Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב - החלה מכירת ב.מ.וו M2, החל מ-515 אלף שקלים


קרמבו
שימו לב! השרשור הזה בן 2820 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ספורטיבו, אתה משחרר עקיצות קצרות בשביל להשמע מתוחכם אבל מהצד זה נראה כמו מישהו שלא מסוגל להתבטא ברהיטות בהנתן טקסט ארוך יותר. לתשומת ליבך הספורטיבי. הייתי שמח לעקוץ בחזרה אבל בשביל זה אתה צריך לתרום תוכן, שיהיה לי משהו לעבוד איתו;

אכן, בשונה ממך, לא הכנתי לך חומר עבודה דוגמת "חבורת הזבל". סליחה.

 

כל מה שאני יודע עליך זה שאתה כנראה מתגעגע לימים בהם "איטליה הייתה חזקה" ויש לך העדפות צרכניות תמוהות מאוד.

אם היית יודע שהיום הייתי בסוכנות יונדאי כדי להתעניין ב-i800, לא היית מדבר ככה על העדפותיי הצרכניות.

 

מבט חטוף בהודעות שלך מראה שהן בממוצע באורך של שתי שורות ולרוב באות כביקורת שנונה-לכאורה על דעות של מישהו אחר. באופן מרשים למדי, הן עדיין מצליחות להיות טרחניות, I'll give you that; בכל מקרה, אמור היה לך מספיק זמן לגבש דעה משלך על העולם, אפילו אם אתה רק בן 19.

כבר בגיל 19 היה לי חבר טוב מ"חבורת הזבל"; כנראה שהוא השפיע עליי לרעה.

 

-----------------------------------------------------

 

בוא תחשוב ברצינות כיצד ההנהלה הייתה מגיבה לדברים שכאלו אילו היו נכתבים ע"י "סתם" משתמש.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 291
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני לא נחרץ, לא אמרתי שהרכב גרוע.

אני רק משווה אותו ל M3 שאפשר לקנות בחברה בהפרש של כ100 אלף שקל יותר.

תקרא את ההודעה המקורית שלי ואתה תבין למה אני מתכוון.

זה יותר לכיוון ה-150,000 ש"ח הבדל, אם לא יותר. בנוסף, מעבר לכל מיני נתונים טכניים, אתה אפילו לא יודע מספיק על M2 כדי לקבוע ש-M3 עדיפה.

 

דיברתי על כך שה M2 עולה 515 אלף שקל לידנית [או 535 לאוטומטית]

בזמן שאת ה M3 אפשר להוציא מהחברה בפחות מ650 אלף.

ואם כבר להוציא מעל חצי מליון שקל [למי שיש] אז עדיף כבר להתאמץ קצת ל M3.

שיש בה הרבה יותר פינוקים ואפשרויות.

 

לא אמרתי בשום מקום שה M2 רעה.

לא כולם רוצים/יכולים להתאמץ עד כדי כך. מעבר לכך, אתה משווה מחיר אחרי הנחה (והוא אופטימי מאוד) לעומת מחיר רשמי.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רועי, שאלתי אותך אי שם מקודם משהו, לבינתיים הגבת להטרלות ולהודעות אבל רק את אור השארת לבד, בחושך, בפינה ;)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא תחשוב ברצינות כיצד ההנהלה הייתה מגיבה לדברים שכאלו אילו היו נכתבים ע"י "סתם" משתמש.

 

בוא אתה ותחשוב ברצינות כיצד ההנהלה הייתה מגיבה לדברים שלך אילו היו נכתבים על ידי ״סתם״ משתמש, לצורך העניין מישהו חדש שנרשם עכשיו לפורום. הוא היה מסומן כטרול מחפש התססה. יש הבדל גדול בין להביע דעה מנומקת, מעוררת מחלוקת ככל שתהיה, לבין עקיצות של שורה אחת. אם זו הדרך שלך לתקשר את הדעות שלך, אז היא לא אפקטיבית. תגיד מה כן נראה לך, לא מה לא נראה לך.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהתבלבלת עם ההיקש הלוגי, תגיד לי מה דעתך:



