Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3745 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, הזמנתי חבירה מ סין עם פדקס, עלות החבילה כ1000 ש"ח והמוצר זה טפטים לקירות.

היום התקשר אליי נציג של פדקס ואמר שעליות המכ"ס הם 229 ש"ח:

מע"מ-105.8ש"ח

דמי טיפול פדקס-70 ש"ח

דמי ביטחון שחרור מהיר-24 ש"ח

דמי ניטול ממ"ן(מה זה הדבר הזה???) -25 ש"ח

ואגרת מחשב-4 ש"ח

 

לפי דברי הנציג על כל חבילה מעל 75$ צריך לשלם מסים, אבל אני יודע שיש חוק של רק מעל 1200ש"ח

משלמים מסים, האם אני יכול לעשות משהו בנידון?

הזמנתי כבר דרך פדקס לא מעט מוצרים מעל 75$(פחות מ 1200ש"ח) ואף פעם לא היה לי סיפור כזה.

האם אני טועה והם צודקים?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נראה לי שהגיע הזמן לעשות FAQ לפורום...

פורסם

הם צודקים.

מ-75$ ןמעלה - משלמים מע"מ.

מ-500$ ןמעלה משלמים מע"מ + מכס (במידה ויש).

 

אם אני זוכר נכון, דמי ניטול ממ"ן, זה תשלום שממ"ן גובה עבור טיפול בחבילה, כלומר עבור פריקה (ניטול = טיפול. HANDLING).

פורסם (נערך)

איך לא שילמת עמלת ריחרוח אצבע בתחת של הבלדר וואלה דפקת אותם.

מאיפה להתחיל בכלל בהסבר.

 

amazon and ebay for dummies .

התחלתי לעבוד על FAQ.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

יצאת בזול, תשלם לפני שהם יתחרטו. עמלה של 125 ש"ח בלבד.

 

זה הקנס כאשר מבצעים משלוח עם חברת בלדרות.

 

לרוב הם מתחילים ב 300-400 ש"ח.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

מע"מ של 106 ש"ח פירוש שעלות המוצר הוא כ 620 ש"ח בלבד, ולא 1000 ש"ח.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...