Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

 

לפני שבוע עברתי לווינדוס 10 שלא הסתדר עם המחשב שלי

dell i5 4 ג'יגה זכרון.

המחשב עבד לאט בטירוף, לקח לו להידלק 3 דקות ארוכות, ולבסוף התחרטתי ושינמכתי חזרה לווינדוס 7 שהיה מותקן.

לאחר מכן, התקנתי NOD 32 והרצתי בדיקה ובה המחשב יצא נקי, אך עדיין איטי יחסית לפעם.

 

ניסיתי לעשות איחוי דיסק אך קופצת לי הודעה שמאחה הדיסק מתוזמן באמצעות תכנית אחרת.

אני מצרף תמונה

אשמח לעזרה להצליח לעשות איחוי. (כמובן שכפתור הסר הגדרות לא עוזר)

לכידה.JPG

תמיר.

פורסם

אצלי יש חוק מאוד פשוט אם משהוא במערכת הפעלה לא עובד כראוי או נידפק

מאיזו שהיא סיבה {ככול הניראה כתוצאה משידרוג ולאחר מכן שינמוך}

התקנה חדשה מ 0 כולל פירמוט המחיצה.

שלבים לאחר מכן:

1.התקנת התוכנה {החינמית} דרייבר בוסטר 3 ועידכון כל הדרייברים של המחשב אוטומטית.

2.התקנת תוכנות עזר כמו:

דיירקט X

JAVA

FLASH

FRAMEWORK

אנטי וירוס

3.התקנת תוכנות עבודה כמו:

אופיס

פוטושופ

וכיוצא בזה.

×
×
  • תוכן חדש...