Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מציע להשתמש רק בפלאגים מקוריים. הפלאג המקורי (90919-01253) הוא Denso SC20HR11.

צריך לבדוק למה המוכר אומר את מה שהוא אומר, יכול להיות שיצא TSB בו טויוטה הנחתה להפסיק להשתמש בפלאג הזה ולעבור ל SC16HR11 במקום (השערה בלבד).

מחיפוש בסיסי בגוגל לא מצאתי סימוכין שמחזקים את מה שהוא כתב.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אשמח גם לשמוע,מדוע:

אם הלך סליל הצתה מספר 2, אז מדוע מחליפים את כל הארבעה...

ולא ספציפית את התקול.

אין פה הסבר טכני, פשוט עניין של הסתברות.

אם כל הסלילים עברו את אותו בלאי (ק"מ/שעות מנוע) ואחד מהם הרים ידיים סביר שגם השאר קרובים לפרקם.

מי שאוהב לבקר במוסך ויש לו יצר חסכנות חזק ינסה למשוך כמה שיותר עד שהתקלה תחזור (רק בצלינדר אחר). מי שאוהב להקדים תרופה למכה ומחפש שקט נפשי יחליף את כולם.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אין פה הסבר טכני, פשוט עניין של הסתברות.

אם כל הסלילים עברו את אותו בלאי (ק"מ/שעות מנוע) ואחד מהם הרים ידיים סביר שגם השאר קרובים לפרקם.

מי שאוהב לבקר במוסך ויש לו יצר חסכנות חזק ינסה למשוך כמה שיותר עד שהתקלה תחזור (רק בצלינדר אחר). מי שאוהב להקדים תרופה למכה ומחפש שקט נפשי יחליף את כולם.

מסכים עם כל מילה, מוסיף שלא חייב סלילי הצתה מקוריים אך פלאגים כן.

 

 

פורסם

אצלי ביאריס כשהתקלה הזו הופיעה (גם check engine וגם vsc) ביצעו במוסך המורשה ניקוי למערכת הדלק כולל המרססים. החלפת הקוילים למיטב זכרוני לא העלימה את הבעיה, הוחלפה רביעיית פלאגים ובוצע ניקוי למערכת הדלק. אגב, הפלאג הוא כמו ביאריס SC20HR11.

פורסם

המק"ט הנ"ל הוא המקביל לזה של דנסו רק תוצרת בוש, בוש חברה די מהימנה...

יש הבדל של 150 שקל במחיר..

אני לא ממש מבין אם כדאי להחליף ארבע קוילים ופלאגים או קוילים פגומים ופלאגים...

פורסם

טוב הוחלף קוייל נוסף והזמנתי עוד שניים מהאינטרנט כי המחיר כאן ממש מוגזם,

בכל אופן הפלאגים נבדקו והם במצב טוב..

הומלץ לא להחליף..

×
×
  • תוכן חדש...