Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מורשה פיג'ו - לובינסקי. אכזבה מאין כמוה.


eclipse20
שימו לב! השרשור הזה בן 2846 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני לא יודע מה איתכם,

 

אבל ברכב ששווה 6,000 ש"ח (בלחץ), הייתי מפסיק לשלם על תיקונים ומתחיל לשאול שאלות כבר באיזור ה-3,000 ש"ח. לא מחכה להגיע ל-10,000 ש"ח.

יש פה אחריות תורמת למצב.

 

בפורום הזה לא פעם מגיע שרשור ששואלים לגבי כדאיות תיקון - אם מראש היינו יודעים שצריך להוציא תיקונים יותר מ-6,000 ש"ח, (שזה הסכום שהיה משלם פותח השרשור, בהנחה וכל החלקים הוחלפו כי צריך, במוסך מתמחה), גם הצדקנים הגדולים ביותר היו אומרים שחבל על הכסף.

 

בברכה,

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 108
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

איך עלות הרכב קשורה לנושא?

 

ואם זאת הייתה BMW בשווי 200,000 ש"ח אז כל מה שקורה לבעל הרכב היה נורמלי?

 

הוא לא התלונן על המחיר, הוא התלונן על זה שהוא משלם סתם, מוציא כמויות הזויות של כסף ולא מקבל פיתרון לבעיה.

 

כל השרשור הזה מדבר על התנהלות קלוקלת, חזירית וחוסר מקצועית של המוסך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא שווי הרכב - עלות התיקונים ביחס לשווי הרכב.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל זה 10K במשך 3 שנים, לא 10K במשך חודש וחצי, לפחות זה מה שהבנתי מההודעה הראשונה.

 

3.3K בשנה על תחזוקה של רכב ישן זה לא כזה בשמיים.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התלונות על נקישות רק 3 חודשים, הוא לא הוציא 10K רק על נקישות.

 

כואב לו לדעתי על ה-700 ש"ח של המוטות קישור שהוחלפו על הדרך (מי החליט ומי הסכים?)ביחד עם צינורות בלם שנזלו.

בנוסף לנקישות שלא פסקו, דורשים להחליף תושבת מנוע שלדברי המוסכניק - קרועה. אגב התושבת, גם אם לא גורמת לנקישות מצריכה החלפה.

 

אי אפשר לבוא בטענות רק ליבואן.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

הוא הביא את המוטות ב700 שקל האלה כדוגמא להתנהלות קלוקלת של המוסך שלדעתו נמשכה בכל התקופה שטיפל שם.

עוד בהודעה הראשונה הוא מבהיר את עניין הבורות שלו בנושא, הוא חשב שמוסך מורשה יבואן זה הטופ של הטופ מבחינת מקצועיות ואיכות עבודה וחלפים. הוא לא היחיד בישראל שחושב כך ואין מה להאשים אותו. המון אנשים לא מתמצאים בתחום הרכב, לא מבינים את עניין הבלאי וחושבים שבמוסכי היבואן עובדים רק מהנדסי רכב מדופלמים.

קל להיות חכם בדיעבד ולומר לו שזה שטויות, אבל לא על זה העניין.

 

לדעתי מתוך המידע שהוצג פה, אין לנו כקוראים אפשרות לדעת אם המוסך עשה עליו "שיטת מצליח" בכל התקופה או רק עם המוטות האלה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשוב לי לציין שאני מעריך את הפורום, למדתי והחכמתי מפה בשיעור שאין לתאר.

כרגע זקוק לעזרת מומחים שעברו סיפור דומה או שיודעים כיצד להתמודד מול גוף אגרסיבי שכזה.

 

מדובר בסיפור סולידי, צנוע, בציר 2001 מנוע 1600 סמ"ק מדגם פיג'ו, אשר בסך הכל ביקשה מעט תשומת לב ובדיקה מקצועית ואמינה לצורך החלפה של חלק מסוים אשר יוצר רעש של ברזל משוחרר בתחתית הרכב/ במכסה המנוע.

את הרומן שלי עם המוסך המורשה של פיג'ו, התחלתי 3 שנים אחורה כשהם עוד היו בבני ברק.

