Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זהירות זהירות-שוטרות בת"א


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7810 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן , אני עדיין חושב שאכיפה שם היא דבר רע.

 

ואני אסביר.

 

כמו שכתבתי - לו היה השוטר זז 150 מטר אחורה (ואפשר , תאמין לי) , הוא היה תופס את האנשים שנוסעים מהר מדי בהתקרבם למקום שיש בו פוטנציאל לתאונות , כולל השיח שהזכרת , וכן הצומת , בה השוטר יושב.

 

מרחק של כ-300 מ' , שהוא המרחק בו אני צילמתי את התמונה , הינו שטח בעל ראות היסטרית , בתוך שטח חצוב , כך שגם אם רוצים -לא ניתן לפספס מישהו שיתפרץ לכביש.

 

בנוסף לכך - המקום ממנו צילמתי נמצא בירידה חדה , וכולם , אבל כולם ,עוברים שם על המהירות המותרת , בטח ברכב אוטומטי , ולמרותץ זאת אין שם תאונות ו/או מצבים מסוכנים.

 

150 מטר -זה ההבדל בין לאכוף כראוי ולתת לאנשים את ההרגשה שעליהם לנסוע באחריות כי הם יסכנו מישהו - ואם לא הם ייענשו , לבין חליבת כסף מהנהגים שלשנייה הורידו את המבט מהספידומטר.

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אחדד את מה ששמר כתב -

 

ברור לי כי יש להאט מיד לפני הכניסה לצומת, אבל יש שם (למעשה בכל האיזור) כבישים מהסוג הזה - ראות מצויינת, נתיבים רחבים והכי חשוב - רחוקים מהולכי רגל (על אף קיום המדרכה שם - מעולם לא ראיתי הולך רגל מדדה באיזור).

 

יש סיבה מצויינת למארב השוטר מהצומת כלפי מעלה לכביש הנוח לנסיעה - אם הוא יעמוד 150 מטר אחורה - איפה ששומר חושב (ובצדק) שהוא צריך לעמוד (לשבת במקרה שלו...) הוא ייתפוס מעט מאוד אנשים.

תתפלא - "מר ישראלי" אמנם מעשן, מדבר בסלולארי, מחתל את הילד ומחטט באף - כל זאת תוך כדי נהיגה, אבל אני יודע בוודאות שמר ישראלי היה מאט באיזור הצומת ואילך, אתה יודע למה אני יודע?

כי אם הוא לא היה מאט - השוטרים היו עומדים גם שם.

 

נקודה למחשבה.

פורסם
איך אני יכול לבדוק אם קיבלתי על זה נקודות?

 

ובכלל?

שחר ידידי, קבלת נקודות...אל תחיה באשליה שלא.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
תרשה לי לתקן אותך, אין סטייה של 5 קמ"ש במולטנובה. הסטייה היא אך ורק באקדח הלייזר (הממל"ז), ואני חושב, רק כשאין שימוש בחצובה (המצב הנותן כיום).

 

צבי.

לחדד, יש חוק שאוסר שימוש ממקריני לייזר שמקובעים בחצובה. למען האמת מותר, אבל צריך אישור מיוחד וכו'...

לגבי הכביש של ראש העין, זה טימטום לחלוטין...

ישנם כבישים ישרים, ביציאה מן הערים שבהם יש שלט שמודיע חגיגית ש"ניגמר שטח עירוני"... מה ההבדל בינו לבין פיסת הכביש שהיתה לפניו? כלום.... כביש דו נתיבי, פנוי וישר, אבל את השוטר שעומד ביציאה מהעיר זה לא ממש מעניין... (עפולה לדוגמא)

סחטנות לשמה! מילא אם הכסף היה הולך למטרה טובה, ניחא, אבל הוא לא! הוא זורם לקנית מצלמות מהירות, ממלזי"ם ועוד מיני "תופינים" שכאילו... כדור שלג במדינה מידברית...

 

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

יש לכם פה בעיה שאני לא יודע אם לשייך אותה לקלות דעת של גיל הנעורים (ואני בכלל לא יודע בני כמה אתם:-D ) או לאיזה פגם מולד בכרומוזומים.

 

גם אם הכביש הוא 8 מסלולים לכל כיוון באמצע המדבר, מהירות הנסיעה בו היא לפי השלט שמוצב בו.

מה לא ברור פה? כן תמוה,לא תמוה, זאת המציאות.

ילדות בנות 14 כבר מקיימות יחסי מין. לך תז**ן אחת ותמצא את עצמך בכלא, אפילו שיכול להיות שכל השכבה בביה"ס כבר ירדה עליה. תמוה? אולי אבל זה החוק!!!

