Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

נכנסו לי ברכב בחניה

כאשר באתי לרכב ראיתי פתק שאומר שרככב עם מספר ככה וככה נכנס לי ברכב ושאני יעשה צדק

הלכתי לתחנת משטרה והגשתי תלונה.

התקשרתי לביטוח שלי ואמרתי להם שנכנסו לי באוטו ובדקתי במאגר של המשטרה שהאוטו גנוב האם יש את מי לתבוע

אמרו לי שהרכב שייך לחברת מנורה ושיש את מי לתבוע שאלתי את זה כמה פעמים האם בטוח לנסוע למוסך הסדר לתקן את הרכב ולא לשלם על כך כך מהכסף שלי(אין לי ביטוח מקיף לאוטו) הנציגים בביטוח ישיר(חברה שאני מבוטח בה) אמרו לי שכן נסעתי למוסך התיקון עלה לי 6000 שקל.

כרגע קיבלתי תשובה מהביטוח שהרכב גנוב ולא שייך לאף אחד ואין את מי לתבוע ואני צריך לשלם את סכום התיקון

רציתי לדעת האם יש לי מה לעשות?

האם אני יכול לתבוע את ביטוח ישיר על ההטעיה?

תודה

פורסם

המשטרה אמרה שהרכב שייך למנורה? אמרת לביטוח ישיר שלרכב יש בעלים? לכן אמרו לך יש מי לתבוע. לא עשו משהו לא בסדר.

זה שבסוף מסתבר שלרכב "אין בעלים" מותיר אותך ללא כלום.

 

עוד יותר, אז יש פתק. גם אם היית מוצא את האדם, הוא פשוט היה מכחיש. הרי כל אחד יכול לדפוק רכב ולכתוב סתם מספר, כדי להראות לכולם שמסתכלים שהנה הוא בסדר והוא רושם מספר. ותמיד יכול להיות סתם ילד מפגר שרוצה לעשות למישהו חיים קשים, בועט ברכב חזק בדלת ומשאיר פתק כאילו פגעו באוטו.

 

בקיצור, אתה לא יכול להוכיח כלום, והפתק לא הוכחה לכלום גם ככה. זה שהאוטו גנוב זה באסה. גם אם היית היית מוצא את הבעלים, לא היית רואה שקל. באותה מידה יכול לטעון שאתה אפילו כתבת את הפתק בעצמך כדי לנסות להפיל על מישהו תמים את הנזק של עצמך. הרי מילה שלך מול שלו, ואין הוכחות לאף אחד.

פורסם

אני חושב שכוונת פות"ש שחברת מנורה החברה ביטוח שמבטחת לו את הרכב הטעתה אותו בכך שאמרה לו לתקן את הרכב מבלי שהוא ישלם.

פות"ש יקר- אנא הבהר את עצמך.

אם אכן כך, כנראה שנפלת על נציגה תמימה שעובדת שם ורק כדי לסיים איתך את השיחה אמרה לך את מה שאמרה. ולכן, האם יש לך שיחה מוקלטת? מה בדיוק נאמר לך? מוזר שאמרו לך כך כי יכול להיות שגם אתה לא ממש הבנת?

כדי לתקן ולקבל החזר עליך לתבוע את חברת הביטוח של הרכב הפוגע או בעלי הרכב הפוגע או הנהג. אם הרכב גנוב והוא דווח ככזה לפני התאונה ואם אינך יודע מי מבטח אותו איך תוכל לתבוע???

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

יתכן שהדיווח על הגניבה נמסר למשטרה/ עודכן בחברת הביטוח רק לאחר שקיבלת אישור מנציג חברת הביטוח שלך.

במקרה של רכב גנוב - אתה בבעיה. הביטוח לא מכסה רכב גנוב.

 

גם אם הרכב לא היה גנוב, הפתק לכשעצמו לא נותן לך כלום. אמנם סביר להניח שזה הרכב שפגע ברכבך, אך זאת לא הוכחה מספקת למשפט.

פורסם

חייב לעשות סדר בתהליכים,

סדר לי בבקשה את התהליכים כפי שהיו , ומחק את המיותר

*פגע בך רכב ,

*הודעת לחברת הביטוח

*בדקת שהרכב גנוב

*חברת הביטוח שלך אמרה שהרכב מבוטח במנורה

*הודעת לחברת הביטוח שלך שהרכב גנוב

*הומלץ לך לגשת לתקן את הרכב כי הרכב מבוטח

*קיבלת מידע מהמשטרה או חברת הביטוח שהרכב גנוב ולא תקבל שקל.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם
חייב לעשות סדר בתהליכים,

סדר לי בבקשה את התהליכים כפי שהיו , ומחק את המיותר

*פגע בך רכב ,

*הודעת לחברת הביטוח

*בדקת שהרכב גנוב

*חברת הביטוח שלך אמרה שהרכב מבוטח במנורה

*הודעת לחברת הביטוח שלך שהרכב גנוב

*הומלץ לך לגשת לתקן את הרכב כי הרכב מבוטח

*קיבלת מידע מהמשטרה או חברת הביטוח שהרכב גנוב ולא תקבל שקל.

