Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3723 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם הכל עובד ומבודד כראוי אז הכל בסדר.

 

אוקיי..

חוץ מזה, שאלתי אם יש אחריות על הרמקולים והוא אמר לי שלא אבל שהוא תמיד יוכל לעזור ושנראה בהתאם לסיטואציה.. זה הגיוני?

בכל מקרה הקופסא שהוא פתח נראתה חדשה והכל נראה כאילו רק יצא ממנה..

בנוסף לזה לא לקחתי אפילו קבלה על התשלום. כמה זה נחוץ והאם כדאי לי לדרוש אותה ביום ראשון (אני מניח שיזכור אותי..)?

 

כל ביקור במוסך אני יוצא עם תובנות על כמה מפגר אני יוצא ואף פעם לא לומד מזה.. זה מדהים.

ובדיעבד חושב למה לא פשוט הזמנתי רמקולים והתקנתי אותם בעצמי.. אבל כן.. כנראה שלא סתם קיים המושג "בדיעבד"..

פורסם

לדעתי צריכה להיות אחריות לפחות לשנה.

בתנאי אולי שמותקן ע"י מתקין מוסמך/מורשה.

 

קבלה צריכה להיות מסופקת, לא צריך לדרוש אותה.

כל סידור אחר הוא בינך לבין המוכר.

 

קשה לי להאמין שתהיה בעיה עם הרמקולים בתוך שנה.

ובא נקווה שלא תצטרך את הטובות "החבריות" שלו כדי לתקן פגם כלשהו.

פורסם

גם לדעתי צריכה להיות אחריות. אפילו לחצי שנה.. אבל כבר אין על מה לדבר. יצאתי טמבל ואני מקווה שהכל ימשיך לעבוד. מבאס לצאת עם תחושה כזאת אבל אולי יום אחד אני אלמד.

נכון לעכשיו, כדאי לי ללכת ולנסות לדרוש קבלה? אפילו שאני יותר ממסכים איתך שהיא צריכה להיות מסופקת מראש.

פורסם

נראה לי שיהיה לו לכפרות.

בשביל המאה ומשהו שקל שעולים רמקולים כאלו, נראה לי חבל על המאמץ.

אם אתה עובר דרכו בלי קשר אז אפשר לגשש בענין.

×
×
  • תוכן חדש...