Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בשקט בשקט אם תלך לסוכן המכירות ותגיד לו שאתה רוצה רכב שהוא לא מייבא ביבוא סדיר אבל כן אפשרי להביא לך , אז אולי זה יתאפשר.

בלובינסקי פעם רצו ממני 10000 שח לפתוח הזמנה, אם אני מתחרט אין החזר כספי בשום צורה , ולרכב יקח 3 חודשים להגיע לארץ.

בסופו של דבר הזמנתי רכב אחר , אבל האפשרות קיימת.

 

 

אם תלך לסוכן המכירות הפשוט "בשקט בשקט" ותבקש ממנו להזמין רכב ידני, רוב הסיכויים שהוא יתגלגל מצחוק באותו הרגע. נסה בפולקסווגן למשל.

 

בשביל שהיבואן יזמין רכב ידני צריך לעשות תקינה במשרד התחבורה בארץ, וזה דבר שהם לא ממהרים לעשות (התנסחתי בעדינות). בשביל לפתוח הזמנה לידני צריך לפעול ברעש גדול (האמן לי) וגם זה לוקח מעל שנה של מכתבים ומיילים מול היבואן והיצרן יחד.

 

מדובר בהזמנה מיוחדת, חצי שנה המתנה ומקדמה בסך של 10% ממחיר הרכב או 10K ש"ח (תלוי).

פורסם
אם תלך לסוכן המכירות הפשוט "בשקט בשקט" ותבקש ממנו להזמין רכב ידני, רוב הסיכויים שהוא יתגלגל מצחוק באותו הרגע. נסה בפולקסווגן למשל.

 

בשביל שהיבואן יזמין רכב ידני צריך לעשות תקינה במשרד התחבורה בארץ, וזה דבר שהם לא ממהרים לעשות (התנסחתי בעדינות). בשביל לפתוח הזמנה לידני צריך לפעול ברעש גדול (האמן לי) וגם זה לוקח מעל שנה של מכתבים ומיילים מול היבואן והיצרן יחד.

 

מדובר בהזמנה מיוחדת, חצי שנה המתנה ומקדמה בסך של 10% ממחיר הרכב או 10K ש"ח (תלוי).

 

 

פשוט מבאס ...

פורסם (נערך)
כל הגירסאות האלא באיבזור מינימאלי ....

 

לא מבין , מי שרוצה ידני זה אומר שהוא רוצה פחות איבזור ??:shock:

 

פיג'ו 208 דיזל Blue HDI מגיע בגרסה ידנית

מנוע טורבו-דיזל 1.6 ליטר 100 כ"ס.

 

אבזור הרכב כולל כסטנדרט: 6 כריות אוויר,

מערכת שמע נשלטת מההגה עם מסך "8, דיבורית BT,

חישוקי גלגלים קלים,

יציאות USB ו- AUX,

גלגל הגה ספורטיבי בריפוד עור

חיישני לחץ אוויר בצמיגים ועוד.

עריכה אחרונה על ידי eyalkar
פורסם
פיג'ו 208 דיזל Blue HDI מגיע בגרסה ידנית

מנוע טורבו-דיזל 1.6 ליטר 100 כ"ס.

 

אבזור הרכב כולל כסטנדרט: 6 כריות אוויר,

מערכת שמע נשלטת מההגה עם מסך "8, דיבורית BT,

חישוקי גלגלים קלים,

יציאות USB ו- AUX,

גלגל הגה ספורטיבי בריפוד עור

חיישני לחץ אוויר בצמיגים ועוד.

 

פז'ו זה רכב קטן , אני צריך משפחתי

פורסם

הביאו לך הרבה המלצות, לא מבין מה אתה עוד מחפש. הונדה לדעתי תענה לכל הדרישות שלך, ואם לא היא אז סיאט ליאון גם כן.

 

 

פורסם

יש את הפיאט טיפו החדשה בגירסה ידנית בתמחור טוב של 90,000 ש"ח

 

שווה בדיקה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
פיג'ו 208 דיזל Blue HDI מגיע בגרסה ידנית

מנוע טורבו-דיזל 1.6 ליטר 100 כ"ס.

 

אבזור הרכב כולל כסטנדרט: 6 כריות אוויר,

מערכת שמע נשלטת מההגה עם מסך "8, דיבורית BT,

חישוקי גלגלים קלים,

יציאות USB ו- AUX,

גלגל הגה ספורטיבי בריפוד עור

חיישני לחץ אוויר בצמיגים ועוד.

 

מה עם סקוטה יטי ידנית? פוסל בגלל ה 1.2?

 

כן , 1.2 חלש מדיי

 

הביאו לך הרבה המלצות, לא מבין מה אתה עוד מחפש. הונדה לדעתי תענה לכל הדרישות שלך, ואם לא היא אז סיאט ליאון גם כן.

 

תקרא את ההודעה שלי , אני לא פוסל אלא רק אומר שזה מבאס שרכב ידני (אם יש כזה) אז הוא ברמת איבזור נמוכה יותר (איבזור סטנדרטי יותר ביחס לרכב שהוא עם אוטומט / DSG ... )

פורסם

יש לאון 1.4 ידנית, היא פשוט עם שלוש דלתות, מה שיהיה פחות נוח עם ילדים קטנים.

חוץ מזה:

קקטוס 1.2 טורבו

קורולה GLI

פיאט טיפו (הושקה היום)

מגאן קופה (אפילו מוכרים אותן במחירים ממש טובים דרך יד שניה 0 ק"מ)

אסטרה דיזל

הונדה CRV

פיאט 500X

סובארו XV 1.6

 

נכון, לא כולן עם מנועי טורבו סופר חזקים וגמישים, אבל כל הרשימה כאן היא של מכוניות מאובזרות יחסית ביחס לשאר הגרסאות.

 

אם תלך לסוכן המכירות הפשוט "בשקט בשקט" ותבקש ממנו להזמין רכב ידני, רוב הסיכויים שהוא יתגלגל מצחוק באותו הרגע. נסה בפולקסווגן למשל.

 

בשביל שהיבואן יזמין רכב ידני צריך לעשות תקינה במשרד התחבורה בארץ, וזה דבר שהם לא ממהרים לעשות (התנסחתי בעדינות). בשביל לפתוח הזמנה לידני צריך לפעול ברעש גדול (האמן לי) וגם זה לוקח מעל שנה של מכתבים ומיילים מול היבואן והיצרן יחד.

 

מדובר בהזמנה מיוחדת, חצי שנה המתנה ומקדמה בסך של 10% ממחיר הרכב או 10K ש"ח (תלוי).

 

אין כמו לייצר סטטיסטיקה עפ"י מקרה בודד. באמת, קצת רצינות... אולי פולקסווגן לא רצו לייבא פולו GTI ידנית, אבל סוזוקי (נניח) ישמחו להביא קרוסאובר ידני מאובזר.

Ford Focus estate ; Subaru XV

×
×
  • תוכן חדש...