Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וולוו v40 *ידנית* מגיעה לישראל המחיר: 154900 שח


zvit
שימו לב! השרשור הזה בן 2765 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ה V40 המשתלמת ביותר מבחינתי היא ה T4 : גיר אוטומטי רגיל (ומצויין), מנוע 2.0 עם 190 כ"ס טורבו לא מאומץ (ולכן יחס דחיסה גבוה, נגישות המומנט גבוהה, הרגשה של מנוע אוטמוספרי עם הרבה מומנט מסלד מאוד נמוך, וצריכת דלק טובה גם בלחיצה).

אין כמעט מתחרות שנותנות את הנ"ל במחיר שלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני חושב שמדובר ברכב מענין. מנוע 2.0 טורבו בגירסא לא מטורפת עם הספק 240 סוסים זה טוב מאוד - זה אומר שהמנוע צריך להיות אמין מאוד. בתוספת גיר ידני. הרכב מציאה לדעתי.

 

אי אפשר להשוות עם מרצדס A ואלפא ג'ולייטה, הרי מדובר בסטיישין.

 

מישהו יודע האם זה מנוע מפיתוח עצמי של וולבו או מנוע פורד?

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה v40 אינה סטיישן אלא קומפקטית.

מנוע ה 1.5 וה 2.0 הינם מקוריים של וולוו.

אין יותר מיכללים מכאניים של פורד בוולוו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו בגירה ואתה מדבר על רכבים שאין סיכוי שתקנה, פרוייקטים שאין סיכוי שתעשה, ורמת הידע שלך לגבי הרכב הזה לא הרבה יותר גבוהה משלי. אז מה?

פשוט מדהים שאין לך מושג על מה אתה מדבר ואתה עוד ממשיך.

מהמשפטים שזרקת פה ניכר שלאחייני בן ה3 יש ידע דומה לשלך בתחום.

תתפלא כל יום בארץ שלא מול ה"מצלמות", ולא בחו"ל מתבצעים לא מעט פרוייקטים דומים, ומורכבים הרבה הרבה יותר מהחצי יום עבודה שבגירה תיאר פה.

ח"ח לבגירה שהשקיע והיה לו כוח לפרט(למרות שהיה צפוי שזה לשווא).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מהיום אסור לך יותר לדבר על מרצדס, פרארי, אסטון מרטין וכל הודעה שלך על רכב ש"לא תקנה" תימחק לאלתר!!!

הולך?

פה כנראה שאתה טועה ולא מוכן להודות בטעות (לא שאני צריך איזו הודאה).

בכל מקרה, הוויכוח הזה דבילי, כל שאמרתי הוא שזה אחלה בסיס לשיפור גדול מאוד וזול מאוד ועל זה אין עוררין.

הוכחתי לך שאתה טועה עם הטענות (השטותיות) שלך על ההקבלה לגולף/ג'ולייטה/118 ובמקום להגיד "אה, צודק" אתה עולה להתקפה, בשביל שלא יראו שאתה טועה.

 

בגירה, אם אתה מוכן להדדיות - הולך!

אם תשים לב, אני לעולם לא כותב על רכבים שלא נהגתי בהם, למשל, כיצד הם ננהגים. אני גם לא בונה תלים של תקוות ברכבים שאני לא מכיר מספיק. ולכן אין לי בעיה להתחייב שלא אכתוב כך גם בעתיד, אבל נראה לי שזה קצת יפגע בכתיבה של אחרים... גם בשלך.

 

לעלות להתקפה זה משהו שאתה יכול לקחת עליו קרדיט. אז קבל.

 

ולגבי הרכב עצמו. לפי המידע ברשת, המנוע אינו אותו מנוע. אז מתחילים מהחלפת מנוע, כן? שיאשרו לך ברישיון כן? בהצלחה. ספר לי על הרכב הראשון שעבר הסבה כזאת באישור. בסה"כ שינוי קטן... החלפת מנוע, טורבו, בולמים [לפי פורומים בחו"ל מדובר בבולמים שונים], צמיגים, ואולי גם בלמים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פשוט מדהים שאין לך מושג על מה אתה מדבר ואתה עוד ממשיך.

מהמשפטים שזרקת פה ניכר שלאחייני בן ה3 יש ידע דומה לשלך בתחום.

תתפלא כל יום בארץ שלא מול ה"מצלמות", ולא בחו"ל מתבצעים לא מעט פרוייקטים דומים, ומורכבים הרבה הרבה יותר מהחצי יום עבודה שבגירה תיאר פה.

ח"ח לבגירה שהשקיע והיה לו כוח לפרט(למרות שהיה צפוי שזה לשווא).

 

העיקר שלך יש ידע כזה. לגבי רכב שרק הגיע לארץ. ואף אחד עוד לא נהג עליו או הציץ לו מתחת למנוע. אבל יש פרוייקטים דומים. ואם בגירה תיאר חצי יום עבודה - אז סימן שזהו! חצי יום עבודה והפכת T3 ל- T5. אני מציע שתקים חברה שתציע את זה בארץ ובחו"ל. אני המשקיע הראשון. אני לא יודע בן כמה אתה, ומה הרקע שלך, אבל זה יפה שאתה חושב שלי אין מושג. כאמור, שיהיה בהצלחה, אשמח לשמוע על הרכב הראשון שהסבת והעברת רישוי תוך חצי יום. אני אזמין נציגים של גינס.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שפרו כמה שתשפרו, בשורה התחתונה זו עדיין תישאר V40.

 

בדיוק כמו שלקחת סיאט לאון דור קודם ולשפר את האמ-אמא שלה, לא יהפוך אותה למכונת נהיגה נחשקת, אלא אם ה"נהיגה" מתמקדת בתאוצות בקו ישר ונפיחות מהמפלט.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

V40 יושבת על שלדת פוקוס.זו לא שלדה מספיק טובה? כנראה אחת הטובות שבהנעה קדמית.

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק כמו שלקחת סיאט לאון דור קודם ולשפר את האמ-אמא שלה, לא יהפוך אותה למכונת נהיגה נחשקת, אלא אם ה"נהיגה" מתמקדת בתאוצות בקו ישר ונפיחות מהמפלט.

 

כנראה זו הסיבה שהיא עשתה חים כ"כ קשים לשלל השילדות המצויינות של ב.מ.וו/אוודי/אלפא/מרצדס ב WTCC ו BTCC ושאר המקומות שהריצו שם את הלאון הכ"כ כושלת שיודעת רק לנסוע בקו ישר.

 

פלייייז, גיב מי אה ברייק!

 

וגילוי נאות, אני חושב שהלאון קופרה MK2 הייתה רכב מחורבן, אבל מסיבות אחרות.

 

ובנוגע ל V40, אם משהוא שם פוגע בסיכויי הרכב (סטנדרטי או משופר) לההפך להוט האטצ נחשקת, זה ההגה, לא השילדה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי פורום זר, הבלוק אותו בלוק אך חלקים פנימיים שונים. בנוסף, ציפ מביא את הרכב לכמעט 200, שזה מעולה, אבל את הt5 זה מביא גבוה משמעותית.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2765 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...