ההגעה עם רכב כל כך ישן למוסך כל כך יקר הייתה מפאת העובדה שהרכב עמד מספר שנים ודרש ידיים מקצועיות לאיפוס מלא.

וכך קרה, הוחלפו חלפים במעל 10K (!) בזמן ששווי הרכב הוא 6K(!)

אשמח אם תוכלו לא להרביץ לי תוך כדי השאלה: "מה חשבת לעצמך כשנכנסת למורשה"?

 

בכל מקרה, האמא הייתה בראש שקט, שילמה פי 4 על כל חלק כי חשבה שמדובר בחלקים מזהב וכך התנהלו כל שלושת השנים האחרונות.

מסתבר שלפני כשלושה חודשים התחילו רעשים של משהו כלשהו משוחרר קרי, תושבת משוחררת לחלוטין או אגזוז אמצעי שהשתחרר לו או וואטאבר! אני לא מוסכניק, לא מתיימר להיות.

 

שיניתי כמה הדגשות בהודעה המקורית.

 

איפה כתוב פה התלונות לגבי השלוש שנים הראשונות? רק על המחיר. לא כתובה תלונה לגבי טיב העבודה. הכניסה למרכזי היתה מבחירה וידעו כי הולכים לשלם יותר.

 

כל העניין הוא על הנקישות שנמשכות כ-3 חודשים.

זה לא גורע מחוסר המקצועיות של המוסך הספציפי שניסה לטפל בנקישות. להבנתי לא מדובר על המוסך המרכזי בבני ברק (לשעבר) אלא במוסך בראשון לציון.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אני הבנתי שהבחור מאמין שהמחירים ששילם ב3 השנים האחרונות גבוהים בגלל שממהרים להחליף חלקים על ימין ועל שמאל בשיטת מצליח ובחוסר מקצועיות ומה שגרם לו להגיע למסקנה הזו, זה העניין עם המוטות: בהתחלה מחליפים רק מוטות, אחרי זה משלמים שוב על גומיות ועל הדרך זורקים משהו על תושבת מנוע כדי לשמור על הלקוח שיבוא שוב. כולם מסכימים שזה ממש לא מקצועי. מוסך מקצועי צריך לבדוק שהבעיה נפתרה לפני שהוא משחרר את הרכב ומחייב את הבעלים.

אם כל העניין הוא על הנקישות מה הטעם לספר על הכסף שהוא הוציא שם ב3 שנים הקודמות?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה הבעיה כשכותבים משהו ארוך במיוחד וטעון רגשית, מתעלמים מנקודה אחת מאוד חשובה; מה אתה רוצה בדיוק? על מה בדיוק התלונה?

כמו כתב תביעה, תמציתי, "עשו לי ככה אני דורש ככה. תודה."

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתקשר לשרות לקוחות של לובינסקי תבקש את האחראי השרות בשם אייל אם אני לא טועה .אם הטענה שלך מוצדקת הבעיה שלך כנראה תיפתר בזיכוי כספי לטיפול הבא מניסיון.

עריכה אחרונה על ידי רונן שחפ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום בעיה עם הניסוי והטעייה אלא עם גביית התשלום עליהם! הלקוח לא אשם שאתה לא מצליח לקלוע בינגו. שלא לדבר על עוגמת הנפש שניגרמת ללקוח ועל הפסד של ימי עבודה בגלל ששיטת מצליח לא צלחה. אם אתה כבעל מקצוע לא מצליח להתמודד עם תקלה אל תיקח את זה על עצמך ושחרר...זו לא בושה! אבל לבוא ולמרוח את הלקוח ולהכניס כל פעם משהו חדש לאלמנט...לא בא בחשבון ובהחלט מקומם! בשירות שני הצדדים צריכים לצאת מרוצים ולא רק צד אחד שחוגג על הכיס של הצד השני, אז גם השירות וחוסר התיאום בין יועצי השירות למכונאים פשוט לוקה בחסר עד לרמה של עליבות נפש וזילזול בלקוח! מישהו פה צריך לעשות שיעורי בית וזה לא הלקוח!