אני חושב שזה הנתון שאתה המדבר עליו: אם אתה עבריין (רגיל או

סתם צווארון לבן) שהתעשר --> סיכוי גבוה שיש לך BMW

ולדעתי אתה עושה היקש הפוך (ושגוי, סטטיסטית) ומסיק כי: אם יש לך BMW --> סיכוי גבוה שאתה עבריין

 

אני לא הייתי מרחיק לכת עד מה שאמרת, אבל אני גם לא חושב שזה נורא-נורא רחוק מהאמת. מטבע הדברים, בגלל המס על רכב, רכבים מאמצע ההיצע של ב.מ.וו ומעלה הם נחלת המאיון העליון בלבד (אפילו לא העשירון). זה שונה מאשר מדינות אחרות. כמה שכירים בהיי טק יכולים לקנות X5? בוא נחשוב על זה רגע. X5 עולה כאן נגיד 600K ומשכורת טובה בהייטק זה 30K; עשרים משכורות ברוטו. כמה בארה״ב? 100K משכורת (הרבה יותר באיזורים מסויימים אבל נעזוב את זה לרגע) ו60K עלות של X5, כלומר בערך שבע משכורות ברוטו. אז בעצם מי יכול לקנות כאן X5? רק עשירים.

 

אחרי שהוצאנו את זה מהדרך, בוא נחשוב מי מחזיק את ההון בישראל. האם אלו כולם תעשיינים? האם אלו מקורבים, מושחתים, עבריינים ומעלימי מס? ברור שהאמת איפשהו באמצע, אבל לדעתי התמהיל בישראל נוטה באופן חריג לקבוצות השליליות לעומת המצב במדינות מערביות אחרות. יש לזה כמה גורמים שאפשר לדבר עליהם, במידה ואתה חולק על הקביעה הזו. יחסית ישראל היא מדינה מושחתת, יחסית יש כאן שיעור אדיר של מעלימי מס, יחסית יש כאן פשיעה מאורגנת ברמה בינלאומית, בעיות של פרוטקשן והימורים ויהודים עם מקורות כסף לא ברורים שהבריחו הון לכאן (בעידוד הרשויות). הערב רב הזה גם הוא צריך להתנייד מכאן לשם.

 

עד עכשיו הסקנו שתי מסקנות:

 

1. אתה צריך להיות עשיר בשביל לקנות ב.מ.וו

2. יש סיכוי לא מבוטל שעשיר ישראלי הוא טיפוס שהיית מחשיב כשלילי

 

האם זו תהיה קביעה חסרת הגיון שבקבוצת העשירים, הטיפוסים שהיית מחשיב כשליליים ימשכו יותר למותג כמו ב.מ.וו? אני באמת לא יודע, אבל שים לב שזה קונצנזוס ברחבי העולם ולא רק בישראל. אני מניח שעבריין ימשך יותר למה שב.מ.וו משדרת מאשר מישהו שעשה אקזיט (וכאמור, אל תדברו איתי על מעלות דינמיות כי מדובר במיעוט שבמיעוט רוכשי הרכב).

 

אם תחבר את המסקנות האלו, קשה שלא לחשוב שיש אחוז יחסית לא פרופורציונלי של בעלי ב.מ.וו שלא היית רוצה להתרועע איתם.

 

מאחר והעובדה שב.מ.וו הן מכוניות לעשירים בישראל היא חשבון פשוט, יש שני מקומות בעצם שאתה יכול לחלוק עלי בצורה שמערערת את הסיכום שלעיל:

1. שאין בישראל שיעור חריג של הון לא לגיטימי

2. שאין העדפה לב.מ.וו בקרב בעלי ההון הלא לגיטימי, ושהם יתפזרו בין מותגים כמו האוכלוסיה הכללית

 

