Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בימי חמישי בד"כ לפי מה שאני זוכר מתקיימים מפגשי אופנועים כבדים

מישהו יכול לומר לי בקשה איפה הם מתקיימים

תודה מראש

בשביל ללקק דבש צריך לאכול הרבה חרא

פורסם

התכוונת בפ"ת בירקונים...?

 

בצומת ירקונים, ניר שפיצר מארגן קוראים לזה שפיצרינג

אבל זה גם מכוניות ו50 סמ"ק..

לתשומת לבך

פורסם

יש גם כנס של מועדון האופנועים בת"א ...

 

ליד הדום בצומת שלפני המשטרה , יש שם אחלה כלים כבדים ששווה להגיע

וכן שמעתי שגם בירקונים נחמד מאוד ...

:twisted::shock::-Pמהיר בטירוףףףףףףףףףףףףףף:twisted::lol::twisted:

פורסם

מפגש מועדון האופנועים הישראלי מתקיים במסורתיות מזה שנים.

 

הנוכחי מתקיים בטאצ' פוד, מנחם בגין 48, ת"א, כל יום חמישי החל משעה 22:00 ואילך.

נקווה לראותך.

בעז קליין, דובר מועדון האופנועים הישראלי

טלפון המועדון ותא קולי: 03-6873458

מקום המפגש החדש: TouchFood, דרך מנחם בגין 48, ת"א.מידי יום חמישי החל מ-2200. אתר המועדון : http://www.motorcycle.org.il

פורום המועדון: http://www.ynet.co.il/home/1,7340,L-2419-14563,00.html

פורסם

כבדים זה בדיוק ההגדרה למפגש של המועדון. :yum:

 

:type:

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
כבדים זה בדיוק ההגדרה למפגש של המועדון. :yum:

 

:type:

:biglaugh::roflmao:

לא יפה...

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
כבדים זה בדיוק ההגדרה למפגש של המועדון. :yum:

 

:type:

הם לא כבדים.. הם פשוט.. פשוט.. נו , איך אומרים את זה בעדינות.. לא ממהרים לשום מקום.

המהירות מהשטן ואנחנו חברים טובים

©

למכירה MV-AUGUSTA F4S , שנת 2002 .

©

פורסם
כבדים זה בדיוק ההגדרה למפגש של המועדון. :yum:

 

:type:

חחחחחחחחחח אפילו אותי הצחקת חחחחחחחחח חזק חזק :lol::-D

אבל אני מאמין שאם אנחנו נהיה שם אנחנו נשנה את האמת ... רמז ...

:twisted::shock::-Pמהיר בטירוףףףףףףףףףףףףףף:twisted::lol::twisted:

×
×
  • תוכן חדש...