Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3704 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש רכב משפחתי ממודל 2006 ומעלה

שהדבר הכי חשוב זה אמינות ותחזוקה זולה (מחיר חלפים)

 

בהתחלה חשבתי על מאזדה 3 אבל לפי בדיקה קטנה שעשיתי הבנתי שהדגמים בנפח 1.6

הם דיי עגלות ואם כבר אז עדיף בנפח 2.0 הדלק ממש לא משמעותי והנסיעה שונה פלאים

העניין ששם המחיר כבר יקר מידי

 

בדקתי וראיתי שזה המחיר פחות או יותר של קרולה 2008 בנפח 1600

אין לי ניסיון בכלל עם רכבים אז רציתי לשאול האם הקורלה נוסעת טוב הכוונה בלי מאמץ יתר

 

דבר שני אם יש למישהו הצעות טובות בתקציב הזה אני יותר מישמח לשמוע

הפרמטר הכי חשוב לי זה תחזוקה פשוטה וזולה ואח''כ נסיעה נוחה...

פורסם (נערך)

אלמרה פרפקט 1.8

תיתן לך בדיוק את מה שאתה מבקש בהקשר של האמינות, ואף מעבר

 

אותו דבר גם הלאנסר, שבתקציב הזה מגיעה גם לשנתון 2008

 

גם אקסנט ופוקוס נכנסות לתקציב בשנתונים 2007-08.

האקסנט גם כן מאוד אמינה, לגבי הפוקוס אין לי מושג כי אין לי ניסיון עם הרכב.

 

 

לעומת זאת, במחיר הזה ובשנתון שאתה מבקש, יהיה לא פשוט למצוא קורולה או 3 שמורות.

בעיקר כשהקורולה 2008 שנכנסת לתקציב, היא קרוב לוודאי רובוטית

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי Aizenberg
×
×
  • תוכן חדש...