אגב, אם הייתי מחליף את ״ישראל״ ב״רוסיה״, כנראה שהיה כאן קונצנזוס מקיר לקיר שמי שנוסע בX5 במוסקבה הוא לא מי שהייתם לוקחים כדוגמא ומופת. הרציונל? בדיוק מה שכתבתי למעלה. השאלה היא אם זה נכון גם לישראל או לא. אני טוען שבמידה רבה - כן.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שהוצאנו את זה מהדרך, בוא נחשוב מי מחזיק את ההון בישראל. האם אלו כולם תעשיינים? האם אלו מקורבים, מושחתים, עבריינים ומעלימי מס? ברור שהאמת איפשהו באמצע, אבל לדעתי התמהיל בישראל נוטה באופן חריג לקבוצות השליליות לעומת המצב במדינות מערביות אחרות. יש לזה כמה גורמים שאפשר לדבר עליהם, במידה ואתה חולק על הקביעה הזו. יחסית ישראל היא מדינה מושחתת, יחסית יש כאן שיעור אדיר של מעלימי מס, יחסית יש כאן פשיעה מאורגנת ברמה בינלאומית, בעיות של פרוטקשן והימורים ויהודים עם מקורות כסף לא ברורים שהבריחו הון לכאן (בעידוד הרשויות). הערב רב הזה גם הוא צריך להתנייד מכאן לשם.

אתה מצייר תמונה מעוותת של המציאות:

1. נתחיל מכך שלקחת משום מה רק את הדגמים היקרים של ב.מ.וו בעוד שעיקר המכירות הן של הדגמים הזולים יותר.

2. קבעת שרוב בעלי ההון בארץ הם מקורבים, מושחתים, עבריינים ומעלימי מס. על מה זה מתבסס? בנוסף, תגדיר ג"ג לכל אחד מהסוגים הנ"ל.

3. "יחסית, ישראל היא מדינה מושחתת" - יחסית ל?

4. יהודים עם מקורות כסף לא ברורים - מה זה אמור להביע בכלל? מישהו צריך לתת לך דין וחשבון?

 

עד עכשיו הסקנו שתי מסקנות:

 

1. אתה צריך להיות עשיר בשביל לקנות ב.מ.וו

2. יש סיכוי לא מבוטל שעשיר ישראלי הוא טיפוס שהיית מחשיב כשלילי

כפי שרשמתי לך מקודם, סעיף (1) זה רק כי נוח לך וסעיף (2) הוא דמגוגיה.

 

האם זו תהיה קביעה חסרת הגיון שבקבוצת העשירים, הטיפוסים שהיית מחשיב כשליליים ימשכו יותר למותג כמו ב.מ.וו? אני באמת לא יודע, אבל שים לב שזה קונצנזוס ברחבי העולם ולא רק בישראל. אני מניח שעבריין ימשך יותר למה שב.מ.וו משדרת מאשר מישהו שעשה אקזיט (וכאמור, אל תדברו איתי על מעלות דינמיות כי מדובר במיעוט שבמיעוט רוכשי הרכב).

 

אם תחבר את המסקנות האלו, קשה שלא לחשוב שיש אחוז יחסית לא פרופורציונלי של בעלי ב.מ.וו שלא היית רוצה להתרועע איתם.

- האם זו קביעה חסרת היגיון? כן, בעיקר מכיוון שהיא מבוססת על תיאוריות שהמצאת הרגע.

- קונצזוס בעולם ש-?

- ההנחה שלך לגבי אדם שעשה אקזיט ולכן לא יעדיף לקנות ב.מ.וו גם היא חסרת כל ביסוס.

- לבסוף, אם תחבר את כל הספקולציות המוזרות הללו, אולי באמת תתחיל לחשוב כך. לחלופין, אולי הבעיה הרבה יותר פשוטה: למה להם יש ולי אין?

