Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלפא מיטו 2010



דגם: דיסטקטיב 155 כ"ס מנוע T-JET , ידני 6 הילוכים

קילומטר: 56,500 (מתועדים לספקנים)

יד: שלישית (יד ראשונה- בן אדם מבוגר, יש שניה- מנכל חברת הדרכת נהיגה שעובדת עם משרד הבטחון- בנאדם בן 40 שטיפל ברכב ביד רמה)

 

חיצונית:

הרכב שמור בצורה פדנטית, לא מחנה בשמש, אם מחנה בחניה אז רק בפינות, מכוסה (גם כשהוא מחנה בחניה מקורה), מקפל מראות כל הזמן, בקיצור שמור בקנאות.

 

 

מעבר לזה: טיפול דיטיילינג לצבע עם החומרים הכי יקרים שיש - וקסים, שמפויים, אפליקטורים, פלסטלינה והכל. הרכב פשוט מפונק ואחד לחודש עובר חידוש הגנות (גם הרכב וגם הג'אנטים מבפני עצמם מקבלים ווקס).

 

 

אפשר לראות פה תמונות:

http://www.iaroc.org.il/forum/topic/11079-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%99%D7%A7%D7%98-%D7%93%D7%99%D7%98%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%92-%D7%91%D7%A1%D7%99%D7%A1%D7%99-%D7%A2%D7%9C-%D7%94%D7%9E%D7%99%D7%98%D7%95/

 

 

 

 

הפחות טוב: ישנן מכות חניה קטנות שקניתי את הרכב איתן, מכת פח יבשה על הכנף האחורית מתחת לטנק דלק (תיקון PDR פשוט), ועוד מכות יבשות וקטנות על המכסה מנוע (גם כן PDR פשוט יוציא אותן).

 

 

חוץ מזה הרכב הצגה.

 

 

מכאנית:

אני בנאדם שלא אוהב ליצור לעצמו בעיות לכן- גם כשהרכב עמד שבוע שלם, דאגתי לעשות לו סיבוב ברחוב כל יומיים-שלושה. ונבדק שמן מנוע ומצב הנוזל קירור באופן שבועי (לא יצא לי למלא בחיים, אבל לייתר בטחון), בקיצור שמור עד לרמה שהרכב מחנה רק עם גלגלים ישרים, ולפני נסיעה ממתין כדקה שהרכב יתחמם, ומחכה דקה בסוף נסיעה שהטורבו יתקרר. פדנט כבר אמרתי?

 

 

 

אין מה לעשות לרכב בקרוב- הברקסים במצב מעולה, (נבדק בעבר החלפה אבל המכונאי אמר שאין לי מה לגעת בלפחות 10K הקרובים),

צמיגים מלאים בבשר, ובחיים לא התפרעתי עם הרכב ככה שהם שמורים מאוד.

הרכב עובר בממוצע טיפולים כל 10-15K, עבר טיפול אחרון ב50K (שמן ופילטר מנוע), ובנוסף עבר טיימינג ב51K ככה שיש ראש שקט.

 

הצמיגים ברמה מאוד גבוהה: Good Year EAGLE F1 215\45\17 לא עברו יותר מ10K.

 

 

תוספות:

ברכב חבילת ספורט שכוללת ג'אנטים מדהימים ומבוקשים מאוד 17" פרסות (כל מי שרכש מיטו בלי חבילת ספורט - אחרי זה מצטער על כך)

ספויילר

דפיוזר ספורטיבי

ריפודים בתפירה מיוחדת

 

 

בנוסף ברכב ישנו התקן לשמיעת מוזיקה מUSB\AUX\כרטיסי זכרון. מערכת באיכות מאוד גבוהה.

 

 

 

 

ניתן לתמונות לדבר:

55d8a95caaea9.jpg

55d8a95cb3310.jpg

55d8a95ccf2d2.jpg

1ovwaitdbzlm.jpg

 

 

ומי שרוצה עוד תמונות מוזמן להכנס לפייסבוק:

https://www.facebook.com/idan.ezon/media_set?set=a.10207100473135614.1073741837.1394937666&type=3

 

 

מי שרוצה לקרוא חוות דעת שכתבתי על הרכב:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?577061-5-%D7%97%D7%95%D7%93%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%954-%D7%90%D7%9C%D7%A3-%D7%A7-quot-%D7%9E-%D7%A2%D7%9D-%D7%90%D7%9C%D7%A4%D7%90-%D7%A8%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%90%D7%95-%D7%9E%D7%99%D7%98%D7%95-155-%D7%9B-quot-%D7%A1-%D7%97%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%A2%D7%AA

 

 

 

 

הרכב שמור מאוד בקיצור, אני אישית מאוד אוהב את הרכב, נהנה להניע אותה בכל יום ומתרגש לקראת נסיעה למרות שעברו כבר 8 חודשים.

הרכב משמש אותי בעיקר לסופ"שים ואני מתנייד רק על רכבי עבודה.

 

 

הקמתי מועדון של מיטויים שכבר מונה היום מעל 50 חברים, כולם יכולים להעיד ואפילו לצחוק על הפדנטיות שלי ועל זה שאני תמיד אומר שאני כן העבד של הרכב.

קשה לי מאוד להפרד מהרכב, אני רוצה להשתדרג, אני ממש לא לחוץ למכור .

 

הרכב מתאים לצעירים ומבוגרים שיכולים להסתדר עם רכב קופה מרווח מבפנים גם מקדימה וגם מאחורה, מאוד מיוחד מבפנים, נוסעת מאוד חזק גם על מצב נורמל וגם על דיינמיק, יחסית לרכב ספורטיבי היא דיי חסכונית, יש לה צליל ממכר - אין מה לפתוח מוזיקה.

 

 

המחיר המבוקש הוא 79 אלף שקל, למה? על מה? בעיקר על ראש שקט ועל זה שאין אקזמפלרים כאלה בשוק (טוב יש, אחד, והוא לא למכירה לפי מה שאני יודע ואני בטוח שלא יהיה במחיר הזה).

 

 

תרימו טלפון נדבר מי שרציני.

אפס

חמש

ארבע

2424983

עידן.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...