Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

רקע: מחשב נייד של ASUS בן כמה שנים (I3) של אשתי, כל כמה שניות יש This webpage is not available בדפדן.

 

תכלס מצאתי את הבעיה, רציתי לשאול אם למישהו יש רעיון כלשהו לפני השלבים הבאים:

- התקנת חלונות מחדש.

- זריקת המחשב לפח (סתם סתם... מהחלון :wink:).

 

אז ככה:

 

- בחיבור ישיר בכבל האינטרנט עובד מצויין.

- עשיתי פינג לראוטר וקיבלתי תוצאות מחורבנות, שניה עד שלוש שניות פינג וגם המון time out.

- כדי לשלול בעיה בראוטר חיברתי ל Hot Spot של הסלולארי, מקבל תוצאות גרועות גם שם, הנה דוגמא:

 

Pinging 192.168.43.1 with 32 bytes of data:
Request timed out.
Reply from 192.168.43.1: bytes=32 time=873ms TTL=64
Reply from 192.168.43.1: bytes=32 time=3ms TTL=64
Request timed out.

 

לא בוצע שום עדכון דרייברים\הגדרות מאז שהכל היה תקין (בעצם מאז ההפעלה הראשונה של המחשב והתקנת הדרייברים הנדרשים לא בוצע שום עדכון - מדובר בחלונות 8

 

לסיכום, רעיון כלשהו לפני שמתקינים מחדש חלונות ?

עריכה אחרונה על ידי Alon_A

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם (נערך)

לא מובן מה הלחץ לפרמט את המחשב בגלל בעיה נקודתית עם הכרטיס ה WIFI.

קודם כול נסה להוריד ולהתקין דרייבר המעודכן ביותר של כרטיס הWIFI שלך ע"י מחיקה של הנוכחי מה-device manager.

באת המחיקה סמן את צ'ק בוקס - delete the driver software for this device.

מלבד הסברה שכנראה זה יפתור את הבעיה, לא תאמין איזה הבדלים עצומים דרייבר WIFI מעודכן יכול להעניק לחוות המשתמש בבכל הקשור לקישוריות ובביצועים עדיפים בהרבה מדיפולטי שמגיע עם הOS.

עריכה אחרונה על ידי TheOne23

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם (נערך)

סביר להניח שהדרייבר בזמן הטעינה שלו גורם ל BSOD (בושה לחברה שמוציעה גרסת לקוח שמגורת לבלו סקרין..)

לכן אם לא תצליח בsafe mode, כדי לעקוף את זה תוציא את הכרטיס מהלפטופ תעלה את המחשב בלעדיו ותמחוק את הדרייבר. כיוון שהכרטיס לא בפנים הוא יופיע לך כרכיב "מוחבא", ז"א בcontrol panel בחר באופציה show hidden devices.

לאחר מכן תעלה את המחשב עם הכרטיס ותתקין את הדרייבר המעודכן ביותר.

יכול גם להיות שימי הזוהר של הכרטיס עצמו כבר מאחוריו..

עריכה אחרונה על ידי TheOne23

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם (נערך)

להוציא את הכרטיס ? זה בטח חלק מה board

 

אכן בושה, לא מתקרב יותר ל ASUS בחיים שלי. לא סובל את המחשב הזה.

 

איפה הימים של ה CUV4X...

http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleID=314

 

הלוח הזה עבד לי 10 שנים רצוף, והיה עובד עוד 10 אבל כבר לא היה נעים ממנו.

 

:)

עריכה אחרונה על ידי Alon_A

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

עשיתי SYSTEM RESTORE, או סוג של RESTORE כי בהתחלה הוא כתב שהוא לא מצליח אבל אחרי כמה נסיונות כן הצליח.

 

נראה שהאינטרנט תקין אחרי השחזור, למרות שאני שוב עם דרייבר ישן, אני לא נוגע - אין לי חשק עוד פעם למסכים כחולים.

 

תראה איזה יופי:

 

C:\Users\Alon>ping 10.0.0.138


Pinging 10.0.0.138 with 32 bytes of data:
Reply from 10.0.0.138: bytes=32 time=1ms TTL=64
Reply from 10.0.0.138: bytes=32 time=1ms TTL=64
Reply from 10.0.0.138: bytes=32 time=2ms TTL=64
Reply from 10.0.0.138: bytes=32 time=2ms TTL=64


Ping statistics for 10.0.0.138:
   Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
   Minimum = 1ms, Maximum = 2ms, Average = 1ms


C:\Users\Alon>ping 10.0.0.138


Pinging 10.0.0.138 with 32 bytes of data:
Reply from 10.0.0.138: bytes=32 time=1ms TTL=64
Reply from 10.0.0.138: bytes=32 time=1ms TTL=64
Reply from 10.0.0.138: bytes=32 time=1ms TTL=64
Reply from 10.0.0.138: bytes=32 time=1ms TTL=64


Ping statistics for 10.0.0.138:
   Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
   Minimum = 1ms, Maximum = 1ms, Average = 1ms


C:\Users\Alon>ping 10.0.0.138


Pinging 10.0.0.138 with 32 bytes of data:
Reply from 10.0.0.138: bytes=32 time=3ms TTL=64
Reply from 10.0.0.138: bytes=32 time=1ms TTL=64
Reply from 10.0.0.138: bytes=32 time=1ms TTL=64
Reply from 10.0.0.138: bytes=32 time=2ms TTL=64


Ping statistics for 10.0.0.138:
   Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
   Minimum = 1ms, Maximum = 3ms, Average = 1ms


C:\Users\Alon>ping 10.0.0.138


Pinging 10.0.0.138 with 32 bytes of data:
Reply from 10.0.0.138: bytes=32 time=7ms TTL=64
Reply from 10.0.0.138: bytes=32 time=1ms TTL=64
Reply from 10.0.0.138: bytes=32 time=3ms TTL=64
Reply from 10.0.0.138: bytes=32 time=3ms TTL=64


Ping statistics for 10.0.0.138:
   Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
   Minimum = 1ms, Maximum = 7ms, Average = 3ms

 

תודה על העזרה והתמיכה הנפשית :-P

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם (נערך)

שמח שנפתרה הבעיה. :-D

מתוך סקרנות, מה הדגם של הכרטיס WIFI ומה גרסת הדרייבר שלו?

עריכה אחרונה על ידי TheOne23

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

×
×
  • תוכן חדש...