 

מאחר והעובדה שב.מ.וו הן מכוניות לעשירים בישראל היא חשבון פשוט, יש שני מקומות בעצם שאתה יכול לחלוק עלי בצורה שמערערת את הסיכום שלעיל:

1. שאין בישראל שיעור חריג של הון לא לגיטימי

2. שאין העדפה לב.מ.וו בקרב בעלי ההון הלא לגיטימי, ושהם יתפזרו בין מותגים כמו האוכלוסיה הכללית

1) תגדיר עשירים. ב.מ.וו מתחילה בפחות מ-200,000 ש"ח. האם זה אומר שכל מי שרכש רכב כלשהו בכל סכום שהוא מעל, נניח 170,000 ש"ח, אוטומטית נכנס לאקסל של רועי?

2) למה שתהיה העדפה דווקא לב.מ.וו?

 

בוא אתה ותחשוב ברצינות כיצד ההנהלה הייתה מגיבה לדברים שלך אילו היו נכתבים על ידי ״סתם״ משתמש, לצורך העניין מישהו חדש שנרשם עכשיו לפורום. הוא היה מסומן כטרול מחפש התססה. יש הבדל גדול בין להביע דעה מנומקת, מעוררת מחלוקת ככל שתהיה, לבין עקיצות של שורה אחת. אם זו הדרך שלך לתקשר את הדעות שלך, אז היא לא אפקטיבית. תגיד מה כן נראה לך, לא מה לא נראה לך.

לי אין סמכויות ניהול (ולא שאני שואף לכאלו) ולכן ההסתכלות שונה.

 

אבל אם שנינו היינו משתמשים חדשים, אז יש סיכוי שאני לא הייתי מגיב לך בכלל ומסיבה פשוטה: ההודעה שלך הייתה נמחקת וכל הדיון הזה לא היה מתקיים.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מצייר תמונה מעוותת של המציאות:

1. נתחיל מכך שלקחת משום מה רק את הדגמים היקרים של ב.מ.וו בעוד שעיקר המכירות הן של הדגמים הזולים יותר.

2. קבעת שרוב בעלי ההון בארץ הם מקורבים, מושחתים, עבריינים ומעלימי מס. על מה זה מתבסס? בנוסף, תגדיר ג"ג לכל אחד מהסוגים הנ"ל.

3. "יחסית, ישראל היא מדינה מושחתת" - יחסית ל?

4. יהודים עם מקורות כסף לא ברורים - מה זה אמור להביע בכלל? מישהו צריך לתת לך דין וחשבון?

 

1. הדגמים הזולים אמנם לא נקנים על ידי אותם אנשים (אולי עבור הילדים שלהם), אבל שם אולי השאלה נעשית מעניינת יותר - איזו פסיכולוגיה גורמת למישהו לקנות 116 במחיר של מכוניות הרבה יותר טובות, בעלות יכולת ומאובזרות, ומה זה אומר עליו? נדמה לי שקרמבו אמר את זה היטב בשרשור על הA4 לגבי המתגים החסרים בגרסאות הבסיס שלא משנים לרוכשים כי הסמל נכון; אלו אנשים שמעדיפים ניראות על מהות, לפחות בבחירת הרכב (שהיא בחירה משמעותית למדי).

 

2. אתה קבעת ״רוב״. אני לא אמרתי ״רוב״, כי אני לא טיפש. אמרתי שיש חלק משמעותי.

זה בדיוק מה שכתבתי: ״

לדעתי התמהיל בישראל נוטה באופן חריג לקבוצות השליליות לעומת המצב במדינות מערביות אחרות״



זה לא מספיק ברור מבחינת ניסוח? אני צריך לתמצת את זה לקביעה בינארית של רוב או מיעוט?

 

3. יש מדדים אובייקטיביים לשחיתות. ישראל במקום ה37 לפי מדד השחיתות העולמי; יש רק 20-ומשהו מדינות בOECD כך שאנחנו ברמה של מדינה מתפתחת, לא של מדינה מפותחת.

 

4. זה אומר מלביני הון, סוחרי נשק, אוליגרכים, ופושעים בקנה מידה בינלאומי. הייתה החלטה של הרשויות במשך שנים לאפשר למעשה את ההלבנה הזו על ידי התעלמות ממקורות הכנסה זרים, וישראל אף כמה פעמים אויימה על ידי ארה״ב על כך שהיא מעודדת הלבנת הון. היו כאן מיכאל צ׳רנוי, ארקדי גאידמק, ועוד אי אלו יהודי תפוצות שהתקבלו בזרועות פתוחות (חלקם גם מבוקשים ממש).

