Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, בחודש האחרון המד דלק בסיויק שלנו מראה 0 (זה מד אלקטרוני), למרות שיש דלק ברכב.

לא משנה אם יש מיכל מלא או חצי, המיכל נשאר על 0.

בעת הנעת הרכב יש מין חיווי של הלוח שעונים שבו המד עולה עד הסוף ואז מראה את הכמות שיש ברכב, אלא שאצלנו הוא חוזר ל-0.

הבעיה כנראה במצוף, אבל אולי קרה לעוד מישהו פה והוא יוכל לעזור.

תודה רבה לעוזרים.

פורסם

כן שמעתי על בעיה כזאת בסיוויק 2010, עלייך לעשות בדיקת מצוף מיכל דלק. מכוני ספידומטרים מטפלים בבעיה כזאת.

BESTRONG BEbeautiful BEYOU

פורסם

תקלה מציקה

הנה הפתרון

מציע לבקש עזרה מחברי הכנופיה

הרעיון הכללי = תפרק את הפילטר דלק, תפרק את הכיסוי של המד דלק, תקנה הכל ותמדוד התנגדות (אם תקול או שהפילטר לקראת 75 אלף קילומטר, לפני הפירוק תקנה פילטר חדש מקורי בסביבות 700 שקל)

 

http://www.8thcivic.com/forums/civic-coupe-sedan/306117-help-civic-8th-seats-fuel-gauge-sender.html

פורסם

שכחתי לרשום

זהירות זהירות ועוד פעם זהירות

עם דלק לא משחקים

שכל הדלתות והבגאז' באוטו יהיו פתוחים

לנתק כבל מינוס מהמצבר לפני העבודה

ולהחזיק מטף כיבוי בסביבה

×
×
  • תוכן חדש...