Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3683 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

מדובר בפורד קונקט 2008 טורבו דיזל מנוע 1.8 הרכב נוסע כהרגלו אך היום בנסיעה פתאום ראיתי את המד חום קפץ ללמעלה

וכיביתי את הרכב

 

מהסתכלות שלי העניין יש מים, שמן תקין, וונטה פעלה והכל נראה כראוי.

מה שהבחנתי בו זה שהרכב מתחמם הצינור העליון של הרדיאטור (אם אני עומד מקדמו של הרכב

הצינור נמצא בצד ימין העליון של הרדיאטור) הצינור הנל מתחמם לטמפרטורה גבוהה ומתקשה.

כמו כן הצינור התחתון (אם אני עומד מול מקדמו של הרכב הצינור התחתון שיוצא מהרדיאטור בצד שמאל)

נשאר קר \ פושר וגמיש.

 

זה סימן לטרמוסטט שלא רוצה להיפתח?

 

יש לציין שהדבר קרה לפתע האוטו בלי עין רעה לא עשה בעיות ונסעתי איתו בימים האחרונים נסיעות ארוכות...

האם ניתן לפרק את התרמוסטט ולנסות לנקות או מאבנית או משהו במידה וקיימת?

אני מאוד אשמח אם מישהו יוכל להציג לי תמונה או משהו אשר מציינת איפה התרמוסטט יושב במנוע הנל

 

תודה רבה לכם חברים

 

אני אשמח אם יש

×
×
  • תוכן חדש...