Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3725 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מדבר על סוייפט מנוע 1500 שנת 2008 או סיריון 2007/8 כי זה התקציב שלי, לא רוצה להגיע כל שנייה לאילת...אני גר באיזור הדרום אני לא צריך עליות לא כלום,כאילו אם אני ארצה לרדת לאילת פעם בשנה נגיד...או לטבריה פעם ב..... ומבחינת תחזוקה מה יעלה לי יותר זול?

עם הפיאט אני לא יכול להשתמש כי הלך לה הגיר כבר וחרא אוטו,המלצות לעוד מכוניות בתקציב של 30+- שהן לא צרפתיות? ידני או אוטומט לא משנה,ולא פיאט.

אני עם יונדאי אקסנט שידוע בתור עגלה עליתי ואני מדבר על שנת 2009, אז נכון לקח לי זמן להאיץ והייתי צריך הרבה קיקים אבל בסוף עליתי לירושלים טבריה, מבין 2 הרכבים מציע לך דייהטסו סיריון, אמנם לא חזקה אהל אמינה מאד, חסכונית, אחזקה זולה

פורסם

הסוויפט והסריון עומדות להגדרה של רכב אמין.

היאריס חסכונית אך יקרה לשנתון לעומת המתחרות.

הפיקנטו אופציה חזקה אם כי תהיה חלשה מהרכבים שציינת.

הספארק זריזה יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הסוויפט והסריון עומדות להגדרה של רכב אמין.

היאריס חסכונית אך יקרה לשנתון לעומת המתחרות.

הפיקנטו אופציה חזקה אם כי תהיה חלשה מהרכבים שציינת.

הספארק זריזה יותר.

 

הסיריון והסוייפט הרכבים הכי אמינים שאני אני אמצא בסכום הזה? מה מבחינת טיפולים מי יותר זולה בטיפולים?

אופציות ידניות יש משהו?

פורסם (נערך)

חביבי, אין לבטים לגבי אמינות כמו שכבר כולם אמרו לך כאן.

שתיהן אמינות שתיהן לא הרכב הכי נוח שתסע עליו בשתיהן ניכר השימוש בחומרים יחסית זולים בתא הנוסעים.

אולם בשתיהן איכות ההרכבה טובה מאד ותחזיק לאורך שנים.

 

חסכון בדלק יהיה דומה בשתיהן.. עם חסכון מעט טוב יותר בסריון החלשה יותר.

 

בגדול אני חושב שפשוט תסע על סיוופט מהשנתונים שאתה מעוניין וכנ"ל בסיריון ותחליט.

במידה ואהבת את שתיהן פשוט תרכוש את הרכב השמור ביותר שתמצא מבין השתיים..

 

בהצלחה!

עריכה אחרונה על ידי fr0sty

Alfa 159 TBi

פורסם

9

חביבי, אין לבטים לגבי אמינות כמו שכבר כולם אמרו לך כאן.

שתיהן אמינות שתיהן לא הרכב הכי נוח שתסע עליו בשתיהן ניכר השימוש בחומרים יחסית זולים בתא הנוסעים.

אולם בשתיהן איכות ההרכבה טובה מאד ותחזיק לאורך שנים.

 

חסכון בדלק יהיה דומה בשתיהן.. עם חסכון מעט טוב יותר בסריון החלשה יותר.

 

בגדול אני חושב שפשוט תסע על סיוופט מהשנתונים שאתה מעוניין וכנ"ל בסיריון ותחליט.

במידה ואהבת את שתיהן פשוט תרכוש את הרכב השמור ביותר שתמצא מבין השתיים..

 

בהצלחה!

 

ומבחינת טיפולים מה יותר זול לתחזוקה? מה בקשר לחלקים של סיריון לא יהיה בעיה למצוא בעוד שנה שנתיים כי הם כבר לא מיוצרים?

פורסם

לא צריך פער גדול,מבחינת חלפים לא הייתי דואג,הרכב מאוד פופולרי ויהיו חלפים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...