מה עם להרוג קרוב/חבר שלך שגוסס ממחלה סופנית ומבקש שתעזור לו למות. הרי גם אם הוא ישאיר ווידוי בוידאו ואצל מיליון עורכי דין שזה מה שהוא רצה וביקש ממך, אתה תלך לכלא. תמוה? אולי, אבל זה החוק.

תתחילו להבין שבדברים האלה אין מקום לאינטרפרטציה אישית. זה החוק וזאת המדינה.

לא מוצא חן בענייכם? סבבה, תעברו לארה"ב ותיסעו 55 מייל כל החיים.

בברכה ואהבה:wink:

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

שלא תבינו אותי לא נכון. אני לא אומר שעקיפה זה טוב או רע. אני פשוט אומר שאם אתם מחליטים להיות עבריינים ותפסו אתכם. תגיבו כמו גברים. עבריינים בכיינים זה פטתי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

יניב,

 

 

האם שמעת על הביטוי " גזירה שאין הציבור יכול לעמוד בה " ?

 

החוק הקובע את המהירות המירבית הינו ארכאי ומטומטם. מקורו בשנות ה-70. אז זו הייתה מהירות מסחררת למדי (נסה לנסוע בסוסיתא או בדה שבו ותבין). המכוניות היום רחוקות שנות אור משם.

כל העולם הבין את זה ושינה את החוק.

רק כאן לא שונה החוק , ולהיפך. הוא הפך לכיסוי ערוות הרשויות בטיפול בתאונות הדרכים ובכבישים , ובנוסף לאמצעי סחיטת כספים מציבור הנהגים. כל מה שאתה צריך כדי לצאת מעבירת מהירות הוא כסף.

אם אתה מוכן להשקיע מספיק כסף - תצא מכל עבירת מהירות.

אני חוזר שוב - מ-כ-ל עבירת מהירות.

אם זו הייתה עבירה כה חמורה - מן הראוי להעניש עליה בחומרה. ברגע שהעניין הופך לשאלה של כסף - אני לא מתייחס אליה ברצינות.

 

ולעניין קבלת החוק כפי שהוא , הזכרת לי את המערכון מ"לול" עם שיסל על הווספה . "חוק זה חוק" , ולא משנה כמה הוא מגוחך.

לשיטתך עד היום הכושים בארה"ב היו צריכים לשבת בכסאות נפרדים או באוטובוסים נפרדים.

אם המימשל טיפש מכדי לשנות חוקים שאינם הגיוניים , הגיע הזמן שהעם יגרום למימשל לשנות אותו.

 

סע בכביש מהיר (הכוונה לכביש 2,4,1,20 לדוגמה). סע 90 . כחוק.

אני מבטיח לך שיותר מ-90 אחוז מהנהגים יעקפו אותך.

כולם עבריינים , מי בשני קמ"ש , מי ב-60 קמ"ש - אבל באופן יבש הם עבריינים.

אם רוב מוחלט כזה הוא עבריין ,אולי החוק לא בסדר ?

 

אני לא מוכן להיות שפוט של המערכת שמנצלת את כוחה כדי לדפוק אותי , כפרט בודד וחלש יחסית , ואלחם בכל כוחי. אם אתה מוכן להושיט את צווארך - בבקשה.

פורסם
שחר ידידי, קבלת נקודות...אל תחיה באשליה שלא.

8 נקודות.

 

שחר, איזה סעיף קיבלת בדוח ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אתם לא מעודכנים.

 

קנס 750 ש"ח גורר בצידו בונוס של 10 נק'. אלה נרשמות לחובת הנהג עם תשלום הקנס (כמוהו כהודאה באשמה) , או במועד משפטו , או ,אם קיבל ברירת קנס ולא שילם אותה , בחלוף המועד הנקוב בדו"ח לתשלום (90 יום).

פורסם
אתם לא מעודכנים.

 

קנס 750 ש"ח גורר בצידו בונוס של 10 נק'. אלה נרשמות לחובת הנהג עם תשלום הקנס (כמוהו כהודאה באשמה) , או במועד משפטו , או ,אם קיבל ברירת קנס ולא שילם אותה , בחלוף המועד הנקוב בדו"ח לתשלום (90 יום).

תלוי בסעיף העבירה.

 

8 נקודות זה לסעיפים הללו:

 



54 (א)



22(2)

מהירות מעל 20 קמ"ש עד 30 קמ"ש מעל למותר בדרך עירונית







54(א)



22(א)

מהירות מעל 25 קמ"ש עד 40 קמ"ש מעל למותר בדרך שאינה עירונית או בדרך מהירה



 

 

 

10 נקודות זה לסעיפים הללו:



22(א)



54(א)

מהירות מעל 30 קמ"ש מעל למותר בדרך עירונית







22(א)



54(א)

מהירות מעל 40 קמ"ש מעל למותר בדרך שאינה עירונית או בדרך מהירה



 

 

 

 

כל זאת לפי הנתונים שמוצגים כאן .

