Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3703 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי הצעה לפוקוס טורר שנת 2012 מליסינג תפעולי יחיד.

האוטו גמע 60000 ק"מ ודורשים עליו 50000 ש"ח.

אני מודע לבעיות שקיימות בגיר, אך הבנתי שחברת פורד מעניקה אחריות לגיר ל-160000 ק"מ וגם עדכוני תוכנה עשויים לעזור לתקלות.

המחיר אטרקטיבי, וזה עוד לפני מיקוח.

 

אפשרות שניה היא קיה סיד, מליסינג,שנתון 2013 עם 80000 ק"מ ב-60000 ש"ח.

 

מה דעתכם?

פורסם

רד מהפורד פוקוס תאמין לי תחסוך את כל העוגמת נפש הזו עם הגיר וגם תרצה למכור אתה תכנס לפלונטר רציני.

שלא נדבר על ביטוחים, זללן דלק וטיפולים יקרים משמעותית מהקיה.

קח את הקיה סיד(צורה חדשה?) בלי לחשוב.

פורסם

דווקא הבנתי שהפוקוס חסכונית בדלק, 1/13 משולב. איך הקיה סיד מבחינת תצרוכת הדלק? ולשאלתך, כן, מדובר בצורה החדשה.

פורסם (נערך)
אמר חכם סיני קדמון "אין ארוחות חינם"

הבנת בקשר לפוקוס ?

 

זה היה סיני ? :wink:

 

טוב, כנראה שארד מהפוקוס ואתמקד בסיד, רק הבעיה עם הסיד שקשה למצוא ביד 2.

עריכה אחרונה על ידי Lior200
פורסם
רד מהפורד פוקוס תאמין לי תחסוך את כל העוגמת נפש הזו עם הגיר וגם תרצה למכור אתה תכנס לפלונטר רציני.

שלא נדבר על ביטוחים, זללן דלק וטיפולים יקרים משמעותית מהקיה.

קח את הקיה סיד(צורה חדשה?) בלי לחשוב.

מאיזו שנה של הפוקוס יש את הבעיה עם הגיר ?

אני מתכוון לקנות 2010.

×
×
  • תוכן חדש...