Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

קניתי פולקסווגן פולו חדשה מהחברה בסוף שנת 2014 (דגם 2015) ולאחרונה יש לי מן צליל תקתוק כזה מההגה בזמן נסיעה וגם כשהרכב עומד.. זה קורה כשאני מסובב אותו לשני הצדדים וזה קורה ממש בתחילת הסיבוב ובהמשך הסיבוב אין את הצליל.. כשמחזירים את ההגה בחזרה ומסובבים לצד השני, יש שוב את הצליל.. הלכתי עם זה למוסך המרכזי צ'מפיון בחוף שמן חיפה איפה שאני תמיד מגיע עם הרכב כשיש תקלה או טיפול והם בהתחלה לא שמעו את הצליל.. הראתי להם מתי זה קורה והם לקחו את הרכב לבדיקה.. הרכב חזר והמכונאי אמר שהוא הוציא לגמרי את אחד המוטות של ההגה שאיני יודע מה שמו ושם עליו גריז והצליל כמובן לא נעלם.. ביקשתי שיעלה אותו שוב על הליפט ויבדוק אבל הוא אמר שיש להם ליפט מיוחד שכרגע הוא תקוע ואי אפשר לעלות לשם את הרכב היום אלא בעוד כמה ימים וקבעו לי תור.. בנוסף לצרה הזו, בזמן נהיגה שמתי לב שההגה קצת יותר קשה מהרגיל.. יש בורג מסויים שאחראי על קשיחות ההגה? מישהו שמע פעם על התופעה הזו עם צליל תקתוק מההגה?

 

תודה רבה לעוזרים

×
×
  • תוכן חדש...