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
דוגמא להתחבאות יפה, הרב קוק בהרצליה, לכיוון כניסה לתוך הרצליה, הניידת חונה בתוך התור, השוטר נשען על הניידת מאחור ויורה מעל המכוניות החונות, הסיכוי לראות אותו, אפס.

גיא

טוב שאתה אומר, במהירות בה אני נוסע שם כל יום יקחו אותי לתחנה באזיקים. אעלה אותה מעט כדי שלא יוכלו לתפוס אותי.

 

הבהרה משפטית:

המציג מדבר גבוהה גבוהה, מעכשיו הוא יסע כמו ילד טוב.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

צוקרמן - הוצאת לי ת'רוח מהמפרשים! מכולם דווקא ממך לשמוע את זה... על כביש כזה...

 

ועוד אתה אומר : "תלחמו על הכבישים הבינעירוניים". אח"כ תגיד שגם שם יש שיח (ויש) וגם שם מישהו יכול לחצות את הכביש בין תחנת דלק אחת לשניה בקפיצת מוט מעל לגדר ההפרדה, תוך קביעת שיא אולמפי חדש.

 

אז בואו כולנו ניקנה מיאטות ואימפרזות וניסע 80. ממש כמו באירופה, לא?

 

ומי נילחם פה? כולם רק בוכים

היכן שבטוח, כדאי, וסביר לנהוג מהר - הזהר!

שם השוטר מחכה...

פורסם
אז בואו כולנו ניקנה מיאטות ואימפרזות וניסע 80. ממש כמו באירופה, לא?
באירופה נוסעים 50 בדרך עירונית ו-30 באיזורים עם סיכון גבוה (אזורי בתי ספר, שכונות צפופות וכד').

גם בעלי אימפרזות, מיאטות ומכוניות "קצת" יותר חזקות ואקזוטיות. בלקסיקון שלי, שיירה של וייפרים או

911 שנוסעת על 50 קמ"ש בתוך העיר, ברחוב רחב עם תשתית פי 1,000 יותר טובה מבארץ, זו

הפגנה של תרבות מוטורית. אח"כ על האוטובאן הם כבר יעשו 3 ק"מ לליטר ב-180 קמ"ש.

 

תבין, אני בהחלט בעד העלאת המהירות המותרת. המצב כיום בארץ הוא פאטתי. אבל כל זאת בתוקף רק

לדרכים בינעירוניות. את הדרכים העירוניות, ולא משנה אם לך הן נראות פנויות, רחבות ו"מה כבר יקרה",

תשאיר במהירות שהיא. יותר מדי אנשים נהרגים בעיר (גם) בגלל אנשים שמחליטים איפה מתחשק להם

לשמור על המהירות המותרת, ואיפה מותר להם לנסוע 30 קמ"ש יותר.

 

תסתכל על הסטטיסטיקה, ותראה שהולכי רגל נהרגים בתוך העיר, לא בדרכים בינעירוניות שם הסבירות

להימצאותם (יחד עם רוכבי אופניים, קלנועיות עם זקנים, מטיילי כלבים וכדומה) נמוכה מאד.

אם אנחנו רוצים אי-פעם שהממסד יתייחס ברצינות לדרישות שלנו להעלות את המהירות המותרת, חשוב

להבין את ההבדל בין מהירות גבוהה בעיר (מסוכן), למהירות גבוהה בכביש בינעירוני (מסוכן, אבל הרבה פחות).

פורסם
צוקרמן - הוצאת לי ת'רוח מהמפרשים! מכולם דווקא ממך לשמוע את זה... על כביש כזה...

 

ועוד אתה אומר : "תלחמו על הכבישים הבינעירוניים". אח"כ תגיד שגם שם יש שיח (ויש) וגם שם מישהו יכול לחצות את הכביש בין תחנת דלק אחת לשניה בקפיצת מוט מעל לגדר ההפרדה, תוך קביעת שיא אולמפי חדש.

 

אז בואו כולנו ניקנה מיאטות ואימפרזות וניסע 80. ממש כמו באירופה, לא?

 

ומי נילחם פה? כולם רק בוכים

אנזו

לשיטתך עד היום הכושים בארה"ב היו צריכים לשבת בכסאות נפרדים או באוטובוסים נפרדים.

אם המימשל טיפש מכדי לשנות חוקים שאינם הגיוניים , הגיע הזמן שהעם יגרום למימשל לשנות אותו.

אני לא מוכן להיות שפוט של המערכת שמנצלת את כוחה כדי לדפוק אותי , כפרט בודד וחלש יחסית , ואלחם בכל כוחי. אם אתה מוכן להושיט את צווארך - בבקשה.

משפטים אלה וצוקרמן לטיפולך...ונראה לי שכמה פה מבינים בדיוק למה אני מתכוון...

 

צביקה


×
×
  • תוכן חדש...