זו עובדה, לא דעה. הדין וחשבון מבחינתי הוא כשל כל עבריין אחר - כלפי החברה, לא כלפי כאינדיבידואל. אני מתפלא שאני צריך להסביר לך דבר כזה. גם כשפוליטיקאי נחשד בשחיתות אתה צועק ״למה למי הוא צריך לתת דין וחשבון״?

 

 

- האם זו קביעה חסרת היגיון? כן, בעיקר מכיוון שהיא מבוססת על תיאוריות שהמצאת הרגע.

- קונצזוס בעולם ש-?

- ההנחה שלך לגבי אדם שעשה אקזיט ולכן לא יעדיף לקנות ב.מ.וו גם היא חסרת כל ביסוס.

- לבסוף, אם תחבר את כל הספקולציות המוזרות הללו, אולי באמת תתחיל לחשוב כך. לחלופין, אולי הבעיה הרבה יותר פשוטה: למה להם יש ולי אין?

 

זו הרטוריקה המנצחת שלך, ספורטיבו? להציג את זה כאילו מדובר בקנאה? גם גיא רולניק מקנא בעובדי חברת החשמל ובאנשי הקבע כשהוא מספר על המעללים שלהם בטורים שלו? מה לגבי עיתונאים שחושפים שחיתויות - הם מקנאים במושא הכתבות שלהם? אני מבין שבעולם שלך מותר לאדם להעביר ביקורת רק כלפי מי שמתחתיו סוציואקונומית (בהתחשב בזה שאני רחוק מלהיות מסכן, זה עדיין משאיר לי ספקטרום די רחב של אנשים להעביר עליהם ביקורת).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רועי, אם תבדוק טוב אתה עלול לגלות שהעבריינים מזמן נטשו את המותג.

 

לגבי נובורישים אני מפנה איתך לידיעות של היום לכתבה על נתיבות (העיר עם הכי הרבה רכבי יוקרה לנפש). יש שם 180 מרצדסים, 30 בימרים, 30 אודי, 10 גראנד צ'ירוקי, 5 קאדילק, שני ליקולן ועוד כמה דברים כמו אסטון מרטין, רולס רויס וכו' (הבעלים של שני האחרונים מחזיק גם 2 x6) וזה כשמדובר על רכבים בחצי מליון וצפונה בלבד.

מה גורם לך להחליט שדווקא ה 30 במוו שייכים לעבריינים?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רועי, אם תבדוק טוב אתה עלול לגלות שהעבריינים מזמן נטשו את המותג.

 

לגבי נובורישים אני מפנה איתך לידיעות של היום לכתבה על נתיבות (העיר עם הכי הרבה רכבי יוקרה לנפש). יש שם 180 מרצדסים, 30 בימרים, 30 אודי, 10 גראנד צ'ירוקי, 5 קאדילק, שני ליקולן ועוד כמה דברים כמו אסטון מרטין, רולס רויס וכו' (הבעלים של שני האחרונים מחזיק גם 2 x6) וזה כשמדובר על רכבים בחצי מליון וצפונה בלבד.

מה גורם לך להחליט שדווקא ה 30 במוו שייכים לעבריינים?

 

נתפסנו (נתפסתי) לב.מ.וו (כי בכל זאת, M2 וכו') אבל זה נכון גם למרצדס וכיום גם לאודי. תגיד, מאיפה הכסף למכוניות האלו בנתיבות? זו פנינה תעשייתית? תיירותית? ריביירה לשועי עולם? אז נכון, אני מבין שזה לא ענייני - זה בינם לבין מס הכנסה - אבל לשם הדיון, הייתי שמח לשמוע מה אתה חושב על זה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, כמו בכל דבר, האמת נמצאת איפהשהו באמצע.

