Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מוצא היגיון לקנות כזה דבר בחו"ל.

אני הרכבתי לפני שנתיים וחצי, בדירה של אימי, טוחן אשפה 3/4 כ"ס של FORDHAM שנמכר בארץ ב 1060 שח, כולל אחריות ל 2-3 שנים - והוא עובד מעולה.

באותו המחיר להביא מחו"ל ולהסתבך עם מתאמים\שנאים ? לא רואה היגיון.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)
טוחני אשפה לרוב מצויידים במנועי אינדוקציה, ולא מנועים אוניברסליים. מהירות הסיבוב במנועי אינדוקציה נגזרת מתדר ה-AC, כך שמנוע שמיועד לשוק האמריקאי (תדר 60 הרץ) יעבוד ב-83% מהירות כאשר הוא יעבוד בארץ עם ממיר מתח (בתדר של 50 הרץ). מעבר למהירות הסיבוב, הבעיה העיקרית היא ירידה במומנט הפיתול של המנוע, הנתון שהוא הכי חשוב בטוחן אשפה (בשביל להתגבר על חתיכות קשות במיוחד). אני כבר לא זוכר את המשוואות, אבל הירידה במומנט היא גדולה יותר מאשר הירידה במהירות, כך שהמנוע פשוט יהיה חלש משמעותית כאשר הוא יעבוד בארץ.

 

אני יודע שזה כך במנועי רוטור כלוב מקוצר תלת פזיים.

זה קיים גם במנועים חד-פאזיים (או שהטוחן מוזן תלת-פאזית)?

מנועים חד פאזיים עתירי מומנט שפגשתי היו תמיד בעלי קבל עבודה לפזת עזר.

 

יוסי

עריכה אחרונה על ידי yosi05
פורסם

אכן נכון גם במקרה של מנוע השראה (= מכונה אסינכרונית) חד-פאזי. תדר הסיבוב נקבע ע״י המהירות הסינכרונית, מספר הקטבים וההחלקה (שתלויה במומנט). אם כבר להעשרת הידע- ישנם גם מנועי השראה חד פאזיים ללא קבל- אלו מנועים מסוג

shaded pole

אתה מכיר אותם היטב- אלו הצעצועים שמשמשים שמשמשים להנעת המאוורר במקרר, במיקרוגל, משאבה של מכונות כביסה ישנות וכו. מיועדים למומנטים נמוכים מאד.

 

בהספקים גבוהים יותר מנועים חד פאזיים יהיהו בעלי קבל עבודה (ולעיתים גם קבל התנעה) או מנועים אוניברסליים (במקדחה נניח). ההיגיון שלי אומר שבטוחן אשפה הבחירה אמורה להיות במנוע אוניברסלי, אבל לא אפול מהכסא אם ימצא שם קבל.

פורסם

אם אכן קיים קבל עבודה יתכן והגדלה קטנה של הקבל תגדיל את הזרם בפזת העזר ותפצה על הקטנת המומנט, כל זאת בגבולות ההיגיון כמובן.

 

יוסי

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מעדכן אם זה מעניין את מישהו.

נרכש ממיר מתח של 1500 אמפר במחיר אטרקטיבי במיוחד ממכר של המשפחה. הנ"ל נמכר במחיר רגיל בסביבות ה 600 שח.

בנוסף נרכש מפסק פנאומטי בארץ מאתר שנקרא "מחיר ישיר" (אחלה בחור) במחיר של 200 שח.

 

בניתי "בית" מעץ לממיר כדי שלא ישב סתם בתוך הארון וגם שיהיה מוגן מנזילות מים אם יהיו, זה לא 100% אבל זה מספק אותי.

 

עשיתי טעות קריטית בהתקנה שאי אפשר לחזור אחורה - התעקשתי להתקין את המפסק בכיור כאשר אין מספיק מקום (התקשרתי ל-2 אנשים להצעת מחיר על לעשות חור בשיש אבל היחס שלהם עיצבן אותי), זה לא ממש יפה אבל נסבל, בדיעבד הייתי צריך להביא מישהו לחור בשיש.

 

בזאת הסתיים פרויקט הגורס ואני בנתיים מרוצה.

 

אז מה היה לנו?

גורס 1000 ש"ח מינוס זיכוי מס מאמזון על 40$.

מפסק פנאומטי 200 שח

ממיר מתח (מחיר רגיל) 600 שח.

 

1800 שח לעומת 2500-2700 בארץ.

פורסם

התקנת מפסק חשמלי בכיור?

 

ד"א 101 זה הטלפון של מד"א... סתם שתדע!

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אתה סתם מגזים, הטוחן של פורדהם 3/4 כס נמכר עם מפסק פניאומטי ב 1000-1100 שח כולל אחריות לשנתיים. לא רק שלא חסכת אלא הוצאת יותר כסף ובזבזת לעצמך זמן על קומבינות עם מתאמים וכד'.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אנצל"ש ואשאל האם יש פערי איכות שמצדיקים את ההפרש בין המכשירים מהדגם שפות"ש קנה של חברת insinkerator לעומת המכשירים שעולים כאלף שח בארץ דוגמת הפורדהם המדובר או אשפגון ודומיו?

פורסם
התקנת מפסק חשמלי בכיור?

 

ד"א 101 זה הטלפון של מד"א... סתם שתדע!

 

תודה.

אם היית טורח לקרוא היית רואה שמדובר במפסק פנאומטי שעובד על אוויר.

 

איציק,

אולי אני מגזים ואני מודה שחלק מהרכישה שלי הייתה מונעת מעצם זה שהמוצר קפץ לי לעיניים בהנחה (לא בגלל ההנחה, בגלל שעצם הרעיון של גורס קרץ לי) אבל

1. אם אני אתחיל להצטער על זה זה לא יעשה לי טוב על הלב, אתם מנסים לעשות לי רע?

2. אני אוהב מוצרים אמריקאיים וגרמניים שמוכיחים עצמם, וגם אם עולים יותר ועם קומבינות כדבריך (אני לא רואה את זה כקומבינה) אני מעדיף אותם.

 

3. על הפורדהם הזה אתה מדבר? http://www.zap.co.il/ratemodel.aspx?modelid=797168

טוענים שזה אנגליה, אין שום REFERENCE עליהם באינטרנט.

fordham.co.uk שולח לאיזה חברה אחרת שעושה רק כיורים, אין שום זכר לגורס.

 

ייתכן מאוד שהמוצר מעולה ונותן תמורה טובה, אולי בדיעבד הייתי עושה משהו אחר (אחרי מחקר שוק רציני לגבי גורסים) אבל סה"כ למעט ההחלטה השגויה של המפסק (שלא קשורה לגורס) אני מרוצה.

פורסם

אני בעד הרפתקאות כאלה דווקא. לא תמיד זה מצליח, לפעמים הרווח לא גדול ולפעמים אפילו יש הפסד, אבל זה סה"כ מעניין ובסופו של דבר הוא קיבל מוצר מעולה, ולא במחיר המופקע שהיבואן דורש (ואני שילמתי).

פורסם

אני רוצה לנצל את השרשור.

 

אני קניתי בארץ INSINKERATOR 65.

מדובר על דגם עם הספק של 2/3 כ"ס.

 

אבל לא ידעתי שצריך כיור "אמריקאי". כלומר כיור עם פתח ניקוז גדול יותר.

לא בא לי להחליף כיור כרגע.

יש אפשרות להתקין את הטוחן עם מתאם כלשהו ולהישאר עם הכיור הנוכחי ?

×
×
  • תוכן חדש...