Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סיאט איביזה שנת 95 ואני מעוניין להתקין לה מערכת חדשה(יש לי רק טייפ בינתיים)

יש לי בערך תקציב של 1200 שלמערכת ועוד כמה גרושים בינתיים לרמקולים.

חשבתי לקנות JVC-KDG405 50W*4 או PIONEER DEHP4600MP מה מהם יותר טוב? ולמה? אולי אתם ממליצים לי על משהו אחר במחיר הזה?

 

חוץ מזה חשבתי על רמקולים של PIONEER 6*9

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=12727

 

מה אתם ממליצים לי למערכת הזאת? הרמקולים 330 או ה240? ואני לא מתכוון לקנות מגבר בקרוב

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

דבר עם arm123, יש לו סיאט איביזה שחורה כמו שלך.

 

הוא דווקא בן אדם ממש נחמד וגם מתקין.

 

הוא יוכל להמליץ לך על דברים טובים...

פורסם

הד יוניט לא ממש קשור לרכב :)

 

לי יש מכשיר של JVC AR-400, אני מאד מרוצה, ויש לי חברים שמאד מרוצים מהפיוניר 4600 הקיצר, לא נראה לי שאתה יכול להפסיד.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

בקשר לרמקולים...

כתבתי את זה כבר לפני כמה ימים למישהו אחר...

אם אין מגבר, ה 240 נשמעים הרבה הרבה יותר טוב מה 330...

אני קניתי את ה 330 ובלי מגבר הם על הפרצוף (עכשיו אני רוצה למכור אותם, אם אתה מעוניין צור קשר בפרטי).

 

ממליץ על ה 240.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

נראה לי שבתקציב הזה כדי ללכת על המערכת הבאה:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=39752&item=5741403928&rd=1

רק צריך לארגן איזה דוד מחו"ל שישלח כמו שצריך, או מישהו שנוסע שיביא איתו...

(זה ספציפית אפילו מאפשר משלוח לכל העולם)

 

עריכה:

1. הבנתי מאנשים כאן בפורום, שהדגם הזה של המערכת ממש מוצלח, חוץ מזה שהוא מוציא הספק יותר חזק!

2. אפשר גם לעשות משלוח באמצעות אתרים כמו

www.mustop.co.il

www.ezbuyus.co.il

אבל לדעתי המחיר שהם מציעים לא משתלם.

פורסם
בקשר לרמקולים...

כתבתי את זה כבר לפני כמה ימים למישהו אחר...

אם אין מגבר, ה 240 נשמעים הרבה הרבה יותר טוב מה 330...

אני קניתי את ה 330 ובלי מגבר הם על הפרצוף (עכשיו אני רוצה למכור אותם, אם אתה מעוניין צור קשר בפרטי).

 

ממליץ על ה 240.

 

איתמר.

אתה מדבר שטויות ולדעתי אתה מושפע מכמה אנשים פה

בעקירון ללא מגבר 240 אמור להיות עדיף

אם זה נשמע לאוזן לדעתי והנסיון שלי מראה שזה בולישט והאוזן האנשוית לא שומעת את ההבדל הזה

פורסם

אני מאמין כי ככל שאיכות ההגברה יורדת כך ההבדל גודל.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

לפני שאתה מתלבת שב ותחשוב מה השימוש שיהיה במערכת. אתה מחפש MP3 או לא

אופציה לשלט על חוטי. תצוגות. חיבור עתידי לDVD ?

מה אתה מחפש. לעשות רשימה.

ועכשיו לעבור אחורה. אתה רוצה להביא בעתיד מגבר אחד או שנים או שלושה.

מגבר לקדימה ואחורה שזה נחשב 2 ואחד לסאב שלוש.

ולכלול את זה בדרישות המכשיר. כי מכשיר עם יציאה אחת הוא נחות מכול הבחינות בעתיד.

אבל מכשיר עם 2 או 3 לפי המערכת שאתה רוצה לבנות בסוף !!!! כי חבל לזרוק עכשיו כסף על רדיו שלא יהיה מתאים בסוף. נכון?

מבין. אז תחשוב על זה. שב תחשוב. ואם יש בעיה תתיעץ עם חבר שמבין או חנות שאתה סומך עליהם שהם לא רוצים את הכסף שלך.

ועם יש בעיה פנה אלי ואני יעזור לך בכיף . פניה בפרטי. ואני יחזור אליך.

בהצלחה בהחלטה.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

ולגבי הרמקולים. תתרחק כמו מאש מה 330 הכחולים . זה דגם מעפן עם צליל לא יפה ולא איכותי.

 

דגם איכותי יותר הוא 350W ה 4WAY שלהם, גם בלי מגבר הם מצויינים. ה 280 מהסידרה הכחולה זולים יותר אבל עם בעתיד אתה אומר שאתה רוצה מגבר לרמקולים אז אל תזרוק כסף ותקנה רמקולים פעמיים. קנה דגם שיתאים יותר למערכת הסופית. ותתסתפק בינתיים באיכות שלהם בלי מגבר.

והם חזקים מספיק למגבר איכותי. והם מצויינים מנסיון. עם מגבר.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...