Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לקנות אוטו וכנראה שזה יהיה יד ראשונה. אני עדיין בשלב של הגישושים באולמות תצוגה של רכבים כי אני מתלבט לגבי הדגם אבל ראיתי פרסום של איזה שהוא הסדר עם חברת אוויס כשמדובר באפשרות לקבל

הלוואה לרכב חדש של בנק הפועלים בכמות מאוד גדולה של תשלומים. אלה הפרטים שאני רואה באתר שלהם:

https://www.bankhapoalim.biz/wps/portal/PoalimPrivate/products?WCM_GLOBAL_CONTEXT=Poalim%20-%20Content/poalimsite/sitearea_maintabs/sitearea_motsarimvesirutim/sitearea_halvaotshrai/mimunlerechev/avis

רציתי להתייעץ- מישהו קנה רכב מאוויס? אם כן, איך הם?

ושאלה כללית- האם זו נראית הצעה של ליסינג בעצם או שזה רכב שלי בבעלותי? אני פחות אוהב את כל עניין הליסינג הפרטי וההצעה של לשכור רכב לתקופה ואח"כ החזיר אותו וחוזר חלילה.. מעדיף לדעת שהרכב שלי, לא בהשכרה ואם אפשר להשיג עסקת תשלומים אז זה רלוונטי...

×
×
  • תוכן חדש...