עם ממ"לז אמור להיות אך ורק בכבישים מסוכנים עם תאונות קטלניות (ויש כאלה, הרבה), אם אכן יש שוטר תנועה בכל כביש וצומת מסוכנים - רק אז הגיוני שיאכפו מהירות במקומות פחות מסוכנים.

פורסם

המארבים בטיילת כלכ כך ישנים שאפילו כשהייתי ילד, לפני ככה וככה המון שנים, אמא שלי נתפסה ונשללה עם הסוויפט שלה על פחות מ 10 קמ"ש מעל למותר בטיילת.

אם אף אחד לא הסיר אותו אז יש שלט מצד שמאל קצת לפני הצמת שמזהיר מפני אכיפה.

פורסם
ידידי, אתה קצת מבולבל.

מעל הכל - תפקיד משטרת התנועה הוא לשמור על חיינו ולהפוך אותם לבטוחים בכבישים. החוקים באים לעזרתם בלבד ולא כנ"עת אותו הם צריכים לאכוף.

במדינת ישראל ישנו אבסורד בו המדינה/משטרה עושה שימוש ציני בחוקים ע"מ לחלוב כסף מהציבור בצורת קנסות.

שוטר תנועה עם ממ"לז אמור להיות אך ורק בכבישים מסוכנים עם תאונות קטלניות (ויש כאלה, הרבה), אם אכן יש שוטר תנועה בכל כביש וצומת מסוכנים - רק אז הגיוני שיאכפו מהירות במקומות פחות מסוכנים.

אני לא מבולבל, זה פשוט שאתה נאיבי.

1. בכל העולם הממל"זים למיניהם משמשים ל"חליבת" כסף מהציבור.

2. זה לא שמישהוא עובד עליך או מפתה אותך לעבור על החוק, זאת בחירה שלך ואתה משלם עליה? מה הבעיה? זה דומה לזה שהמשטרה תעשה מארב ליד חנות תכשיטים ואתה תתעצבן שתפסו אותך פורץ לתוכה ותגיד שתפקידם לפטרל ולא לעמוד ליד החנות. מה זה? כדורגל? תשרוק להם אופסייד?

יש לי חדשות בשבילך... ע"י זה שהשוטר עוצר אותך שאתה נוסע 80 בשטח עירוני, הוא עושה בדיוק את מה שאתה רוצה שהוא יעשה....שומר על חיי.

שמר: אני בחול??? אני פה לידך!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני לא נאיבי, הייתי נאיבי אם הייתי מאמין שהמשטרה עושה את מה שהיא אמורה לעשות.

אני לא בעד נסיעה מהירה בכבישים עירוניים ובכל מקרה - יש מספיק כבישים בין-עירוניים שמוגבלים באופן מעורר תמיהה.

 

בחזרה לענייננו - יש כבישים (כמו זה ששמר הראה בראש העין, בו אני עובר כל כמה זמן בדרכי אל הבנק) שבד"כ ריקים לחלוטין, רחבים, עם ראות מצויינת, אין שום סיבה טכנית להגביל את מהירות הנסיעה שם ל50 ויתרה מזאת - אין שום סיבה להציב שם שוטר, הוא לא שומר על חיי אף אחד כי פשוט אין שם נפש חיה!

הייתי מצפה ממנו לתפוס עברייני תנועה אמיתיים, כאלה שמסכנים חיים באמת.

פורסם
ובמדינת חוק יש חוקים ואם אתה עובר עליהם אתה נענש.

פתגם חכם אומר:

 

"....זה לא נחשב עבירה, אלא אם כן תופסים אותך.."(אל באנדי).

דברי הבלים אינם מזיקים כאשר אין אוזניים לשמעם...

 

הדבר הכי מעצבן בעולם זה שאחותי הקטנה פורסת את הלחם עקום! צריך ללמד את זה בביה"ס!!

פורסם

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אני זוכר, אל באנדי הזה, אמנם דמות פיקטיבית, אבל כל מה שיוצא לו מהפה האמת העירומה אבל "קצת" מוקצנת (ולפעמים בכלל לא), ממש פילוסוף הדור.

פורסם
בחזרה לענייננו - יש כבישים (כמו זה ששמר הראה בראש העין, בו אני עובר כל כמה זמן בדרכי אל הבנק) שבד"כ ריקים לחלוטין, רחבים, עם ראות מצויינת, אין שום סיבה טכנית להגביל את מהירות הנסיעה שם ל50 ויתרה מזאת - אין שום סיבה להציב שם שוטר, הוא לא שומר על חיי אף אחד כי פשוט אין שם נפש חיה!
394_9409.jpg

 

מודה ומתוודה. אני לא מכיר את הכביש ולא נהגתי או נסעתי בו מעולם. עד כאן הוידוי.

ועכשיו לתמונה. כשאתה נוסע "ללא הגבלה" בכביש הזה, שזה אומר מה, 80 קמ"ש? נלך על 80.

אתה לא חוליגן, סתם בא לך לנהוג מהר בסבבה. בכיף.

 

1. האם זה בלתי אפשרי לחלוטין שמאחורי השיח (בין העמוד השלישי לרביעי משמאל) עומד בן אדם?

בכל זאת, אזור מגורים.

2. האם זה בלתי אפשרי שאותו אדם יחליט לפתע לעבור בריצה למרכז המסחרי? (או מה שזה לא יהיה מימין)

החבר של דוד של אח של גיסו של הנכדה של הכלב שלו בדיוק עבר ממול. לא ראה אותו מימי הפלמ"ח

ומת להעביר איתו דחקות. מרוב התלהבות, ותוך כדי דיבור בסלולרי, לא שם לב לנעשה בכביש. קורה.

3. האם במהירות של 80 קמ"ש תספיק גם להבחין בו, גם להגיב, גם לבלום וגם לעצור? וב-50 קמ"ש?

4. נקודה אחרונה.כשאתה נוהג בסבבה ב-80 קמ"ש בכביש הפתוח והפנוי לגמרי (היה שלט זוהר שהיה

רשום בו: "תן גז אחי, הכביש פתוח ופנוי לגמרי באימא שלי וגם אין פה ממל"ז. שלך, מע"צ")

האם אתה מאט חזרה ל-50 בעיקול שבקצה, שם נראה כי הדרך נכנסת לאזור עירוני מובהק? או שאתה

ממשיך לשייט בסבבה על 80, כי מבאס ללחוץ על הברקס?

 

עכשיו תוציא את עצמך מהמשוואה, ותכניס לשם את הישראלי הממוצע. זה שחוץ מלשייט בסבבה למה הכביש שלו,

גם קורא באותו זמן עיתון, מעשן סיגריה, מדבר בסלולרי עם גיסתו של הדוד מצד הסבתא של חברה של גרושתו

(אותה הוא לא ראה מאז ימי האצ"ל והמחתרות העליזים), שם יד על החלון, מחליף תחנה ברדיו,

מחזיק את ההגה עם הברך ו"שכח" לשים היום את משקפי הראייה.

 

עדיין חושב שאכיפה שם היא דבר כל-כך רע? :wink:


×
×
  • תוכן חדש...