Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - פורד פוקוס אקובוסט "טיטניום"


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2711 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 134
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני לא חושב שיש הרבה סיכוי לגולף 125 כ"ס מול הפורד. הסיפור העיקרי זה המומנט העדיף בצורה משמעותית של הפורד שזמין מ 1500 סל"ד (לעומת מ 1400 סל"ד בגולף).

אני מאמין שבמבחן ראש בראש הפורד בכל רגע נתון פשוט תיעלם לגולף בכל מבחן של תאוצות ביניים.

 

ok.

 

ואת מי זה מעניין?

 

יש לי 160 כ"ס באוטו, כמה פעמים קורה שאני מכנס את כולם?

לא הרבה.

ואני עוד נוטה לקחת את כל מה שהכביש נותן.

 

ביומיום, אם היה לי חצי מהכוח, עם מומנט זמין, לא היה הבדל משמעותי בנהיגה שלי.

אם אני רוצה לנער נודניק נדבק בכביש 6, ע"י זה שאני עולה ל-170, אז כן.

אבל כמה זה קורה?

וכמה בכלל נוהגים ככה, עם הדוושה ברצפה?

 

היתרון הזה רלוונטי לאנשים שאוהבים כוח ואוהבים לנצל אותו, גם אם זה לא נחוץ הרבה.

הוא גם רלוונטי לאנשים שיוצא להם לעקוף הרבה בכבישים דו-סיטריים קשים לעקיפה.

ובוודאי למי שרוצה לנהוג ספורטיבי, שם, על הקצה, כל המוסיף, הרי זה משובח!

 

אבל לנהג המשפחתי הממוצע, זה לא רלוונטי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה סוג מתלים יש לה?

 

 

שני סרנים חיים. עלים מאחורה וסליל מקדימה.

 

http://www.ford.co.il/Uploads//ProductPage/Management/Mifrat/14026%20F-Focus%20Mifrat(i).pdf

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צחקת, נכון ? מה סרנים חיים ? מה עלים ?

 

יש לפוקוס מתלים נפרדים, גם לפנים וגם מאחור.

מלפנים תמוכות מקפירסון, ומאחור זרועות עוקבות נפרדות. הנה הסבר מקיף :

 

http://www.edmunds.com/car-reviews/track-tests/2012-ford-focus-titanium-suspension-walkaround.html

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיסטר B,

ברור שצחקתי. כששואלים שאלה שהמרחק ממנה הוא בדיוק 10 שניות מול המחשב...גם שמתי קישור.

מתוך הלינק שצירפתי:

מתלים

קדמייים נפרדים, תמוכות מק׳פרסון עם קפיצים לוליניים

אחוריים זרוע מובנית בלתי תלויה עם קפיצים לוליניים

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז יצאתי חומוס... נו שויין...

לפחות דיסקו אולי תוכל להסביר לי מה ההבדל בין "מתלה רב זרועי עם חיבור אורכי" ל"זרועה מובנית בלתי תלויה"? זה אותו דבר ובעצם מכבסת מילים?

עריכה אחרונה על ידי mavric
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר 4 שנים עם הפוקוס הקודמת, קיבלתי את החדשה דגם טיטניום סדאן.



לא ממש סבלתי מהאוטו הקודם ואפילו נהניתי ממנו , הגיר לא האכיל אותי יותר מידי מרורים ולמדתי להסתדר אתו אחרי שעודכנה לו התכנה לא הייתה בעיה מיוחדת כלל וכלל.

הדגם החדש מעוצב לטעמי יפה יותר, נדמה לי שהוא קצר בכמה ס"מ מהקודם,מערכת המולטימדיה המושמצת לא עושה בעיות מיוחדות ולמרות שאיננה מושלמת , אחרי קצת הסתגלות אין בעיה להפעיל רדיו ו WAZE.

אהבתי את ההפעלה הקולית בדגם הקודם שהיום מאוד חסרה לי.

החיבור לטלפון פחות מוצלח, והוצאת השיחות לא נוחה אבל התרגלתי .



חבל ששינו את המסך בלוח השעונים..המסך הנוכחי קטן וכעור.

המנוע והגיר..אוי מאמה...איזה הבדל..! חזק מגיב מאוד יפה ומהנה .

מאחר והרכב חדש גמרי אין טעם למדוד תצרוכת דלק..אבל נדמה לי שבנהיגה רגועה האוטו נוסע יפה ובטורים נמוכים.

מערכת עצור סע עובדת יפה ובטח משפיעה משהו.. בכל אופן ברמזור נחמד לשבת בשקט.

לא ברור לי כיצד פועלת מערכת הבלימה האוטונומית אשמח למידע בעניין זה, משום שבספר הרכב אין הסברים ברורים.

המנוע והגיר עושים את הרכב הזה אטרקטיבי..כל השאר סביר פלוס.



אני עדיין בהתנהלות עם דלק מוטורס על עניינים שונים .. פירוט בהמשך..

עריכה אחרונה על ידי tomi_58
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עדיין בהתנהלות עם דלק מוטורס על עניינים שונים .. פירוט בהמשך..



 

DO TELL

 

יש גם ב112.

 

וזה חבל, כי זה מראה שיש שכבת שומן יפה שהם יכולים לקצץ במחיר ללקוח.

 

אני מניח שאתה לא מופתע. גם אני לא. אני חושב שזה צריך להיות חלק מכל סיקור רכב. או כמו שאמר כץ: זה לא שנהגי המוניות הם יבואני רכב :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

DO TELL

 

 

 

אני מניח שאתה לא מופתע. גם אני לא. אני חושב שזה צריך להיות חלק מכל סיקור רכב. או כמו שאמר כץ: זה לא שנהגי המוניות הם יבואני רכב :-)

 

SOON WILL

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 10 חודשים מאוחר יותר...

בפועל צריכת דלק הרבהההה יותר גבוה!

קניתי את האוטו הזה בפברואר. עד עכשיו עשיתי כ-12000 ק"מ

צריכת דלק כ-1 ליטר ל-8 ק"מ

עשיתי בדיקה במוסך מורשה, אין תקלה כלשהיא.

זה האוטו.

בחברה אומרים שזה בסדר גמור, למרות שבמכירה תענו שצריכה דלק ריאלית כ-14 ק"מ לליטר.

פשוט שקרנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכונית במשקל כזה עם נתוני ביצועים כאלו תעשה 1 ל-14 רק בשיוט בינעירוני.

 

 

אין ארוחות חינם.

 

רצוי כשקונים מוצר יקר לא להסתמך על אנשי מכירות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2711 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...