 

לעניין נתיבות, אני אישית מכיר.. סתם!! - קראתי הכתבה, דווקא מוסיפה רובד נוסף לויכוח כאן - מסתבר שבפועל מדובר בעיקר בריכוז של קבלנים (חלקם עם 3 ו 4 ואף יותר מכוניות יוקרה) ומקורבים לחצרות הרבנים (שם כמובן הכל ישר וכל הכסף שנאסף עבור קמעות וברכות, מועבר ישירות ובמשאיות!! לסניפי מס הכנסה ומע"מ הקרובים).

 

אם כבר, בכתבה עולה סברה נוספת שאולי מדובר בעניין אתני (גאווה ו"שופוני" של עדות המזרח). סוציולוג שרואיין בנושא, תוהה ומנסה לקשר את הנושא לניסיון ה"מזרחי" מעיירת הפיתוח להשתוות (או להתעלות) על ה"אשכנזי" מרמת אביב.

 

 

"תמונה שלי אוכל פופקורן"

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתפסנו (נתפסתי) לב.מ.וו (כי בכל זאת, M2 וכו') אבל זה נכון גם למרצדס וכיום גם לאודי. תגיד, מאיפה הכסף למכוניות האלו בנתיבות? זו פנינה תעשייתית? תיירותית? ריביירה לשועי עולם? אז נכון, אני מבין שזה לא ענייני - זה בינם לבין מס הכנסה - אבל לשם הדיון, הייתי שמח לשמוע מה אתה חושב על זה.

 

אני אשמח לענות לך.

 

בנתיבות יש את ריכוז הקבלנים הגדול בארץ (בוני התיכון, דימרי, ארזי הנגב ועוד). כל אחד מהם הוא אימפריה כלכלית.

את חלקם אני מכיר אישית מקשרי עבודה והם אנשים שבנו את עצמם ב 10 אצבעות.

 

כשאדם שגדל במחסור (מחסור שאתה, אני ושאר אלה שכדלו במרכז לא יכולים בכלל להבין) ומצליח לגדול ככה רוצה גם להראות את ההצלחה ואחת הדרכים היא רכבי יוקרה. אם היית רואה את הבית של שריקי למשל אולי היית מקיא אבל אין ספק שהוא בנה ארמון מנקר עיניים הרבה מעבר למה שמשפחה צריכה

 

יש כמובן את תעשיית הבאבות אבל הם מיעוט זניח ברכבי היוקרה שם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד דמגוג. איפה הוא רשם את זה? הוא התייחס לאנשים הספציפיים האלה בנתיבות, לא לכל מי שלא גדל במרכז. מהיכרותי עם העיר ועם אנשים בעיר אני יכול להגיד לך שסיכוי מאוד סביר שהתנאים שהוא מדבר עליהם הם המעברות.

אל תשווה את התנאים שאתה מכיר וגדלת בהם לתנאים שהאנשים האלה גדלו.

כן שבנאדם כזה שלמרות כל התנאים מצליח הרבה פעמים הוא רוצה להראות את זה. אפשר להתווכח עם זה נכון או לא, אבל זו תופעה די מוכרת ולא ייחודית רק לשם.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מי שלא גדל במרכז גדל במחסור . עוד פנינת חוכמה שאני ארשום לפני בזכות הדיון הזה.

 

ממש לא אמרתי את זה. מה שכן אמרתי שבעיירות הפיתוח היו מקרים של מחסור קשה שבערי המרכז לא מכירים. אני מדבר על מגורים בצריפים עם 7 ילדים בחדר, בתים שהילדים יוצאים לעבוד בגיל 13 בבנין כדי לפרנס את המשפחה וכו'.

 

ממש לא טענתי שמי שגדל בפריפריה הוא עני או שעוני יש רק בפריפריה. אני גדלתי במרכז וחי היום בדרום וכאן אני נתקל באנשים בגילי שגדלו בתנאים שאני בכלל לא ידעתי שהיו קיימים בשנות השבעים והשמונים בארץ.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2820 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...