אז עבורי (ואולי עבור פותח האשכול) יש בעיה עם העניין: מוסך יבואן צריך להכיר את הרכב מתוך שינה. צריך להכיר תקלות. הוא לא מוסך רחוב. הדבר הכי מעצבן: יש לו תקן איכות (איזו). אז הוא לא רק מזלזל בלקוח, אלא גם בתקן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, אני חושש שכל אחד מכם מושך את החוט הלא נכון ונטפל לפרטים שאינם בגדר העיקר.

אמנם סיפרתי הכל בפירוט כדי להוכיח את האמון שהיה בי כלפי המוסך.

הלוא במשך 3 שנים טיפלנו שם והוצאנו ממיטב כספנו רק כדי לקבל אחריות ומקצועיות.

לא הוצאה מילה רעה על הצוות הקודם בבני ברק, לא התלוננתי על הסכומים הכפולים פי כמה וכמה שהוצאתי רק כדי שאימי תהיה בראש שקט.

התלוננתי על העובדה שאני משלם פי 3,4 על מוצר מוגמר קרי, שירות. שלמעשה לא ניתן ולו לרגע במהלך החודשים האחרונים.

תקראו שוב על מה בדיוק תלונותיי.

לא בכיתי על הכסף וההשוואה כלפי מחירון הרכב, אלא ציינתי זאת כעובדה כדי להמחיש לכם את המצב הנתון.

בכל מקרה, אחד מחברי הפורום טען שקיבלתי בעיטה בתחת פה. במידה וזה נכון, אני שמח על כך.

 

הפרסום נבע מעוגמת נפש שנגרמה, לכן איננו היה תמציתי.

אחזור שוב ואדגיש שמדובר ב 4 פעמים של הגעה למוסך רק בגלל הרעשים המדוברים!

פעמיים ראשונות חיזקו את המוטות!

פעם שלישית החליטו להחליף! וממש לא על הדרך אלא על הדרך כשהגעתי לטיפול שגרתי אז הזמנתי את המוטות לפעם הבאה!!!

והפעם הרביעית הייתה (בפועל הייתה דקה לאחר היציאה מהמוסך) אך בתאכלס כשבוע וחצי לאחר ההחלפה בזמן שהרעשים התחזקו!!! לאחר החלפת המוטות. אז מה אני אמור לחשוב?! שחיבלו לי במוטות? שחובבננים התעסקו לי ברכב?!

חדל שיפוט, תתחילו להבין שאין פה שום גריסה לתועבת בצע, לא רוצה כסף.

רוצה שיקחו אחריות ולא יגרמו לארנק שלי להיפתח בקלות ולהמשיך חלפים יקרים כדי לפתור תקלה שהגעתי בשבילה 4!!! פעמים!

 

ולגביי איכות בעלי המקצוע ובכלל עסקים נותני שירות.

אם אני בתור בעל חברה שמתמחה בשירות דיי נרחב, אראה/ אצפה קדימה/ אחשוב ולו לרגע שכנראה שאני לא באמת אצליח לפתור את אותה בעיה שמוצגת בפניי, אציג זאת בצורה הכי פשוטה ומובנת וכמובן מודגשת כדי ששני הצדדים ידעו לאן הם נכנסים.

בטח שלא אגרום לו לסחבת והמצאת תירוצים זולים למתן תשלומים נוספים.

זה העיקר.

The difference between a man and a boy is the price of the toy.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר יקר, שוב כתבת משהו ארוך שנתון לפרשנות הקורא.

 

שאלה קצרה: מה אתה רוצה מהם? (בשקלים)

אם אתה מחר צריך לנסח כתב תביעה (כי בוא נודה בזה, בפורמט הנוכחי אף אחד לא באמת יתייחס אליך) מה אתה רושם שאתה דורש בשקלים?

 

תסגור לנו את הפינה הזאת כדי שנפסיק לריב על הבנת הנקרא

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

^

+1

אם עגמת הנפש נגרמה מחוסר המקצועיות שלהם באבחון הנקישות וזה עלה לך הרבה כסף, למה טרחת לספר לנו כמה עלה לך להחזיק את הרכב שם ב3 השנים הקודמות?

אם גם באותן 3 שנים הם הפגינו חוסר מקצועיות, זה סיפור אחר. אבל אם לא, זה לא שייך לעניין. כולם יודעים שמוסך מורשה יבואן יקר משמעותית ממוסכים כלליים. בסך הכל שילמת על שירות שקיבלת.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2846 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...