 

 

הסדר הנכון הוא :

 

פגע בך רכב ,

*הודעת לחברת הביטוח + משטרה

*בדקת שהרכב גנוב

*חברת הביטוח שלך אמרה שהרכב מבוטח במנורה

*קיבל אישור לגשת לתקן את הרכב כי הרכב מבוטח

* לאחר התיקון - קיבלת מידע מחברת הביטוח שהרכב גנוב ולא תקבל שקל

 

לאחר שהוא קיבל אישור מחברת הביטוח כי הוא יכול לתקן את הרכב על חשבון ביטוח הרכב הפוגע - חברת הביטוח קיבלה מידע שהרכב גנוב, ולכן כעת היא איננה נושאת באחריות לנזק/ תיקון.

פורסם

תודה לכולם על התגובות:

פגו לי ברכב השאירו לי פתק

הלכתי למשטרה להגיש תלונה

לאחר מכן באתר של המשטרה ראיתי שהואטו גנוב

התקשרתי לביטוח ואמרתי להם שפגעו לי באוטו והאוטו שפגע בי רשום באתר של משטרה כגנוב

הנציגה אמרה לי אנחנו נבדוק מה אפשרות לעשות?

בנתיים היא אמרה לי אתה יכול לנסוע למוסך הסדר ולתקן את האוטו

אמרתי לה אני לא רוצה לתקן את האוטו ואחרכך לשלם למוסך מחיר שמשלים לאחר תיקון עם ביטוח

היא אמרה לי אנחנו בדקו ורשום שהאוטו שייך לחברת מנורה

לאחר ששלחתי את כל הטפסים אמרו לי שמנורה דחה את תביעת ביטוח כי הרכב גנוב

השאלה האם אני יכול לטעון על כך שבגלל שחברת הביטוח שלי (ביטוח ישיר) אמרה לי לתקן את הרכב למרות שלא היו בטוחים שיש את מי לתבוע זאת הטעיה?

תודה

פורסם

כפי שציינתי לעיל,

אני חושש שהייתה כאן אי הבנה בינך לבין הנציגה שדיברה עימך .

הרי אי אפשר לבטח רכב גנוב

צריך לנתח את השיחה הזאת שוב.

האם ברשותך תמליל / הקלטה של השיחה?

 

צריך להבין אם היא אמרה לך משהו ואתה לא הבנת נכון או שמא היא הטעתה אותך. אגב, גם במקרה והיא הטעתה אותך אתה עדיין בבעיה - אני לא צופה שחברת הביטוח שלך תספוג כל כך מהר את הטעות של הנציגה.

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

פות"ש

 

נגיד שהנציגה הייתה אומרת לך לרכב הפוגע אין ביטוח. האם היית מתקן?

 

חברת ביטוח לא תתנער מדברים שאמרה נציגה שלה. ( תנסה אולי )

 

אתה רשאי לתבוע את בעל הרכב הפוגע ואת חברת הביטוח שלו על הנזק שנגרם לך. זה שהרכב נגנב לא אמור לשחרר אותם מהחבות שלהם.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני לא הבנתי דבר אחד:

הנהג שפגע ברכב של פות"ש הוא הגנב?

אם כן הוא זה שיישא בהוצאות.

השאלה האם ידועה זהותו?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

כאשר באתי לרכב ראיתי פתק שאומר שרככב עם מספר ככה וככה נכנס לי ברכב ושאני יעשה צדק

הלכתי לתחנת משטרה והגשתי תלונה.

התקשרתי לביטוח שלי ואמרתי להם שנכנסו לי באוטו ובדקתי במאגר של המשטרה שהאוטו גנוב האם יש את מי לתבוע

 

תודה

 

אני לא הבנתי דבר אחד:

הנהג שפגע ברכב של פות"ש הוא הגנב?

אם כן הוא זה שיישא בהוצאות.

השאלה האם ידועה זהותו?

 

חארה של גנב

 

לא השאיר את פרטיו האישיים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אולי הבעל הרכב עשה את התאונה, וכדי להיפטר מלשלם הוא הלך למשטרה לדווח שהרכב נגנב, אני הייתי בודק במשטרה מאיזה תאריך זה מדווח כגנוב.

×
×
  • תוכן חדש...